,,Asi jsem na kluky, Hermiono."
Jakmile to dořekl, Hermiona se mu vrhla do objetí a pevně se na něj natiskla.,,Vědela jsem to. Moc si vážím toho, žes mi to řekl, Harry."usmála se. Byla vážně ráda.
,,Chceš to říct Ronovi, nebo mám držet jazyk za zuby?",,Asi mu to radši neříkej, nevím, jak by zareagoval."řekl podle pravdy. Vážně nevěděl, jak je na tom Ron s LGBT komunitou. Proto se Hermiona rozhodla, že to pro Harryho zjistí.
Zvedla se z gauče a mrkla na Harryho.
,,Zeptám se Rona, jak je na tom. Terry Boot je taky gay, ne? Myslím, že s ním Ron docela vychází."
Ještě než odešla, otočila se na Harryho a zašeptala mu do ucha.
,,S Dracem vám to moc sluší. Přeju vám to."Harry ztuhle seděl. Jak to sakra ví?Viděla je? Jestli ano, kdo další je mohl pozorovat? Tahle myšlenka se mu vůbec nelíbila.
Vydal se do klučičí ložnice ale cestu mu přerušila mračící se Ginny. Polkl. Co zase provedl?
,,Takže ty jseš jako teplej, jo?"křikla přes celou nebelvírskou místnost.
Všichni si hned začali šeptat. Upřeli na něj své pohledy a rusovláska se v tom přímo vyžívala. Harry nikdy netušil, že pozornost může být tak smrtící.,,Co všichni koukáte?! Nemáte nic na práci?!"ozval se Ronův hlas ze dveří.
,,Harry, pojď."
Natáhl k němu ruku a společně zaběhli do ložnice a nechápající spolužáky nechali za sebou.Posadili se na postel a Ron ho přátelsky poplácal po zádech.
,,Mohl si něco říct, kámo. Už nějakou tu dobu ses choval divně a Seamus mi říkal, že sis prohlížel nějakýho kluka z Havraspáru."uchechtl se zrzek a pokračoval.,,Mám tě rád, Harry. Ty víš, že jo. Nevadí mi, že se ti líbí kluci. Jen mě trochu mrzí, že jsi nám nic neřekl. S Herm jsme tu pro tebe. Vlastně jsem ti chtěl taky něco říct..."
ČTEŠ
𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚
RomanceBlonďatý Zmijozel už nějakou dobu kouká po Vyvoleném. Netuší ale, že se jeho objekt zájmu vsadil s kamarádem, že svede kluka z cizí koleje.