XIX

2.4K 157 24
                                    

Se stále dobrou náladou poskakoval chodbami až ke Komnatě nejvyšší potřeby, třikrát prošel sem a tam a za chvíli už podával Pansy skleničky a konfety.

,,Dojdi pro tu vodku co leží na tom stole v rohu prosím."kývla na Draca Zmijozelka.
,,Vodku? Kde se tady pro Merlina vzala?"zhrozil se Draco, protože mu nešlo do hlavy, jak se objevila vodka na večírku pro náctileté.

,,Někdo jí vyčaroval, myslím, že nějakej Mrzimor. Ještě tu byla Clearwaterová z Havraspáru, ta přinesla muffiny, mňam."informovala ho Pansy, zatímco se snažila soustředit na myšlenku, že potřebuje další kelímky na džus a dvě pohovky.

Organizování večírků jí vždycky bavilo a šlo jí to. To byla skoro jediná věc, na které se shodly všechny koleje.

,,Draco, jestli přijde Potter, chovej se normálně a nejanči. Jsem dobrá kamarádka a proto ti radím. Nechci aby ses trápil po tom, až někoho pobleješ. Všichni víme, jak seš na tom s alkoholem."

Uchechtla se při vzpomínce na jeden páteční večer, podobný tomuhle, až na to, že se konal už ve třetím ročníku a hrála se mudlovská Flaška.
Draco jí dal za úkol zaklepat v noci na McGonagallovou a poprosit jí o ananas.

To ještě nebylo nic oproti úkolu, který Draco dostal od Blaisea. Vypít flašku rumu, který přinesl Warrington. Draco se opil do němoty a poblil svoji postel.
Další dva dny nebyl v provozu, ani nevytáhl paty z ložnice a v pondělí mu bylo tak špatně, že musel během hodiny odejít na ošetrovnu. Pečovatelka to samozřejmě zjistila a Draco tak odebral své koleji sedmdesát bodů.

,,Fakt díky Pansy. Zrovna jsem na to skoro zapomněl." Pokroutil nad tím hlavou. I teď se mu dělalo špatně, když na to pomyslel.

,,Tak a je to."oznámila Pansy po půl hodině přesouvání stolů.

V místnosti byla světla ozařující gauče a stoly s pitím a jídlem. Všechno bylo podél stěn a tak vznikl uprostřed prostor k tanci.

Draco i Pansy se ohlédli a spokojeně zamručeli nad zvládnutou prací.

𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚Kde žijí příběhy. Začni objevovat