Probudilo ho datlí ťukání do stromu. Harry se zvedl a setkal se s šedým pohledem. Draco už byl vzhůru.
,,Už jsem myslel, že seš mrtvej."uchechtl se Draco a nandal Harrymu brýle, které mu před pár minutami sundal. Usmál se nad Harryho roztomilostí. Stoupnul si a za ruku vytáhl i Nebelvíra.
Došli do Prasinek,kde poletovalo hodně listí,protože foukal jemný studený vítr.Oba byli zachumlaní do svých teplých kabátů a těšili se do vyhřátého obchůdku.
Zvonek zazvonil a oni vstoupili do Medového ráje. Draco se vrhl ke stojanu s lízátky a Harry zamířil k cukrové vatě.
Zmijozel si nabral plnou náruč ovocných lízátek a přišel k Harrymu.
Ohlédl se, jestli je někdo nesleduje a vtiskl mu malý polibek.,,Koukej kolik jich mám!"
Harry nad tím jen pokroutil hlavou a zamumlal něco o cukrové víle.Zaplatili a posadili se venku na zídce. Harry ukusoval načechranou cukrovou vatu a Draco olizoval lízátko.
Harry ne něj chvíli koukal a pak dodal:
,,Chci bejt tim lízátkem."
Podíval se smutně na blonďáka a pak se zasmál.
,,Vždyť ti v tom nebránim."zasmál se Draco.Harry vykulil oči a málem se zadusil vatou. Opravdu nečekal, že by se Draco tak rychle vzpamatoval z jejich předešlého fiaska, ale Zmijozel vypadal, že se přes to přenesl a chce pokračovat dál.
Když dojedli, vyrazili zpátky k hradu, protože se začalo trochu stmívat.
,,Ahoj, měj se krásně."usmál se Harry a dal blonďákovi pusu na nos. Ten se jen zasmál a zamířil do zmijozelské společenské místnosti. To ale netušil,že na něj čeká nemilé překvapení.
×××
Tak dneska trochu slabota,ale aspoň se začíná něco dít^^
ČTEŠ
𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚
RomanceBlonďatý Zmijozel už nějakou dobu kouká po Vyvoleném. Netuší ale, že se jeho objekt zájmu vsadil s kamarádem, že svede kluka z cizí koleje.