Nokta iyice yaklaştığında ve V'nin uzaktan da olsa ayrıntılı olmasa dahi seçebileceği bir bedene dönüştüğünde şaşırmıştı çünkü bu silület küçük bir kız çocuğuna aitti.V yine de bir elini yayında tutmaya özen gösteriyordu,temkinliydi nihayetinde çocuk bir vampirle hiç karşılaşmamış olsa dahi her şey mümkündü.Kız çocuğu umarsızca ormana daldığında ve V'nin olduğu ağacın altından geçince V onu izlemeye devam etti,kız ise yürümeye devam etmedi.Birden bire yere çöküp ağlamaya başladı,V babasından öğrendiği taktiklerle kızın gözlerini görmek için büyük çaba sarfetti ama kız bir türlü kafasını kaldırmıyordu ve yüzünü dizlerine gömüp ağlıyordu.
Ardından V dikkat çekmek için karşısındaki ağaca bir ok fırlattı,küçük kız aniden kafasını karşısındaki ağaca çevirdiğinde ve şaşkın şaşkın,üstelik korkarak etrafına bakındığında V kızın gözlerini gördü.İçi rahatladığında büyük bir hızla aşağıya indi ve kız geriye doğru sıçrayarak ondan kaçmaya çalışsa da V onunla konuşmaya çalıştı,fırtına esmeye devam ediyordu,küçük kız kaçıyor ve V de peşinden koşuyordu aslında kolunu uzatsa onu yakalayabilirdi ama bu bir vampir değildi.
Gerçekten bir kız çocuğuydu ve onu olduğundan daha da fazla korkutmak istemiyordu bu yüzden nefes nefes ona seslendi "Benim ismim Taehyung,ben de senin gibi buraya sürgün edildim sana zarar vermeceğim söz veriyorum.Seni bir vampir sandığım için bir ok fırlatmıştım onu da karşıdaki ağaca fırlattım zaten dikkatini çekmek için"dedi.Kız çocuğunun zihninde ailesinin anlattığı hikayeler dönse dahi artık ailesi yoktu,ailesi ölmüştü ve kız tekrar ağlamaya başladığında nefesi de kesilmişti ve soluklanmak için güya bir ağacın arkasına saklanmıştı ama V onu görmüştü.
Kızı görmesine rağmen arkasında kalıp onu yakalamadan güvenini kazanmak için nerede olduğunu göremiyor gibi yapmış ve "Bak özür dilerim seni korkutmak istemedim ama duvar açılınca bir vampir gelir diye temkinli olmak zorundaydım.Eğer sana zarar vermek isteseydim o oku karşındaki ağaca değil sana saplardım tam üstündeki dallarda duruyordum"dedi,kız yine de olduğu yerden çıkmadı.V'nin içi rahattı çünkü kapı kapanmıştı,duvardan başka birinin gelme imkanı yoktu.Gelirse de Namjoon'un ya da Jimin'in tarafından gelirdi ve onlar da o orospu çocuğunu haklarlardı zatten.
V kızı ikna etmenin başka yollarını ararken "Bak şimdi okumu ve yayımı oraya doğru fırlatacağım tamam mı? Lütfen sen de bana onlarla bir zarar verme ama bunu güvenini kazanmak için ve sana asla bir şey yapmayacağımı göstermek için yapıyorum"dedi.Ve gerçekten dediği gibi okunu ve yayını o tarafa doğru attı,kızın burun çekme sesleri rüzgara karışsa da duyuluyordu,Taehyung küçük bir kızın okunun ve yayının hedefi olsa dahi kolaylıkla kaçabilirdi üstelik küçük kız çocuk saflığı taşıyordu üstünde başka bir silah olabileceğini akıl etmemişti dahi.
Kız ağacın arkasından çıkarken Taehyung diz çökmüş ve elini ona doğru uzatmıştı "Hadi buraya gel ve elimi tut,burası hakkında sana anlatılanları biliyorum ama gerçekleri kendi gözlerinle gör korkulacak bir şey yok ben seni korurum zaten her şeyden tamam mı? Aç olduğunu da biliyorum,tanrım küçücük çocuğu bile zindanlara tıkıp Çöl Batağına gönderiyorlar aklımı kaçıracağım"demişti.Küçük kız hala ona çekingence baksa dahi "Bak benim ismim Taehyung ama burada bana V derler,neyse bunları zaten daha sonra konuşuruz.Senin ismin ne? Ailen hayatta mı yoksa onlar da bu taraftalar mı? Burada senin yaşında bir çocuklarını duvarın öteki tarafında bırakan aile var yoksa sen onların kızı mısın?"dediğinde kız başını iki yana salladı.
Taehyung kaşlarını kaldırıp "Hadi,hadi elimi tut ve bana güven.Bana Taehyung hyung diyebilirsin,ben seni her şeyden koruyacağım tamam mı? Hem seni götürdüğüm yerde sana yemek de vereceğim,balık var,balık sever misin?"dedi,içinden de sevsen iyi olur çünkü burada yiyebileceğin fazla şey yok küçük kız diye geçirmişti.Kızın ise yüzü yemek ile aydınlanmış gibi görünüyordu "Severim"dedi ve Taehyung'un elini tuttu.Ardından Taehyung'a "Benim ismim Matai"dedi,Taehyung diğer eliyle kızın saçlarını ve ağladığı yüzünü okşarken "Memnun oldum Matai"dedi ve ardından oku ve yayını işaret ederek "Onları alabilir miyim? Artık sana zarar vermeyeceğimi biliyorsun"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöl Batağı
FantasyAy Çocukları inat etti, yaşayacaklardı hem de Kurşun geçirmeden! Kana susamışları da kanla aktardıkları genleri üstün tutanları da alt edeceklerdi. Çöl Batağı, duvarın öteki tarafı ya da tüm dünya hiç farketmezdi onlar için. Yaşayacaklardı ve hayatt...