"Sevda Bahçesinde Kurutulmuş Bir Gül"

410 40 27
                                    

Herkese öncelikle merhaba bu benim  ilk hikayem ve umarım beğenirsiniz

Tolga Sarıtaş- Vazgeç Gönül

...
Yoruldum gerçekten çok yoruldum. Şu sular artık bir durulsun fırtınam dinsin istiyorum sonra onu görüyorum ve dünyam tersine dönüyor. Biliyorum Olmaz gözden ırak olsa bile gönülden olmaz ama denemeye değer. Gerçekten öyle bir raddeye geldim ki ucunda onu unutmak varsa ölüme bile giderim.
Mert...
Fırtınalarımın sebebi, asla unutamadığım, her baktığım yerde , herkeste ve her şeyde onu gördüğüm.
İki Yıl Önce
“Kanka bugün yine maç varmış spor salonuna gitsek ya”
“Gamze cidden halim yok hem yeni yemek yedik mayıştım ben , boş ver”
“Yaa Zeynep hadi be lütfen hem iki açılırız fena mı?”
“Uff iyi tamam gidelim”
Zeynep ve Gamze o gün okullarında olan sınıflar arası futbol turnuvasını izlemek için spor salonuna inmişlerdi. Onlarda herkes gibi tribünde yerini almış ve olaya anlam vermeye çalışarak maçı izliyorlardı. Oradaki çoğu kız maçı değil daha çok ya oynayanları yada maçı izleyen sevdiklerine bakıyordu. Gamzede onlardan biriydi flört ettiği çocuğa bakmak için gelmişti ve onu bulmak için etrafta gözlerini hızla tararken , Zeynep maçın büyüsüne kapılmış bir şekilde maçı izliyordu. Zeynep heyecanla arkadaşına döndü ve
“Gamze maç kim kimmiş?”
“Hı”
“Maç diyorum maç kim kimmiş”
“Ayy ne bilim ben Zeynep. Hem sen onu bunu boşver Ali’yi  gördün mü?”
Zeynep bıkkınlıkla nefes verdi
“Hayır görmedim hem sen napacaksın Ali’yi?”
“Kesicem”
Zeynep sinirle Gamzeye dönüp
“Yuh Gamze zaten yedi yirmi dört konuşuyorsunuz bırakda çocuk rahat bir nefes alsın”
“Abartma be”
“Ben mi abartıyorum utanmasan erkek yurduna gizlice sızıp çocuğu dikizliceksin”
Gamze yüzünde garip bir sırıtış ile
“İyi fikir ha denesem mi?”
“Gamze!”
“Ayy tamam be şaka yaptım”
“Tövbe ya “
Zeynep arkasını dönerek ondan büyük olan onuncu sınıf kızlara
“Şey maç kim kimmiş?”
Diye sordu kızlardan hafif toplu siyah kıvırcık saçlı olan kız
“9-E ,10-C “
“Saol”
“Rica ederim” Zeynep tebessüm ederek önüne döndü ve maçı izlemeye devam etti ta ki o ana kadar. Zeynep heyecanla maçı izlerken tam önünde taç -taç olmayabilir kesin bilgi değil-atışı yapılacaktı o sıra atış yapacak kişinin önünde duranlardan biri ile göz göze geldi bir anda şaşırmıştı ama tesadüftür diye düşünürken başını eğen çocuk kafasını kaldırıp tekrar Zeynep’in gözlerine baktı Zeynep bu seferki göz göze gelişle şaşkın bir şekilde çocuğa bakarken çocuk gözlerini kaçırmadan Zeynep’e bakıyordu sonra oyun devam etti ve çocuk ordan uzaklaşırken Gamze “Yuh oha çüş yavaşşşş kızım o nasıl kesilmektedir Mertte yani görmemiş gibi neyse “ Zeynep şaşkın bir şekilde kimdi o diye sordu “Mert Doğan.9-E de okuyor kendisi dokuzların en yakışıklısı rivayete göre onuncu sınıflarda ona yürüyormuş neyse . Çocuk lisanslı futbolcu ama sadece futbolla kalmamış baskete de lisansı varmış. Çocuk aşırı iyi bateri çalıyormuş hatta seneye kurulacak müzik grubunun bateristiymis.”Zeynep şaşkınla “Sen nerden biliyorsun?” Gamze gururla “Kızım ayıpsın belki doku olabilirim ama onikiler dahil tüm okul benden sorulur”
“Helal olsun valla “ Gamze aceleyle “Ha bu arada çocuk yurtlu haberin olsun” “Yuh Gamze” Gamze kıkırdayarak önüne döndü ve o günden sonra asla Zeynep’in hayatı eskisi gibi olmadı
Şimdi
İki yıldır gizli gizli izlediğim herşeyini bildiğim kişi unutmaya gidiyorum . Bazen diyorum ki keşke o gün ölseydim de o spor salonuna gitmeseydim. Ama işte keşkeler insanı yer bitirir. Ben bittim ve şimdi ben ve bitmişliğim bir otobüsteyiz ve son kurtuluş çaremizi denemeye gidiyoruz. Benim tek bir amacım kaldı yanan hayalerimin küllerini kurtarmak çünkü o kadar çok yandım ki nerdeyse küllerim bile yanacak şimdi gidiyorum ailemden uzağa doğup büyüdüğüm şehirden başka bir şehire kazanmak için ne kadar çalıştığım okuldan farklı bir okula  Muğla’da bir fen lisesine şimdi otobusteyim ve gidiyorum artık tek bir hedefim var oda küllerimmi kurtarmak.


İhtimal |tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin