11.

54 4 116
                                    

Taehyung aniden duyduğu sesle beraber sisin içindeki koşuşunu kesmiş ve durmuştu.Hem korkuyordu hem de içindeki öfke harlandıkça harlanıyordu,kaşlarını çatarak sesin ne olduğunu anlamaya çalıştı.Sesi tekrar duyduğunda bunun bir silah patlama sesi olduğunu farketti,mermi kulağının yanından tiz bir sesle geçip gittiğinde küfür edip kendini yere atmıştı.Anında sırtından bir ok çıkartıp yayını gererek sesin geldiği yere rastgele bir ok fırlatmıştı fakat iyi göremediği için onun bir yere isabet etmediğini anlamıştı.

Yerinin tamamen belli olup olmadığını bilmiyordu ama yine de yerde sürünerek ilerlerken zikzak çizme peşindeydi,ayağa kalkarsa daha açık hedef olurdu çünkü ardına saklanabileceği hiçbir şey olmayan çöldeydi.Sadece biraz daha ilerleyebilse ve ağaçlık alana girse kendini daha rahat hissedecekti,yerde kollarının üstünde sürürken kurşundan kaçarken yere atladığından sürtünen kolları yandıkça yanıyordu ama pes etme gibi bir düşüncesi yoktu.

Etrafta ölüm sessizliği vardı,sadece kendisinin kumun üzerinde çıkarttığı sürtünme seslerini duyuyordu.Aklı karışmıştı çünkü vampirler silah falan kullanmazlardı,bu da neyin nesiydi şimdi? Fakat bunu beklemeleri gerekiyordu,onlardan birçoğunu öldürdüklerinde daha farklı bir saldırı planı hazırlayabileceklerini öngörmeleri lazımdı.Taehyung'u daha büyük bir korku sardı,ya büyük bir grup peşindeyse? Ya sadece tek kişi değilse? Peki ya Jimin ile Namjoon ne yapıyorlardı şuanda? 

Sikik hayatı gözünün önünden akıp giderken Matai'yi düşündüğünde daha da hırslı sürünmeye başladı ve ağzından verdiği hırlamaya benzer nefesle tekrar ayağa kalktı.Koşarken giysisi bir yere takıldı ve o buna daha önce bu kadar sevineceğini düşünmezdi ama kendine güveni artmıştı,ağaçlık alana nihayet varmıştı fakat sis hala ağır bir biçimde üstündeydi.Yapabileceği en iyi şey ağaçlardan birine tırmanmak olduğundan ilerideki ağaca doğru hamle yaptı ve yayını sırtına doğru takarken elini ağacın pürüzlü yüzeyinde gezdirip tutunacak bir çıkıntı ve basacak bir çıkıntı bulduğunda bütün gücüyle kendini yukarı doğru itti.

Bir kedi kadar sessiz olmaya çalışsa da vampirler için bunun çok fayda edeceğini sanmıyordu,silahı patlatan vampir her kimse şuan seslerini iyice duyduğundan emindi bu yine de hareket etmesine engel olamazdı yoksa daha büyük bir hedef haline gelirdi.İlk başta yanlış giden bir şeyler olduğunu düşünmüş olsa da sistemin zaten bu yanlışlıklarla inşa edildiğini düşündü,varolan hiçbir düzene ayak uydurmamalılardı.En azından ayak uyduruyormuş gibi gözükmeli fakat içten içe daima tetikte olmalılardı.

Duvar,haftada bir açılsa dahi onlara bağlı bir istekti nihayetinde bu her gün de açılabilirdi.Ya da hiçbir silah kullanmamış vampirler silah kullabilirlerdi,bunu acı şekilde tecrübe etmeden gözlerini açık tutmalılardı.Taehyung tam elini ağacın kalın dalına doğru atıp üstüne tünemek için kolunu uzattığında sırtının üstüne atlayan beden ile beraber dengesini kaybedip yere düşmüştü.Vampir farklı bir yere o da farklı bir yere düşmüş olsalar bile o düşmenin etkisiyle acı içinde inlerken ve öksürürken,vampir anında kendine gelmiş ve Taehyung'a doğru hamle yapmıştı.

Taehyung,onun alev gibi parlayan kırmızı gözlerini sise rağmen görebiliyor ve o gözlere kilitlenmiş gibi hissediyordu.Vampirin tekrar silahını çektiğini farkedince yerde bir takla atarak ağacın arkasına saklandı,silah patlasa dahi kendisine isabet etmedi.Yaratık o iğrenç sesiyle "Ah hadi ama kahvaltımın kurşun tadına bulanmasını istemiyorum,seni taze istiyorum ama yorulmak da istemiyorum napsak?"dedi.Taehyung belindeki kılıcı çıkarttığında elinde dengeleyip sıkıca tuttu,vampirin ağacın üstünde olduğunu biliyordu sesi oradan geliyordu.

Taehyung deli gibi terliyor ve inanılmaz gergin hissediyordu,vampirin üstüne atlayacağını bildiği halde çekilmiyordu son an'a kadar bekleyip onun kafasını karıştırmak istiyordu.İstediğini de elde etmişti,vampir tam üzerine atlamışken kendini yana doğru yuvarlamış ve vampirin kendisinden kalan boş yerle yüzleşmesini sağlamıştı.Sise defalarca kez küfretti,eğer görüşü iyi olsaydı çok daha iyi savaşabilirdi.Fakat göremese de ay tepedeydi,o ayağa kalktığında vampir hala yerde durmaya devam ediyordu ve onun kıkırdama seslerini duyabiliyordu.

Çöl BatağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin