Înființarea trupei Forbidden Abyss fusese destul de imprevizibilă și grăbită. Ideea îi aparținuse lui Duncan, care, fiind un tânăr foarte activ și pasionat, se hotărî pur și simplu într-o seară să își facă o formație, căci oricât de talentat ar fi fost ca vocalist și chitarist, încă îi mai lipseau atingerile unui basist și ale unui toboşar.
Așa că Duncan reuși să îl implice pe Oz, prietenul său, în ideea sa, iar acesta o acceptă bucuros. Așa au început cei doi să cânte prin baruri, Duncan acum fiind fericit că are sprijinul unui toboşar în spate, iar patronul barului Aliens îi angajă permanent pe cei doi să mențină atmosfera din localul lui vineri, sâmbătă și duminică.
Deși membrii lui Forbidden Abyss nu erau deloc numeroși, se descurcau destul de bine împreună, însă succesul lor a luat amploare și au devenit o trupă completă odată cu intrarea lui Seth Walsh în formație. Seth era un tânăr de vârsta cu Oz (ambii fiind mai mari decât Duncan cu un an) și îi auzise pe cei doi cântând într-o seară când întâmplarea făcu să fie cu o prostituată la Aliens. În seara respectivă se duse la cei doi cu un aer foarte convingător, întrebându-i dacă îl primesc în formația lor, însă pentru Duncan și Oz, Seth fusese în seara aia doar un străin beat pus pe glume.
Cu toate astea, Seth a început să se țină după ei și să îi terorizeze, până când cei doi au acceptat să îi dea o șansă neliniștitului spion, fiind imposibil să scape de el. Astfel, Duncan și Oz au descoperit talentul de basist al lui Seth, iar în scurt timp, Forbidden Abyss a devenit o trupă serioasă cu trei membrii.
Să revenim totuși la seara în care Duncan, după ce îi adusese extazul surioarei lui cu ajutorul prăjiturilor, pornise spre casa toboşarului său. Cum îi anunțase pe colegii lui de trupă că nu avea să mai ajungă la repetiții, Seth și Oz hotărâră să încerce să repete fără el, profitând de ocazia că părinții lui Oz erau plecați. Duncan ajunsese de vreo zece minute acasă la prietenul său și îi găsi pe cei doi tolăniți fără chef pe canapea.
— Și...cum au mers repetițiile? întrebă Duncan privindu-i pe cei doi băieți demoralizați.
— Groaznic, recunoscu Oz. Nu ne armonizăm fără chitară.
Duncan dădu din cap, strângându-şi instrumentul în mâini. Se simțea bine să știe că lucrurile nu merg chiar atât de bine fără el.
— Mda, nu a fost prea bine, spuse și Seth gânditor. Am încercat să punem în practică noul cântec pentru mâine seară la Aliens, dar nu e terminat...
Duncan îi privi pe cei doi cu o expresie amuzată, apoi își lăsă chitara pe un fotoliu și se așeză pe canapea între ei. Din buzunar scoase apoi o hârtie pe care o despături răbdător:
CITEȘTI
Ultraviolet
Teen FictionVisul unei cariere muzicale pare a fi doar o amăgire pentru un tânăr sărac de 18 ani, care lucrează pe bani puțini la un service auto, însă acest lucru nu le stinghereşte pasiunea lui și colegilor săi de trupă. Când speranța trăiește, prieteniile se...