XXXIX

1.9K 133 9
                                    

Doběhli až k velkému habru, který se skláněl nad hladinou řetízkující vody. Jezero přímo vybízelo ke koupání, i když byl už listopad.
Kolem stromů lítali vrabci a semtam by se našlo pár květin, které ještě neodkvetly.

,,Sednem si sem?"
Harry dovedl Draca ke kmeni habru a stáhl ho na zem, hned vedle sebe.
Blonďák se na něj uculil a vytáhl jídlo z tašky, kterou nejdřív zvětšil.
,,Tadá!"
Harry vykulil oči a hned se vrhl po kremrolích.
,,Mňam. Ty fef fnad koufelník!"zahuhlal s plnou pusou a se zájmem si prohlížel další obsah Dracova tašky.

,,Na to si teda přišel brzo."uchechtl se blonďák a elegantně se posadil do tureckého sedu. Chvilku se rozhlížel a nakonec si vzal malinový muffin.

Musel uznat, že tady skřítci vaří líp než u nich doma.

,,Tak...Co máme v plánu?"zaujatě se zeptal Draco a s očekáváním se podíval na Harryho.
,,No, můžem se jen válet, ale jestli chceš něco podniknout, tak si řekni. Jen bych si ještě nejdřív něco dal..." Sledoval,jak se Draco přesouvá mezi jeho nohy a lehá si na černovláskovu hruď.

,,Eh,"vypadlo z Harryho, když na něj Draco nalehl celou vahou. Blonďák se mu zkoumavě podíval do obličeje.
,,Citlivý místo, Draco."zasmál se a za boky Zmijozela stáhl trochu dolů, aby ho odstranil ze svého citlivého prostoru. Draco se zasmál a uvelebil se na Harrym.

,,Je tady krásně."usmál se Draco a přetočil se, aby na černovlasého viděl.

Při tom pohybu musel Harry zadržet dech, protože i Dracovo polehávání na něm ho vzrušovalo, natož tenhle moment, kdy byl Zmijozel přesně na jeho rozkroku tím svým. Křečovitě se usmál a děkoval Merlinovi, že se už Draco nehýbe. Sklonil se k blonďákově tváři a za zátylek si ho přisunul k rtům.
Užíval si každý dotek a sám sebe nechápal, jak mohl přistoupit na něco tak pitomýho jako je sázka.

𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚Kde žijí příběhy. Začni objevovat