Když se konečně upravil, vyrazili s Blaisem a s Pansy na hodinu Péče o kouzelné tvory. Minule jim Hagrid říkal, že si příště prohlédnou...Jak jen to bylo?
,,Hele, Pansy, jak že se jmenuje ta obluda, kterou budem probírat dneska?" Podíval se na černovlásku s nadějí, že alespoň ona dávala pozor při minulé hodině.
On měl jiný zájem. Hodinu totiž měli s Nebelvírem. Od začátku své posedlosti Harrym Potterem si Péči oblíbil, byl to jeden z předmětů, kde si mohl jakoby náhodou stoupnout někam dozadu a studovat křivky Vyvoleného.
,,Hm, myslím, že okamie, ne? Nebo něco takovýho...Jé, hele, támhle máš svýho idola." Podívala se na něj a z legrace zahýbala obočím, na znamení flirtu.
,,Jdi do prdele Pansy, asi těžko k němu můžu přijít. Co bych asi řekl?" Otráveně sledoval kamarádku, která na něj upírala svůj pohled.
,,Já vím, co bys řekl;" Ujal se toho Blaise.
,,Ahoj Harry, jsem do tebe zamilovanej až po uši, každou hodinu ti čumim na zadek a když mám možnost se tě dotknout, snažim se ti o něj nenápadně otřít.
Myslím si, že si mě nikdo nikdy nevšiml, ale pravda je, že mám úžasného kamaráda Blaise, kterej všechno vidí a všechno slyší a myslí si, že bych tě nejradši přetáhl na týhle zídce."
Domluvil Blaise holčičím hlasem a pobaveně sledoval Dracův výraz.,,Copak?" začal už normálním hlasem.
,,Myslíš si, že jsem si nevšiml, jak si ho při minulým zápasu pohladil po zádech? Fakt nenápadný. Jestli chceš s někym fyzickej kontakt, Pansy se o to postará." Mrkl na Draca a otočil se na Pansy, která horlivě přikyvovala.,,Jojo, někoho ti seženu. Znám tady skoro všechny. Takže chceš gaye?Udělám vám seznámení! Jupí!" A s těmito slovy zmizela hlouběji do lesa za Daphné.
,,Jak víš o ....O tom na zápase? Neviděl to ještě někdo jinej?" začal se starat Draco, protože mu začala dělat starosti možnost, že Blaise nebyl jediný, kdo si jeho gesta všiml.
,,Tak to nevim." Pokrčil rameny jeho kamarád.
ČTEŠ
𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚
RomanceBlonďatý Zmijozel už nějakou dobu kouká po Vyvoleném. Netuší ale, že se jeho objekt zájmu vsadil s kamarádem, že svede kluka z cizí koleje.