LV

1.6K 115 2
                                    

Pansy nenašel, a tak se svalil na tmavou postel. Zachrčel, když si vzpomněl, že v kuchyni, kde hledal černovlasou kamarádku, nechal košile. Košile, kterých se dotýkal Harry. Vymrštil se do sedu a zkontroloval čas.

11:32

Povzdechl si a namířil si to do kuchyně. Pošimral mrzimorskou hrušku, pozdravil skřítky, kteří mu nabízeli hromadu jídla, popadnul košile a vydal se nazpátek.

Cestou přemýšlel o tom, co Harrymu promerlina udělal. Myslel si, že je všechno v pohodě.

Vždy, když si myslíte, že máte vše pod kontrolou, naskytne se nová situace, která nechá tento pocit rozdupat malými kousíčky pochybností.

Když procházel dveřmi Velké síně, rozběhl se k němu Weasley. Byl rudý v obličeji a zatínal pěsti. Draco raději poodstoupil, dnešní facka od Harryho mu úplně stačila. Weasley si to k němu dosupěl a hned spustil.

,,Jak si to moch udělat, ty nafoukaná fretko?! Víš, jak je teď Harry naměkko? Šel zvracet z rohlíku. Z rohlíku! Jen kvůli tobě! Proč si ho tahal za nos? To si rovnou moch říct, že nenávidíš gaye a další." Otočil se, ignoroval lidi kolem a zařval.

,,Jsem taky buzna! Slyšíte to lidi? Já!  Ron Weasley! Jsem i na kluky, a nestydím se za to!" pohlédl na Malfoye, zavrtěl hlavou a dodal:
,,Klidně to řekni všem, je mi to u prdele. Měl by ses za sebe stydět."
A odkráčel pryč.

Draco tam chvíli stál jako socha a poslouchal šepot o Ronovi. Každý koukal s vyvalenýma očima, jen Hermiona se usmívala. Ron je šťastný, tak co?

Blonďák konečně usedl na svoji postel a začal skládat ty košile. Najednou se zarazil. Tahle je Harryho! Okamžitě si ji přirazil k nosu a začal nasávat Nebelvírovu uklidňující vůni. Tak moc chtěl napravit, co způsobil. Ale jak, když nevěděl, CO má napravovat?

Svléknul si svoji košili a nandal si tu Harryho. Tak. A teď ho má u sebe.

,,Draco?" Zaslechl hlas svého kamaráda. Otočil hlavu a nadzvedl obočí.
,,Pansy s tebou chce mluvit. Myslim, žes nám něco neřekl." usmál se na Draca smutně a pak odešel ke gauči ve společence.

Dracovi přejel mráz po zádech. Třeba mu pomohou.

𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚Kde žijí příběhy. Začni objevovat