XLVII

1.7K 120 12
                                    

Draco se posadil na postel a zvědavě se rozhlížel, protože nikde neviděl Pansy ani Blaise. Pokrčil rameny, co se dá dělat. Lehnul si, zavřel oči a promítal si v hlavě dnešní vzpomínky.

Bylo zvláštní, že v Prasinkách bylo málo lidí, ale aspoň je nikdo nerušil. Pomalu se mu zavíraly oči...

,,Hej Draco!"
Někdo s ním zamlel. Opatrně otevřel oči a uviděl Blaise, jak se nad ním sklání s nějakým dopisem v ruce.
Vtiskl ho Dracovi do dlaně a rozpačitě se zašklebil.

,,Tohle přišlo z Manoru. Ta sova ťukala na okno fakt zuřivě. Bejt tebou tak bych to otevřel co nejdřív."

Draco se polekaně vyšvihl do sedu a málem obálku roztrhl, jak se ji snažil rychle otevřít.
Už si ani nepamatoval, kdy naposledy dostal od otce dopis. Muselo se dít něco vážného. Odhrnul peřinu a vyhrabal se z postele.
Zahleděl se na úhledný krasopis.

Dobrý den Draco,
doslechl jsem se, že se poslední dobou nacházíš ve společnosti Vyvoleného. Doufám, že máš vysvětlení. Nevychovávali jsme Tě s matkou jen proto, abys zostudil naší rodinu tím,že se ti líbí chlapci. Odepiš co nejdřív a pořádně si rozmysli CO odepíšeš.

Matka Tě pozdravuje

Zhluboka se nadechl a zabořil tvář do dlaní. Dopis si přečetl asi pětkrát, ale stále nemohl pochopit, jak se jeho otec dozvěděl, že má něco s Harrym.

Co bude dělat? Musí to co nejrychleji povědět Harrymu. Nejdřív ale musí otci napsat.

Ihned vytáhl pergamen a začal na něj rychle škrábat odpověď. Co má napsat?

𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚Kde žijí příběhy. Začni objevovat