Gece gece ilham geldi 😌😊
~
Jennie
Yeni evimize gelmiştik fakat yaklaşık yarım saattir lisa'yı yakalamaya çalışıyorum, karşı kanepeye geçip dil çıkardı.
-Ver onu Lisa.
Ciddi bir şekilde konuşunca gülüşü genişledi, kesinlikle salak bu kız.
Bavulumun içinden kırbacı almış benimle dalga geçiyor, neden yanımda getirdiğimi sormayın.
-Başka ne tür fantazilerin var jenjen.
Kıkırdayınca üstüne yürüdüm fakat hızlı bir şekilde yanımdan geçip odadan çıktı.
-Yakalandığın anda fantezilerimi öğreneceksin manoban.
Hızlı bir şekilde yürüyüp odamıza girdim, yatağın ucunda oturmuş sırıtıyor.
Bir kaç saniye sonra elinde ki şeyle ayağa kalktı, bakışlarına bakılırsa kaçmak için zaman kolluyor.
Kaşlarımı çattım" lisa"
Kaşlarını kaldırıp gülümsedi" jennie"
-Manoban?
Elindekini havaya kaldırdı" ve kırbaç"
-Salak
Üstüne doğru hızlı hızlı yürürken yanımdan geçmeye çalıştı fakat kolundan yakalayıp sırtını atladım.
Kıkırdayıp kollarımı boynuna sardım" yakalandın işte!"
Kahkaha atarken garip garip sesler çıkarmaya başlayınca yanlışlıkla boğduğumu fark ettim.
Az daha sevgilimi öldürecektim..
Bacaklarımı beline sarıp rahat bir pozisyon aldım" iyi misin Lisa?"
Güldü" kırbacımın tadına bakmak istersen daha iyi olacağım"
İyice ryujin kılıklı oldu başıma.
Kulağına yaklaştım" tek bir kelime daha edersen kulağını ısırırım"
"Tek bir kelime" bağırınca kulağını dişledim.
Küçük bir çığlık atıp yatağa doğru geri geri gitmeye başladı
Isırmayacağımı filan zannediyordu galiba" jennie acıttın.."
Göremediğini bilsemde omuz silktim.
Sırt üstü yatağa düşünce kulağını bıraktım, o da üstüme düşmüştü" memelerim ezildi Lisa, kalk çabuk"
Açıkcası biraz canım acıdı ama belli edip atmosferi bozmak istemiyorum.
Yüz üstü dönüp dudak mesafeme geldi" ne demek memelerim ezildi, olamaz! En sevdiğim yerin"
İkimizde gülerken tişörtümü sıyırdı, südyen giymediğim için dilini direk göğsümün ucunda hissettim.
Sikeyim...
-Lisa yapma..
Birazdan şerefsiz kardeşlerim gelecek, yoksa neden bir kırbacın peşinde o kadar koşayım ki.
Başını göğüslerimden kaldırınca kırmızılaşmış dudaklarına odaklandım, gülümsedi.
"dudakların diyorum dudaklarımı bulsa artık" cümlem biter bitmez mükemmel dudaklarını sıradan dudaklarımla birleştirdi.
Dolgunluğunu hissedince ağzına doğru inledim, fırsattan istifade edip dilini ağzıma soktuktan sonra damağıma bastırdı.
Tadı çikolata gibi ve onu her öptüğümde şeker ihtiyacımı karşılıyorum.
Zararsız bir şeker.
Telefonunun melodisini duyduğumuzda üstümden kalkmaya yeltendi ama yakalarını kavrayıp yeniden dudaklarının sıcaklığına kavuştum.
Bir süre sonra çekildi, yakalarını daha sıkı kavrayıp boynunda ki beninde dilimi gezdirdim.
"Güzelim daha sonra devam ederiz" nefes nefese konuşunca daha da azdığımı hissettim.
Ama yine de sözünü dinlemeliyim, sonuçta artık her gün bizim olacak.
Telefonunu cebinden çıkartıp odadan çıktı fakat bir kaç saniye sonra başını kapıdan uzatıp sevimli sevimli gülümsedi" şu kırbaç meselesini daha sonra konuşacağız"
Pislik..
-Bir daha konusunu açarsan ağzına sokarım.
Göz kırpıp odadan çıktı, gülümsemem hala yüzümdeyken huzurla iç çektim.
•••
Yeni hobime merhaba diyin, lisa'yı yemek yaparken izlemek.
Odaklanmış yüzü ve istemsizce çatılan kaşları beni çileden çıkarıyor, kaçıncı kez olduğunu sayamadığım öpücüğü yanağına kondurdum.
"Beni şımartıyorsun jennie" gülüşünü duyunca bende güldüm.
-Gülüşün dinlemeyi en sevdiğim şey artık.
Bıçağı tezgahın üzerine bırakıp bana döndü, bir süre yüzüme baktıktan sonra dudaklarını yaladı" seni seviyorum"
-Bende seni seviyorum.
Yeniden salata için doğradığı domateslere dönünce arkasına geçip belinden sarıldım, yanağımı sırtına yasladığımda mutfağa ryujin girdi.
Yüzü garip bir hal aldı" ıyy napıyorsunuz burada, aşk mı bu?"
-Kıskanma ryujin.
Ellerini beline koydu" ne kıskanıcam ya, siz burada aşk yaşarken rose açlıktan jisoo'yu yemeye başladı haberiniz olsun"
Lisa" açlıktan değildir o" diyince gülmemek için alt dudağımı ısırdım.
Ryujin" vay şerefsizler" diyip hızlı bir şekilde mutfaktan çıktı.
Lisa ellerini yıkamaya giderken beline daha sıkı sarıldım, bırakmaya niyetim yok.
-Yapıştın galiba jen.
Sırtını öptükten sonra yeniden yanağımı yasladım" evet hayatımıza böyle devam edeceğiz"
-Tuvalete nasıl gideceğiz.
Salak" gerçekten bunu mu düşündün"
-Sen ne düşündün ki?
Kıkırdadım" nasıl seks yapacağımızı"
Karnında birleştirdiğim kollarımı ayırıp yüzünü bana döndü, kızgın bir surat ifadesi yapmaya çalıştı " sapığın tekisin"
-Kızgın değil sevimli görünüyorsun.
Dudaklarını büzünce hızlıca öpüp geri çekildim" her fırsatta öpmeye çalışıyorsun, işte bunlar hep çekici olmaktan. Bulmuşsun benim gibisini bırakır mısın hiç"
" Aaa ego yığınına bak sen" normal de lisa böyle şeyler söylemez.
Omuz silkti" doğru değil mi?"
-Doğru.
Burnumu sıkıp hazırladığı salata tabağını eline aldı" rose ve jisoo ryujin'in psikolojisini bozmadan gidelim hadi"
-Emin ol ryujin daha beter.
•••
Kısa ama aşırı hoş bir bölüm oldu bence 🐥💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Fanfiction*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...