Měl pravdu. Jakmile se i s polámanými zády došoural do společenky, Pansy vylítla z křesla a naštvaně se na něj vrhla.
,,Kdes doprdele byl?!"pustila uzdu svým pocitům a výhrůžně se na Draca podívala.
,,Víš jak dlouho jsem tě ráno hledala?Blaise šel v noci na záchod a ty si nebyl v posteli, tak za mnou hned běžel."pravila už o něco klidněji.
,,Tak kdes byl?"naléhala, když viděla, že Draco se neobtěžuje odpovědět na její otázku.,,Nejsi moje máma! Můžu si chodit kam chci a -"
"To teda nemůžeš! Nemůžeš se v noci procházet po hradu! Takže?"
Draco to vzdal. Není nejlepší nápad odporovat rozčilené Pansy.
Podíval se za Zmijozelku, kde stál Blaise, ten ale jen pokrčil rameny.,,Byl jsem na Astronomce."
,,A smím vědět, co si tam dělal?"
,,Byl jsem s...Ha-"
,,S Potterem! Já to věděla!"Draco byl moc rád, že je ještě brzy, a tak je společenská místnost prázdná. Nerad by, aby se všichni ze Zmijozelu dozvěděli, že strávil noc s někým z Nebelvíru. Co z Nebelvíru, s klukem!
I tohle by s Bradavicemi zamávalo na dobrých pár dní.,,Nic se nedělo! Jen...Jen jsme tam seděli spolu."
,,Aspoň něco! Už jsem se bála, že jste spolu zase chrápali! Draco, musíš si dávat pozor, nemůžeš si ho jen tak zatáhnout k sobě! Pamatuješ si, co ti udělal? Je to zkurvenej hajzl!"
Po těchto slovech si to odsupěla do dívčí ložnice a vypadalo to, že se vrátí až na vyučování.Draco chvíli prkenně postával u gauče a nakonec se na něj svalil.
Blaise byl taky šokovaný, nezmohl se ani na slovo, a tak si jen sedl vedle blonďáka.,,Co to do ní vjelo?"
,,Asi krámy na pochodu."zasmál se Blaise a Draco se po chvíli přidal.
,,Byla taková už když se probudila. Nech jí na pokoji a ona se uklidní...Mimochodem, taky by mě zajímalo, co jste celou dobu vyváděli" Vytáhl na Draca obočí a zvědavě si ho přeměřil, jestli náhodou nemá rozeplou košili.,,Kam to čumíš? Samozřejmě nic nebylo, zas takovej naivní debil nejsem, Blaise. Jen jsme tam seděli - pak teda leželi - a sbližovali jsme se...Nekoukej na mě tak! Dali jsme si pusu, když to chceš vědět."
Chvíli vzpomínal a ani ho neudivovalo, že není unavený, i když toho moc nenaspal. Harry ho nabil energií.
,,Jo, a dohodli jsme se, že se dneska sejdem. Pak se mnou zajdeš do kuchyně pro něco dobrýho."
ČTEŠ
𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚
RomanceBlonďatý Zmijozel už nějakou dobu kouká po Vyvoleném. Netuší ale, že se jeho objekt zájmu vsadil s kamarádem, že svede kluka z cizí koleje.