KİTAP BİTMİYOR AMA BEN BİTTİM. ÜSTÜME YAPIŞAN İKİNCİ KİTAP OLDUN TEBRİKLER CHANGE.Medya alev alev 🔥
~
Rose
-Abla?
Ryujin'in sesini duyunca bilgisayarımı kucağımdan indirip kapıya koştum.
-Aldın mı?
Elinde sallayıp salak salak güldü" biraz da jennie ablam yansın"
Elinde ki kutuyu kapıp sinsice gülümsedim" şimdi lisa'yı aramalıyız, jennie ile yaşadıkları eve geçsin"
Salona adımlayıp koltuğun üstünde ki telefonumu aldım.
Ryujin" ya jennie ablam lisa'nın yanına gitmek yerine başkasının yanına giderse"
-Orada devreye sen giriyorsun.
Kaşlarını çattı" nasıl yani?"
-İlacı aldıktan sonra her şeyi söyleyeceğiz sende lisa'nın yanına götüreceksin. İşimizi sağlama almalıyız ryujin, ilişkileri bir kez daha sarsılırsa tamamen yok olurlar.
Başını salladı" tamam abla"
Lisa'nın numarasının üstüne gelip yutkundum" umarım jennie bize fazla kızmaz"
-Kızmaz çünkü lisa'yı seviyor.
Telefonu kulağıma götürdükten bir kaç saniye sonra açıldı.
•••
Jennie her zaman ki mutsuz ifadesiyle yemek yerken kısaca ryujin'e baktım.
Salak yüzüme bakmıyor ki.
Seslice boğazımı temizledim, başını yemeğinden kaldırmadan devam ettiğini görünce göz devirdim.
Bu kızla bir yola çıkarsam böyle olur işte.
Ayağımı uzatıp ayağına dokununca birden başını kaldırıp bana baktı.
Jennie" ne oluyor ryujin?"
Ryujin gülümsedi" birden aklıma bir şey geldi"
Jennie" ne geldi?"
Ryujin" neden yemeğin yanında bir şey içmediğimiz"
Jennie güldü" git al kendine bir şeyler"
Ryujin" yalnız başıma içmek istemiyorum"
Jennie" bana soda getir o zaman"
-Soda olmaz, meyve suyu içelim.
Jennie'nin kaşları çatıldı" ben soda içmek istiyorum, sizene"
İnadı şimdi tutası geldi.
Ryujin ayağa kalktı" iyi tamam abla"
Jennie ilacı bize verirken meyve suyunda vermişti, umarım bir şey olmaz.
Jennie yemeğini karıştırmaya geri döndü" abla"
-Efendim chaeyoung.
-Ne oldu yine? Mutsuz görünüyorsun.
Yüzüme bakıp buruk bir ifadeyle gülümsedi" biri lisa ve benimle uğraşıyor"
-Nasıl yani?
Telefonunu masanın üzerine koyup bana doğru ittirince yerimden kalkıp telefonu aldıktan sonra geri oturdum.
Ekranı açtığımda lisa ve mina'nın park gibi bir yerde çekilmiş yakın fotoğraflarını görünce sertçe yutkundum.
Fotoğrafların geldiği saate baktığımda lisa'yı aradığım saat olunca sinirle dişlerimi sıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Fanfic*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...