Zatímco se snažil poslouchat učivo o okamiích, našel si u jednoho zadního stromu místečko a očima hledal černé vlasy.
Á, támhle je. Draco se pokoušel zapamatovat si každý detail Harryho Pottera.
Krásná pleť, jakoby ji stvořili sami andělé, hezká vypracovaná postava, nejspíš z famfrpálu a vraní rozčepířené vlasy padající do nadpozemsky zelených očí.Draco se vydal za Blaisem, který o něčem mluvil s Pansy. Ta se culila jako měsíček na hnoji a Draco teď stoprocentně věděl, že má u ní jeho kamarád šanci.
Plány mu ale překazil sám Vyvolený, když mu zastoupil cestu.
Ta chvíle byla vcelku komická, nebo alespoň podle Dracova výrazu.,,Ehm...Mal-Draco?" začal černovlasý pomalu mluvit.
Dracovi se zadrhl dech. Opravdu mu teď řekl jménem?
Srdce mu začalo hlasitě bušit, když si uvědomil, jak stojí Harry blízko. Stačilo by se malinko nahnout dolů, protože je Harry menší a...Zničit si život. Bude statečný.,,No?"zeptal se lehce rozklepaným hlasem. Co asi chce?
,,Jdeš dneska večer na tu party?"uculil se Harry a položil Dracovi ruku na rameno. V tu chvíli přestal blonďák dýchat.
Proč se ho ptá, jestli na večírek? Proč mu sakra položil dlaň na rameno? O co se snaží?,,O co ti jde, Ha-ehm,Pottere?" Podezřívavě si ho prohlédl a snažil se nekoukat na ta dokonalé rty, které by tak rád zajal do svých. Nesmí se prozradit.
,,Rád bych se...No.. Skamarádil. Teda, jestli ti to nevadí. Hele, já vím, že jsem se choval jako debil, ale...Prostě se už nechci hádat."
Ruku stále nechával na Dracově rameni, teď už ale přejížděl palcem sem a tam.Draco byl v transu. Každý dotyk cítil tak hrozně intenzivně. Kurva, proč mu to Harry dělá? Polkl a v hlavě skládal srozumitelnou větu.
Naštěstí ho zachránila Pansy, která celou situaci pozorně sledovala. Přikráčela k nim a objala Draca, což donutilo Harryho sundat mu ruku z ramena. Draco v tu chvíli ucítil pocit prázdnoty, ale alespoň necítil srdce až v krku.
Pořád ho pálilo rameno na místě, kde ještě před několika vteřinami ležela Potterova ruka.,,Ehm, klidně. Nemám s tím problém." Nervózně se uculil a děkovně se podíval na Pansy.
,,Tak, Pottříku, my už musíme jít, viď Draco?"
Zadívala se na Draca, který tupě zíral do prázdna.
,,Že?!"zopakovala už hlasitěji až sebou Draco škubnul.
ČTEŠ
𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚
RomanceBlonďatý Zmijozel už nějakou dobu kouká po Vyvoleném. Netuší ale, že se jeho objekt zájmu vsadil s kamarádem, že svede kluka z cizí koleje.