Po těchto slovech se nahnul dopředu a spojil tak svoje rty s těmi Harryho. Nic nedělal. Jen se tiskl k druhému chlapci a zatajoval dech. Harry byl překvapený,pomalu se smířil s tím, že mu Draco nikdy neodpustí a najednou to byl právě blonďatý Zmijozel, který přitiskl svoje rty na jeho.
Byl to jen jeden dotek, ale Draco ho vnímal intenzivněji než cokoliv. Kdyby stál, podlomila by se mu kolena. Tak tohle celou dobu potřeboval.
Chvíli tam tak seděli, přivírali oči a pokoušeli se zklidnit zrychlený tep.Rty se rozpojily, oči zavřené, mysl zatemněná v oblaku tří vteřin po probuzení z hezkého snu.
Harry zvedl svoji rozklepanou ruku a něžně ji položil na Dracův zátylek s úmyslem přitáhnout si ho blíž. Druhou rukou se snažil Draca uklidnit, že to co dělají je v pořádku a že chce pokračovat.
Zmijozelovo nitro v tu chvíli umíralo. Jemné doteky vnímal na svých zádech a krku. Zadíval se do mechově zelených očí a opřel se o Harryho čelem. Dýchali si navzájem do obličeje a zvykali si na nový pocit. Nasakovali vůni toho druhého a rozplývali se.Draco se na chvíli zamyslel, jestli to není sen. Něco tak krásného přece nemůže být skutečné. Znovu se natiskl na Harryho rty a začal přejíždět celou dlaní po jeho zádech. Prahnul po něm. Chtěl ho celého jen pro sebe.
Harry se ani nestačil divit. Přišel na Astronomickou věž, protože to bylo jediné místo, kde ho večer nikdo nebude rušit, potkal Draca, ten si nenechal nic vysvětlit a teď se s ním líbá jako o život. Něco takového nikdy nezažil. Běhal mu mráz po zádech, který pár vteřin po tom setřásla Dracova ruka. Nakonec se zastavila na čelisti, kde mu začal přejíždět palcem.
Draco potřeboval víc a víc, měl pocit, že vevnitř pukne. Začal druhého chlapce líbat mnohem naléhavěji a rychleji než doteď. Už nebyl nejistý, teď přímo věděl, že to co dělá, je to nejlepší,co kdy zažil.
ČTEŠ
𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚
RomanceBlonďatý Zmijozel už nějakou dobu kouká po Vyvoleném. Netuší ale, že se jeho objekt zájmu vsadil s kamarádem, že svede kluka z cizí koleje.