Şimdi V'nin duvara gitmesinin ise çok başka sebepleri vardı,ona V denmesinin deöyle.Kasabanın genç önder birliği Kurşungeçirmezler diyorlardı kendilerine ve V'nin onların arasına ilk katıldığı zamanlardan itibaren kendi kendine aldığı bir lakaptı bu,önemli bir lakap.Kim Taehyung,Çöl Batağına sürgün edildiğinde ailesi çoktan öldürülmüştü ve üzüntüden Çöl boyu yürüyüp ormana girdiğinde ve nihayetinde kasabanın ilk hallerini bulduğunda topluluk onun sessizliğinden ve durgunluğundan ürkmüştü.Onun hasta olduğunu düşünerek öldüreceklerinin planını yaparlarken Taehyung bunu duymuştu ve o gün ormana kaçmıştı,kasabalılardan nereye kadar kaçabilirdi bilmiyordu ama elinden geleni yapacaktı.
Yaşlıların birinden yürüttüğü oku ve yayı kapıp koşabildiği kadar koşmuştu ve geceyi bir ağacın tepesinde geçirmişti,duvarın açıldığından ve Çöl Batağına dalan vampirden habersizdi.Vampirlerin insanüstü güçleri olabilirdi,çok daha hızlı hareket edebiliyor ve geceleri çok daha iyi görüyor olabilirlerdi ama gündüzleri de aksine görüşleri kendilerinden çok daha düşük ve hareketleri çok daha uyuşuktu.
Şansına Çöl Batağındaki vampirle sabah karşılaşmışlardı,daha doğrusu o ağacın üzerinden aşağıda kasabalılardan birinin onu bulmasından korkarken gece boyu av için dolanmış vampiri gördü.Bitkin görünüyordu ve bir fıkra gibi kendisinin tepesinde bulunduğu ağacın karşısındaki ağaca yaslanarak yere oturmuş dinlenmeye çalışıyordu,onun vampir olduğunu görür görmez anlamıştı çünkü şehirde onlarla iç içe yaşamıştı ve insanlarla vampirleri ayırt etme konusunda ustaydı.Bu görüntüye karşılık nefesini tutmuştu ama harekete geçmezse onun harekete geçeceğini biliyordu,yayını gerdi ve okunu büyük bir korku ama aynı zamanda cesaretle attı ve vampirin kalbine saplandı ok.
Vampir hızla okun geldiği yöne baktı ve Taehyung dalların arasına gizlendi,vampirlerin bir okla ölmeyeceğini çok iyi biliyordu ama çok daha iyi bir fikri vardı,bir ok onu öldürmese bile yavaşlatırdı.Vampir hızla kalbindeki oku sökerken kendisinin bulunduğu ağaca doğru tırmanışa geçmişti ama o üst dallardan birindeydi ve kendisini göremediğinden emindi,babasından kendisine kalan son şeyi belinden çıkarttı ve vampir onun bacağını tutacak kadar yaklaştığında birden onun üstüne atladı ve ikisi birden yere doğru yuvarlanırlarken kazığı onun kalbine sapladı.Vampir çok geçmeden orada öldü,Taehyung ise kasabaya bir vampir cesediyle döndüğünde ismi Vampir Katili olarak anılmaya başlamıştı.
Kasabalılar onun hasta olmadığını anlamış ve görmüşlerdi,birkaçının hala gözünde şüpheli olsa da zamanla Taehyung onların gözünde de Vampir Katili olmuştu çünkü gece nöbetlerinden birinde tekrar bir vampir avlamıştı.Sonra tekrar ve tekrar.Böylelikle ona Vampir Katili demek yerine hem Vampir Katilinin "V"sini hem de vampirlere karşı daima zafer kazandığı için Victory(Zafer)'nin "V"sini onun lakabı olarak benimsemişlerdi.Kasaba onu V olarak çağırıyordu artık ve hem en sevilen hem de en korkulan isimlerden biriydi çünkü bu kadar iyi vampir avlayabilen tek insandı ve bu da hepsinin kafasında bir soru işareteydi.
Duvarın ötesinde Taehyung ne yapıyordu ki bu işte bu kadar iyiydi ve babası niçin ona bir kazık bırakmıştı? Kasabalılar bunu içlerinde sorgulasalar dahi çokta umurlarında sayılmazdı çünkü V kendi taraflarında oldukça bu onlar için sadece zafer anlamına gelirdi gerisinin bir önemi yoktu.İşte yine vampir avına çıkmıştı,duvarın açılacağı günler belliydi bu yüzden her hafta o günü beklerdi.Duvar uzun zamandır aralarına yeni birini göndermemişti tam bir aydır duvar her açıldığında yalnızca vampirler bu tarafa geçmişti bu yüzden yine temkinliydi,elbette duvara tek başına yaklaşmıyordu.
Duvarın tam üç noktası vardı kurnazlıkla işleyen bir oyundu bu,tek bir kapı olsa dahi giriş-çıkışların üç noktadan sağlandığını bal gibi biliyorlardı.Birincisi en sol kısımdaki kısımdandı,duvardan tırmanarak iniyorlardı vampirler ve Kim Namjoon o kısımdaydı.En sağ kısımda ise yine vampirlerin tırmanarak iniş-çıkış gerçekleştirdikleri nokta vardı ki orada da Park Jimin yer alıyordu.Ortada,herkesin bildiği ve vampir dışında diğer insanların da geldiği noktada ise Kim Taehyung vardı.
Duvar açılırken gözlerini kısmıştı,gece olması kendisi için dezavantajdı ama bunun bir önemi yoktu kendisinin hakladığı ilk vampir kesinlikle ama kesinlikle bir şans eseriydi.Hiçbir vampir kasabaya ulaşmadan sabahı çıkarmazdı,muhakkak sabah olmadan gece işlerini halletmek için çoktan yanlarına ulaşmış olurdu.Bu yüzden gece de olsa sabah da olsa duvar açılacağı vakit burada olmak zorundalardı.Yayını germiş,okunu yerleştirmişti çölde saklanabileceği bir yer yoktu bu yüzden görüş alanın çok daha uzağında kalıyordu duvar.Yine de duvarın açıldığını görmüştü,küçük bir noktanın da çöle vardığını.
Noktanın ormana gittikçe yaklaşmasını izlerken sabırlı davranıyordu,aceleci davranırsa bu onun sonu olurdu,vampirlere karşı çölde kazanma şansı sıfıra yakındı.Vampirlere karşı en büyük üstünlüğü Çöl Batağını çok çok iyi biliyor olmasıydı,neresi batak neresi değil,neresi ağaçlık ve yoğun dallarla kaplı neresi daha bakire hepsinden tek tek haberdardı.Vampirler için kurulan tuzakların ve tüm diğer şeylerin de onları şaşırttığı bir gerçekti,vampirler insanüstü güçlerini kullansalar dahi şehirde yaşamak ve refaha alışmak onları Çöl Batağı sakinleri için kolay lokma haline getiriyordu çünkü o gerzekler her zaman ava tek başlarına çıkıyorlardı.
Vampirlerin en zayıf yanı buydu,kurtadamlar(gerçekliğinden emin değildi V çünkü daha önce hiçbir zaman bir kurt adamla karşılaşmamıştı,tıpkı dünyanın diğer ülkelerinde vampir ne kadar fantastik bir taratıksa V için de kurt adamlar fantastik bir yaratıktı) sürüyle gezerdi ama vampirler yalnız olmaktan hoşlanırlardı,en çokta yalnız avlanmaktan.Onların zihinlerinin çok daha farklı çalıştığına şahitlik etmişti V,vampirler avlarını paylaşmak istemezlerdi ve avı adeta bir cinsel birleşme gibi görürlerdi.Vampir-av arasındaki ilişkiydi o ve başka bir vampir kabul dahi edilemezdi,bu kendilerine ve gururlarına yapılmış bir saygısızlık demekti,ahmaklar.
Nokta ormana yaklaştıkça kaşları çatılıyordu ve orada olduğundan emin olmak istercesine belindeki kazığı yokladı,hala ordaydı.Ardından kılıcını yokladı,ki bu kılıçları elde etmeleri çok cefakar yollarla olmuştu kaybetmesi demek ölümü gibi bir şeydi,bizzat Kim Seokjin o kılıçlardan birini dahi kaybettiği için kendisini öldürüverirdi.Güçlü fırtına ise onun ok ve yayını tamamen işlevsiz kılıyordu ve V bu yüzden gergin hissediyordu.Yine de oku fırlattığında onun dikkatini çekmeyi düşünüyordu,hedefi bulamayacak olsa dahi,hedeflediği vampir de kendini bulamayacaktı,ağaçların arasında gizlendiği için kendisini göremeyecekti lakin o vampir okun peşine düşerken V vampirin tepesine binebilirdi.
Not:Bir sonraki bölüm daha uzun olacak,yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöl Batağı
FantasíaAy Çocukları inat etti, yaşayacaklardı hem de Kurşun geçirmeden! Kana susamışları da kanla aktardıkları genleri üstün tutanları da alt edeceklerdi. Çöl Batağı, duvarın öteki tarafı ya da tüm dünya hiç farketmezdi onlar için. Yaşayacaklardı ve hayatt...