První hosté dorazili deset minut před osmou. Draco spatřil Mrzimory, Nebelvíry i Havraspárské, ale z jeho koleje se ještě nikdo neobjevil a tak se začínal nudit.
,,Čau Weasley, kde je Potter?"zeptal se jak nejmileji uměl, když kolem něho procházel Weasleyovic zrzek se svou dívkou.
Weasley ale jeho milé chování asi schválně přehlížel, protože se na Draca zamračil.,,Co ti je do toho, Malfoyi? Potřeboval si něco zařídit,ty se nestarej."utrhl se na blonďáka.
,,Rone! Nechovej se jak malej!"nařkla zrzka Hermiona, protože tušila, že Harry není blonďákovi lhostejný. Pak se nečekaně otočila na Draca.,,Ano, Draco, Harryho jsme viděli. Naposledy ve společence a pak řekl, že si musí pro něco zaběhnout. Nevím pro co, ale měl by se tu každou chvíli objevit."
Vlídně se na něj usmála a pokračovala i s Ronem ke stolu s pitím.Draco si povzdechl, chápal, že Harry nemůže přijít tak brzy, ale Vyvolený byl hlavní důvod, proč vůbec na party přišel.
Rozhlédl se po zde přítomných a všiml si, že dorazila parta zmijozelských. Nott, Crabbe, Goyle,
Daphné, Astoria a s nimi i Blaise a Pansy. Přešel k nim a sedl si na gauč, u kterého postávali.,,Tak co Draco? Těšíš se na chlast?"zasmál se Nott, jelikož byl jeden z těch, kteří ho viděli opilého ve třetím ročníku.
,,Hah. Moc vtipný Notte. Bejt tebou tak bych si spíš dával pozor na holky. Pamatuješ?"ušklíbl se.Vzpomněl si na jaro svého čtvrtého ročníku, kdy k nim Theodor přiběhl do ložnice celý ubrečený s tím, že otěhotněl nějakou holku z Nebelvíru.
Že mu prý poslala dopis a chce si to malý nechat. Nott si ale dobře uvědomoval, že je teprve v pátém ročníku a měl z toho depresi asi týden, než si ho jednou ve Velké síni odchytila zmíněná Nebelvírka a s úsměvem mu oznámila, že to byl aprílový žertík. Že je to prý za to, jak se k ní choval při famfrpálovém zápasu.Draco a spousta dalších Zmijozelů a Nebelvírů si z něj utahovala do konce ročníku.
,,Dobře, dobře."zasmál se Theo a zvedl ruce, že se vzdává.
,,Už nic neříkám."
ČTEŠ
𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚
RomanceBlonďatý Zmijozel už nějakou dobu kouká po Vyvoleném. Netuší ale, že se jeho objekt zájmu vsadil s kamarádem, že svede kluka z cizí koleje.