Draco kráčel chodbami a hledal Pansy. Ve společence nebyla a v ložnicích taky ne, tedy, říkaly to ostatní žákyně.
Myslel, že mu vybuchne hlava. Právě řekl největší lež života, za kterou se tak strašně moc styděl. Musel najít Harryho. Musel být chvilku s ním, aby uklidnil svoje splašené nervy.
Když ani po půl hodině toulání se po hradu Pansy nenašel, rozhodl se, že půjde za Harrym. Ten jediný ho dokáže dostat do dobré nálady.
Přešel k Buclaté dámě, ignoroval její pohoršený pohled a čekal, až někdo půjde dovnitř nebo ven, aby mohl za Harrym někoho poslat. Čekal marně. Všichni byli venku na slunci a užívali si poslední teplé dny.
Teplé. Draco se hořce usmál. Pořád mu hlavou probleskávala slova, která z pusy vypustil jeho vlastní otec.,,Hej, Malfoyi? Co tady sakra děláš?"
Draco se otočil a spatřil mračícího Finnigana. Vedle něj stál Dean a taky se netvářil moc přátelsky, ale aspoň se na něho nemračil.Blonďák zachoval klid,nechce se přece zas hádat, a klidně ho požádal.
,,Zavoláte mi Harryho prosím? Jestli je teda vevnitř. Venku jsem ho totiž neviděl."Seamus se už nadechoval k nějaké jízlivé poznámce, zastavila ho času Dracova ruka na puse. Tmavší pokroutil hlavou a docela kamarádsky se na Draca podíval.
,,Jo, zavolám ti ho."
A prolezl otvorem.Za chvíli Buclatá dáma protočila očima a otevřela vchod do Nebelvíru.
Draco se nadějně zvedl, ale zarazil se, když uviděl Harryho ve stavu, kterému se určitě nedalo říkat normální.Opuchlé oči na blonďáka naštvaně házely usmrcující pohled, zacuchané vlasy jako by křičely 'právě jsem vylezl z postele' a v ruce tisknul už pátou hořkou čokoládu.
Jakmile však Harryho oči zachytily Dracův pohled, do zorného pole se mu natlačily slzy a on popotáhl.
ČTEŠ
𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚
RomanceBlonďatý Zmijozel už nějakou dobu kouká po Vyvoleném. Netuší ale, že se jeho objekt zájmu vsadil s kamarádem, že svede kluka z cizí koleje.