Asıl seriye başlamadan önce tek partlık bir bölüm yayınlamak istedim. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar :)
Acıyan gözlerini kırpıştırarak doğruldu yattığı yerden Karaca. Amcasının onu Celasun'la evlendireceğini duyduğu andan beri uyku girmiyordu gözüne. Bir şekilde engel olmalıydı ama ne yapacağını kestiremiyordu bir türlü. Azer'e söylese Çukur'u yakar onu çeker çıkarırdı ordan biliyordu ama sevdiği adamın hayatını tehlikeye atmak istemiyordu. Camdan dışarı baktığında amcasının arabasının hala aşağıda olduğunu gördü. Madem Azer'e söyleyemiyordu, kendisi çözmek zorundaydı bu meseleyi.
Yatağından kalkarak banyoya gitti yüzünü yıkayıp saçlarını topladı ve koşar adım aşağıya indi. Babaannesi ve Nehir salonda oturuyordu. Dün üstünde olan kıyafetlerle indiğini gördüklerinde ikisi de anladı tüm gece uyumadığını.
''Karaca? Ne oldu kızım?''
''Amcam nerde?''
''Cumali amcan kahvede, Salih amcan da-''
''Yamaç amcamı soruyorum! Nerde?''
''Dedenin odasında- Karaca Karaca dur nereye'' diye bağırdı Sultan giden Karaca'nın arkasından. Fayda etmeyeceğini anladığında oturdu tekrar koltuğa ve kopacak kıyameti beklemeye başladı.
.
.
.
.
Hışımla açılan kapıyla elini silahına attı Yamaç. Karşısında öfkeyle bakan Karaca'yı gördüğünde neden geldiğini anlamış ve silahını bırakarak arkasına yaslanmıştı. Adamın rahatlığı Karaca'yı daha da sinirlendirse de kendisine sakin kalması gerektiğini hatırlatarak oturdu Yamaç'ın karşısına.
''Ben Celasun'la evlenmem!''
''Sana evlenir misin diye sormadım Karaca. Evleneceksiniz dedim, ben öyle uygun gördüm. BİTTİ''
''Sen uygun gördün diye ben Akşın'ın kocasıyla evlenmem!''
''Karaca-''
''Karaca karaca karaca ne karaca? Amca sen ne yaptığının farkında mısın? Benim kardeşim gibi gördüğüm, senin yeğenin olan Akşın'ın kocasıydı Celasun! Parmağında Akşın'ın dövmesi var. Ne yapacaksın o dövmenin olduğu eline bizim yüzüklerimizi mi takacaksın?''
''Laflarına dikkat et Karaca''
''Etmiycem! Artık etmiycem! Söylesene amca bu iğrenç evliliği miden kaldırabilecek mi?''
''Senin miden düşmanımız olacak o adi herife aşık olmayı nası kaldırdıysa bunu da kaldırırsın Karaca hanım-''
Amcasının Azer'e yaptığı imayla artık sabrının sonuna geldi Karaca. Amcası şu dünya üzerinde onu seven tek insana laf söylemişti ya, Karaca için artık bunun geri dönüşü yoktu. Ayağa kalkarak yaklaştı amcasına Karaca, ellerini masaya yaslayarak adama doğru eğildi.
''Azer sizinle karşılaştırıldığında o kadar temiz ki... Adını ağzına alarak kirletemezsin onu''
''KARACA! HADDİNİ AŞMAYA BAŞLADIN BİLMEDİĞİN ŞEYLER HAKKINDA KONUŞMA ÇIK ODANA!'' diyerek ayağa kalktı Yamaç. Karaca'ya bağırırsa kız korkar sanmıştı ama Karaca'nın yüzünde tek bir mimik bile oynamamıştı.
''Neyi bilmiyorum ya ben? Kalbimin bile dayanmayacağı neyi bilmiyorum ben? Senin Azer'e damadın mı kardeşin mi diye seçim yaptırıp o gencecik kızın ölümüne sebep oluşuna mı dayanmaz kalbim? Azer'in gözünün içine baka baka kardeşi Kadir'e kurşun yağdırdığını bilmem mi yıkar beni? Yoksa....''