XIII

2.5K 162 16
                                    

Má tam vůbec jít?

Po hodině se svěřil Pansy se svými obavami a málem se u toho rozbrečel. Ničilo ho, že nemůže vyznat lásku člověku, kterému věnoval svoje srdce.

,,Co to plácáš? Myslíš si, že by to udělal? Určitě o tom neví, neboj.
A už nad tím nepřemýšlej, prostě si nakráčíš do sovince, vyslechneš ho, uděláš si z něho kamaráda a pak už to půjde jak po máslu!"podpořila ho černovláska a Draco se uchechtl nad tím, jak je jeho přítelkyně bláhová. Kdyby to takhle fungovalo, už by dávno nabíhal.

Ale vlastně měla pravdu, půjde tam a pak se uvidí.

Po vyučování se najedl a i se svojí partou se vydal do zmijozelské společenské místnosti. Byl nervózní jak Weasley před konkurzem.

Použil kouzlo proti pocení a nasoukal se do čistě bílé košile, ve spěchu si zapnul knoflíky a navlékl černé vyžehlené kalhoty. Podíval se do zrcadla, chvilku si na hlavě pohrával s vlasy, ale nakonec si nechal mírný rozcuch.

Zhluboka se nadechl a se sípěním vydechl. Naposledy si urovnal košili a rozešel se skrz Bradavice do sovího bydliště.

Vyběhl schody do věže a opatrně, aby si neušpinil košili, se opřel o chladnou zeď.

Vykouzlil Tempus a s údivem zjistil, že má ještě deset minut.
No co, zkusí najít Harryho sovu, jak že se jmenovala? Před očima mu přelétl bílý flek a přistál v jednom ze žlábků.
Draco se nadějně rozešel k sově a opatrně na ni začal mluvit.

𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚Kde žijí příběhy. Začni objevovat