Draco se probudil do chladného říjnového rána. Jakmile od sebe rozlepil víčka, spatřil dvě zelené konfety, vznášející se nad jeho postelí.
Zamračil se nechápavostí a posadil se, aby je mohl prozkoumat. Natáhl po nich ruku...,,Baf!" vykřikl hlasitě Blaise a vyskočil z pod postele. Blonďák se s žuchnutím sesunul na zem.
Zamračil se ještě víc a naštvaně hodil po kamarádovi polštář, na kterém byl vyšitý obličej Harryho Pottera.Pansy se zdálo kupodivu strašně vtipné darovat mu polštář s tváří jeho idola. Poněkud hůře nesl Draco fakt, že si s polštářem ve slabých chvilkách povídal.
Rychle se proto vrhl za odhozeným polštářem a naaranžoval ho na svoji postel.
,,No ňuňu, Draco se bojí o svýho Jizvíka. Ták, pěkně ho tam polož, fešáka. Šikovný chlapec."
Zakřenil se Blaise a radši poodstoupil o kus dál, aby se nestal obětí dalšího Dracova výpadu.,,Seš debil. Kolik vůbec je?"Podíval se nadějně na snědšího.
,,Asi půl osmý."odpověděl druhý klidně a ignoroval překvapený výraz blonďatého.
,,To si děláš prdel! Vždyť jsem v pyžamu! To jsi mě nemoh' vzbudit? To se jako radši schováš pod postel a způsobíš mi ranní infarkt?!"začal Draco zmatkovat a vynervovaně se snažil svléknout si pyžamo.
,,Měl bys začít posilovat, jestli chceš Pottera zaujmout břišákama. Seš jak rosol a želé v jednom."
Neodpustil si poznámku černovlasý, když si Draco sundal horní část pyžama a začal pobíhat po pokoji,ve snaze se upravit za dvacet minut. Upravit se za takový časový úsek?Nemožné!
ČTEŠ
𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚
RomanceBlonďatý Zmijozel už nějakou dobu kouká po Vyvoleném. Netuší ale, že se jeho objekt zájmu vsadil s kamarádem, že svede kluka z cizí koleje.