59.kapitola

2.3K 142 5
                                    

Když šel za neustálého pozorování na oběd, zatáhl ho Draco Malfoy za ruku do chlapecké umývárny. Ani neměl potřebu se mu vysmeknout, bylo mu už všechno jedno.

Podíval se na nervózního blonďáka a nechal jeho ruku na svojí. Dokonce se ke svému udivení na Draca ještě víc natlačil. Ten vypadal ještě nervózněji než předtím.

,,Takže...Slyšel jsem, že jsi hrál Flašku. A no...Nezlob se, jestli to je nějak divný, ale...Já líbám nejlíp?" uchechtl se a vevnitř se tetelil, že se mu konečně podařilo mluvit s Harrym. Ještě víc ho potěšilo, když ucítil stisk na svojí ruce.

Harrymu došlo, že teď je ten správný moment.
,,Chci vysvětlení. A důkaz. Čekal jsem moc dlouho, i když mojí vinou."

Draco se usmál a začal vysvětlovat. Pověděl mu celou situaci s jeho otcem,který je nyní v Azkabanu. Vyprávěl mu, jak se trápil, když Harry neodpovídal na jeho dopisy. Harry ho pozorně poslouchal.

,,Celou dobu jsem se s nikým nelíbal. Ani jsem s nikým nespal. Chci říct...Čekám jen na tebe."dodal Draco a uculil se.

Draco se zamyslel. Zelenooký po něm chtěl důkaz. Odhrnul si hábit a odhalil tak Harryho košili.

Jakmile Harry to gesto spatřil, stoupnul si na špičky a přitiskl svoje rty na ty Dracovy. Bylo to jako probuzení ze špatného snu. Z noční můry. Líbal ho a nechtěl nikdy přestat. Konečně mu odpustil. Přestávalo to být jen o polibcích a Draco se přesunul na Harryho krk.

Ani nemrknul a už byli v Komnatě nejvyšší potřeby. Leželi na vyčarované posteli. Byli zapletení do sebe a vůbec si nevšimli, že je jejich kamarádi hledají. Měli mysl jen pro toho druhého.

Harry se odvážil vyřknout ta osudná slova.

,,Miluju tě. Navždycky."
,,Já tebe taky. OD vždycky."

𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚Kde žijí příběhy. Začni objevovat