Yeni bir hafta demek duvarın tekrar açılması demekti.Duvara gidecekler yani Namjoon,Taehyung ve Jimin özenle hazırlanıyorlardı çünkü hata yapma şansları yoktu.Özellikle Taehyung eskisinden çok daha fazla sorumluluk hissediyordu üzerinde çünkü artık bir de küçük bir kızı korumak zorundaydı.Matai,Taehyung'a niçin V denildiğini ve onun hakkında birçok şeyi bir hafta içerisinde öğrenmişti.
Babası ne zaman birliklerinden birinde görev alsa o da ona eşlik etmek için şansını sonuna kadar zorluyordu,şimdiye dek kendisine eşlik etmesine bir tek yardım birliğindeyken izin veren Taehyung ise kendisi başka şeylerle meşgulken Matai'yi her zaman Daisy'ye emanet ediyordu.Kasabalılara güvenmiyordu fakat o güvenmediği kasabalılar arasında en az güvenmediği kişi Daisy idi ve ona çocuğa anlatması gerekenlerin sınırlı olduğunu,karşısındakinin bir çocuk olduğunu sürekli hatırlatıyordu.
Fakat Matai zeki bir kızdı,aynı zamanda kurnazdı da bu yüzden Daisy'yi konuşturmakta oldukça başarılıydı.Taehyung ona bir sonraki av birliğine katıldığında kendisine eşlik edebileceğini söylediğinde ve denize gideceklerini bildirdiğinde sevinçten havalara uçmuştu.Küçük kız birçok şey yaşamış ve acıyla başa çıkmış olsa dahi hala bir çocuktu ve bu çocuksuluğunu kaybetmemesi için Taehyung her şeyi yapmaya hazırdı.Onun çocukluğunu dibine kadar yaşamasını istiyordu,birden bire olgunlaşmasını ve asla geri gelmeyecek yıllarını büsbütün hüzünle hatırlamasını engellemeye çalışıyordu.
Beraber çiçek toplamaya bayılıyorlardı ve bol bol sohbet imkanı sunuyordu bu onlara bu yüzden gündüz rengarenk çiçekler toplamışlardı Taehyung ile beraber.Matai ise ona neden V dendiğini bildiğini ve onun da kendisine yardım etmek istediğini söylemişti,Taehyung ise bunu kesin bir dille reddetmiş ve bir daha sözünü bile açmamasını vampirlerle karşı karşıya gelmemesi için her şeyi yapacağını söylemişti.Küçük çocuk zor biriydi,her şeyi yumuşak başlılıkla kabullenenlerden değildi,sınırlarını daima zorluyordu.Fakat her şeye rağmen değişecek şeyler vardı ve de değişmeyecek şeyler vardı.
Matai için yaptığı tahta kılıcı ona uzatan Taehyung "Ben sağ salim döneceğim tamam mı? Fakat bu gece kesinlikle evden dışarı çıkmak yok,korkmaman ve yalnız kalmaman için Jin abin de seninle beraber kalacak anlaştık mı?"dedi.Matai istemeye istemeye de olsa kafasını sallarken duvara gidecek üçlü kasabanın meydanında gece nöbetçilerine bir şeyler tembihlemekle meşgullerdi,nolursa olsun bir vampir ellerinden kaçarsa kasaba sınırlarından içeri girmemeliydi.
Duvara gitme zamanı geldiğinde her şey çok daha gerçek hissettiriyordu,dehşet ve şiddet çok daha fazla içlerine doluyordu.Oklarını ve yaylarını son kez kontrol edip omuzlarına astıktan sonra kılıçlarını bellerine yerleştiren üçlü bir de bacaklarına minik hançerler gizlemişlerdi.Yoongi gün boyu huysuzdu,vampirlerden nefret ettiği kadar korktuğu için duvara gideceklerinde daima somurturdu,onlar için endişelenirdi.
Bu yüzden Yoongi her ne kadar avcılık konularında yetenekli olsa da bir vampirle karşı karşıya gelmemeliydi.Jimin pantalonunun belini yukarı çekerken ve kılıcının kınını sabitlerken Yoongi,Jimin'e kaşlarını çatarak "Sağ salim gelmezsen seni ben öldürürüm"dedi.Jimin ona yandan bir tebessüme atarken çapkınca bakmış ve "Asıl ölüm bana yalnız senin elinden gelir zaten"diyerek gözünü kırptığında Yoongi oflamış ve gözlerini devirmişti.
Gök çoktan kararmıştı,duvara gitmek yorucu ve zahmetli bir işti.Önce ağaçlık uzun bir alanı geçmeleri sonra da çölü aşmaları gerekiyordu,gerçi çölü aşmak yerine genellikle ağaçlık alanda çölü ve duvarı gözleyebilecekleri yerlerde saklanmayı daha uygun görüyorlardı.
Taehyung saçını düzeltmiş ve Jin'e son kez çocuğun uyku zamanını kaçırmaması ve geçe kalmamaları için uyarılarda bulunmuştu,Jin ise Taehyung'a bıkmış usanmış bir sesle artık susmasını söylüyordu.Namjoon,Jin'e eğer kendisine bir şey olursa muhakkak ay'a bakmasını o zaman buluşabileceklerini söylediğinde Jin dişlerinin arasından adeta hırlayarak Namjoon'un omzuna bir yumruk atmıştı ve salak salak şeyler söylememesi için onu uyarmıştı.Neden bu kadar dramatikleştiğini,her hafta olduğu gibi sağ salim geri döneceğini söylemişti ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöl Batağı
FantasyAy Çocukları inat etti, yaşayacaklardı hem de Kurşun geçirmeden! Kana susamışları da kanla aktardıkları genleri üstün tutanları da alt edeceklerdi. Çöl Batağı, duvarın öteki tarafı ya da tüm dünya hiç farketmezdi onlar için. Yaşayacaklardı ve hayatt...