4.

59 5 95
                                    


Çöl Batağında işler her ne kadar yolunda gidiyormuş gibi görünse de Kurşungeçirmezlerin beyinleri bir makine gibi hiç dinlenmeden sürekli işlemeye devam ediyordu.Duvarın ötesine birlik göndermek zorundalardı,daha önce kendilerinden önceki o efsanevi Çöl Batağı sakinleri nasıl becermişti ve başarmıştı bundan emin değillerdi ama buraya birçok eşya getirmeyi başarmışlardı.Kumaş parçaları,hançerler,ip,kibrit,giysiler vb. şeyleri Çöl Batağında bulamazdınız,bunların Duvarın ötesinden getirilmesi gerektiğini biliyorlardı.

Kendilerinden öncekiler onlara bir defter bile bırakmışlardı,kahverengi defterin vampirler tarafından yok edilmemesini umarak ağaç kavuklarından birine saklanmıştı,bu defteri bulan da birkaç yıl önce Yoongi olmuştu.Defterin içinde kendilerinden öncekilerin notlarını bulmuşlardı,hiç tanımadığı o insanlar sayesinde duvarın ötesinde çölün ilerisindeki ağaçlık arazide mayın döşeli olduğunu biliyorlardı.Defterin sahibinin en yakın iki arkadaşı o mayınlara basarak ölmüştü,bunun anlamı da Duvarın ötesine geçtikleriydi.

Daha önce Çöl Batağında olanlar Duvarın tekrar diğer tarafına geçebilmişlerdi,hatta birçok şeyi buraya o şekilde taşıdıklarını düşünüyorlardı ama bu mantıksızdı.Duvarın ötesine geçen biri neden geri dönsündü ki? Yine de olanları tam anlamıyla birleştiremeseler dahi onlar da Duvarın ötesine bir birlik göndermek istiyorlardı,böylelikle daha fazla araç-gereç,yiyecek ve daha birçok şey bulabilirlerdi.Şüphesiz ki mayınları atlattıktan sonra şehre varsalar dahi şehrin korunduğundan eminlerdi,kasabaya dalsalar dahi dikkat çekmemeleri imkansızdı,yine de insanlardan her ne kadar bunu istemeseler de bir şeyler çalıp tekrar Çöl Batağına dönmeyi planlıyorlardı.

Şehirde hayatta kalmaları oldukça zor olurdu belki de kendilerinden öncekiler de bu yüzden geri dönmüşlerdi Çöl Batağına ama imkan bulan limandan başka bir şehire kaçabilirdi.Bunun gibi birçok ihtimal vardı ama Kurşungeçirmezlerin fikirleri asla sadece kendilerini kurtarmaktan ibaret olmamıştı.Bu yüzden yapabilirlerse Duvarın ötesine geçmeyi planlıyor,araklayabildikleri kadar eşya araklamayı sonra tekrar Çöl Batağına dönmeyi ve burdaki yaşamı kolaylaştırmayı düşünüyorlardı.Bunu düzenli ve güvenli bir hale getirebilirlerse beşinci bir birliği de Duvar ötesi için hazırlamak gibi bir hayalleri vardı.

Sonrasında çok sonrasında tamamen hazır olduklarında ise...hep beraber buradan kurtulmayı ve o şehri dağıtmayı istiyorlardı,ordaki kasabalılara zarar vermeden soyluları ve vampirleri yok etmek istiyorlardı.Min Yoongi ise,herkes uyurken kendi evinde karanlıkta deftere sanki peluş bir oyuncak gibi sarılmış bunları düşünüyordu.Bir şeyler yapmak zorundalardı,yüzyıllardır süregelen bu oyunu bozmak ve artık değiştirmek zorundalardı.Yoongi gözlerini sımsıkı yumdu,kabuslarına bir çift kırmızı göz eşlik ediyordu.

Yoongi

Bugün katıldığım birlik birinci birlikti,yani ava gidecektik.Ben balık tutma işinde oldukça usta olduğumdan daha öncesinde bulduğumuz misinalardan hazırladığım ve büyük bir ağacı çakımla kazıyarak düzleştirip olta haline getirdiğim parça ile direkt olarak nehire gidecektim.Jimin dün gece duvara gittiği için o bu sabah sadece yardım birliğine katılacaktı,duvara gidenler sonraki gün ayrıcalıklı olurlardı.İsterlerse tüm gün dinlenebilirlerdi ama dün hiçbir olay çıkmamıştı,duvara giden tek birlik de bizdik yani Kurşungeçirmezler.

Çöl Batağındaki herkes bize Kurşungeçirmezler dese de biz kendimize Ay Çocukları derdik,sonsuz yıldızın arasında bizim yolumuzu aydınlatan ve korkunç günlerden kurtulmamız için içimize biraz olsun umut doğuran yegane kaynak karanlıkta başımızın üstünde bir ev bile yokken,kendimize bir barınak bile oluşturmamışken gözlerimiz sadece onu bulurdu...Ay'ı...Ayrıca ay'ın birçok önemli ve gizemli özelliği de vardı bizim için ama bunları kendimize saklıyorduk çünkü yalnızca birbirimize güveniyorduk.Benimle av ekibine katılan diğer üye Jin hyung'du,birkaç kişi de ormanda hayvanların peşine düşecekti ama biz bu işten ziyade balık avlamayı daha çok seviyorduk.

Çöl BatağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin