Jestem teraz na siłowni. Wyciągam z siebie 7 poty. DOSŁOWNIE. Biegłam na bieżni już przekraczając jakieś 10 km. W końcu uznałam pieprzyć to i zeszłam z bieżni. Poszłam pod prysznic, umyłam się, przebrałam, spakowałam rzeczy to torby i maszerując wychodziłam z siłowni. Patrząc w telefon poczułam jak zderzam się w czyiś tors.
-O kurwa! - krzyknęłam patrząc na dość przystojnego, lecz wyglądając na dupka chłopaka.
-Spokojnie. Bez agresji.
- Um... Sorki zapatrzyłam się - spojrzałam na chłopaka.
-Luz. Na ślicznotki nie jestem zły. - odpowiedział z chytrym uśmieszkiem.
Ja tylko przewróciłam oczami i poszłam dalej. Nie lubię tego typu zachowań.
-Ej mała, daj się gdzieś umówić! - usłyszałam krzyk za mną.
Momentalnie się odwracając powiedziałam mu prosto w twarz -Mała to może być twoja pała. Z resztą nie umawiam się z byle kim.
-Niedostępna. Takie lubię - rzeknął chamski dupek.
Nie zwarzając na to co powiedział po prostu poszłam na parking i odjeżdżając pojechałam do domu.
Weszłam do domu i jak poparzona podeszłam do laptopa. NO TAK! DZISIAJ NIE OGLĄDAŁAM ODCINKA U FRIZA. Włączyłam youtuba i odprężając się oglądałam tą wspaniałą paczkę. Szczerze z całej Ekipy najbardziej lubię Trombe - taki uroczy chłopak. Ale mistrzem tekstów był zdecydowanie Patec - wspaniała osoba, zawsze myślałam jak rzucał jakimiś tekstami. Przykuło moją uwagę pewien żart:
Friz: - Patec jak ty się ubrałeś! Tobie jest potrzebna jakaś stylistka przysięgam. Widzowie jeśli ktoś zna się na modzie napiszcie na instagramie, bo zwariuje.
Fakt, był to żart, lecz mnie coś podkusiło, aby napisać. W sumie czemu nie, nic nie strace.@laurawalewska do: frizoluszek
Hej! Ja w sprawie stylistki! Myślę że da się poratować jeszcze Pateca. Może wyjdzie na ludzi :).Kończąc odcinek postanowiłam dodać zdjęcie:
@laurix
Lubi to asia.kowal i 1345 innych użytkowników.
Ludzie! BARDZO, ALEŻ TO BARDZO dziękuję za 2 k followersów! Kocham was!Posiedziłam jeszcze trochę na internecie i poszłam spać koło 1:00 ciesząc się, że jutro sobota i moge spać do której chcę.
CZYTASZ
Human/Tromba
FanfictionNieplanowane okazuję się największe i najpiękniejsze. Przypadek. Jedna chwila, jedno spotkanie, a tak dużo emocji, słów i czynów. !Uprzedzam przed mocnym cringem, jest to jedna z moich pierwszych książek!