XXXII

2.2K 153 30
                                    

Zaujatě sledoval pohybující se tečku se jménem Argus Filch a nevědomky se blížil k Harrymu. Kouknul se na plánku víc dolů a všimnul si, že jeho a Harryho tečka jsou skoro spojené. Nervózně se proto odsunul a podíval se na černovlasého.

,,Chtěl si něco? Jen tak si sem asi nepřišel."
Přeměřil si ho pohledem a zadíval se mu do zelených očí. Má krásné oči. Ne! Nesmí na to myslet.

,,Chtěl jsem se ti omluvit. I za to odpoledne, jak si mě viděl s Ginny. Myslel jsem, že zapomenu na to,co mě zrovna trápí."

,,A co tě zrovna trápí?"optal se a snažil se zakrýt svůj zájem.

Harry se usmál.
,,Ty."

Přešel k Dracovi a přál si, aby mu blonďák dovolil se ho dotknout. Tak moc se mu chtěl omluvit. Věděl ale, že i kdyby se omlouval dva dny v kuse, nestačilo by to. Posral to.

Blonďatý neucouvl. Nechal se obejmout, ale za žádnou cenu by ho neobjal nazpátek. Času dost.

,,Moc se omlouvám. Vybral jsem si tebe, protože..."
Nejistě se podíval do šedého pohledu, který ho propaloval.
,,Chtěl jsem..."
Byl ale přerušen Dracovým hlasem.

,,Můžeš přestat říkat ,,Chtěl jsem" ? Unavuje mě to. Pořád říkáš, že si něco chtěl, ale něco se stalo a blablabla. Mě to ale nezajímá. Jestli si se přišel omluvit, tak prosím. Nemůžu ti ale odpustit."probodl ho pohledem.

Černovlasý couvl a smutně se usmál.
,,Nemusíš mi odpouštět. Omlouvám se, že jsem ti lhal. Omlouvám se, že jsem tě takhle hnusně podrazil. Omlouvám se, že ti kvůli mně bylo špatně. Omlouvám se, že jsem se zachoval tak hnusně. Omlouvám se, že jsem si vybral tebe. Omlouvám se, že jsem byl dneska s Ginny. Omlouvám se, že jsem ti řekl, že nejsem na kluky."
Harry rozložil neviditelný plášť a ještě než si jím přikryl hlavu, zašeptal další slova, při kterých přejel Dracovi mráz po zádech.

,,Omlouvám se, že jsem se do tebe zamiloval." 

𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚Kde žijí příběhy. Začni objevovat