VIII

2.7K 167 21
                                    

Draco se probudil do pátečního rána, a první co zaregistroval, byl Blaise, který postával před zrcadlem v ložnici jen v boxerkách a v rukou držel dvě košile. Nejspíš se nemohl rozhodnout, jakou zvolí na dnešní večírek v Komnatě nejvyšší potřeby.

Blonďák se trochu zastyděl, když si uvědomil, že už delší dobu kouká na kamarádův zadek a záda.
Nejprve se zhrozil, ale pak mu došlo, že to přece není nic špatného. Nebo ano? Odhrnul peřinu a vydal se ve spodním prádle a triku do koupelny, aby si vyčistil zuby.

S kartáčkem v puse se vrátil do pokoje a kývl hlavou na pozdrav.
,,No čau." Pokroutil hlavou tmavší a vydal ze skříně další tři košile.
,,Hele, jseš teplej, -a teď to nemyslím nějak špatně-, mohl bys mi prosimtě říct, jaká košile je na mně hezčí?" Blaise na něj upřel prosebný pohled.

Draco nepatrně zavrtěl hlavou.
,,Prosím! Draco, noták."
,,Promiň, nejde mi tě ohodnotit jako....Kluka, o kterýho bych měl zájem."
Trochu zalhal, vzhledem k tomu, že ještě před pár minutami se kochal výhledem na Blaiseův zadek v boxerkách. 

,,Ahh" povzdychl si Blaise a hlavu si složil do dlaní.
,,Dobře, dobře. Zkusím to!" vzdal to Draco a přešel k Blaise. Obličej vedle něho se najednou rozzářil a tmavší si přitáhl do objetí.

V tom si Draco něčeho všiml. Omylem se otřel stehnem o bouli v Blaiseových boxerkách. Strnule se odtáhl a snažil si srovnat dech. Blaise se tvářil, že si ničeho nevšiml a trochu nervózně podal Dracovi čtyři košile.

,,No," zamyslel se Draco,který se už  vzpamatoval. ,,Tahle k tobě ladí...Ale tahle...Je hezčí. Jo, tuhle si večer vem a máš Pansy v posteli, jestli se nebudeš chovat jak debil." uchechtl se blonďatý a sám se vydal ke své posteli, aby našel ke snídani jako křupan. 

𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚Kde žijí příběhy. Začni objevovat