XXVII

2.2K 143 14
                                    

Bořil se obličejem do měkkého povlaku a utápěl se ve smutku. Jeho život právě skončil. Byl tak rozčilený.

,,Draco?"
Zaslechl jemný hlas své kamarádky.
,,Děje se něco?"zeptala se, když ho spatřila ležet na gauči jako raněného holuba. Přisedla si k němu a objala ho tak, aby ho donutila se posadit. Všimla si jeho oteklých očí a vyjekla.

,,Draco, povídej!"
Draco popotáhl a smutně se na ni zadíval. Z jejích oči se dala vyčíst starost.
,,Ten kokot mě nechal. Včera mi dal do pití nápoj touhy. Myslel jsem si, že je mi blbě z toho alkoholu, ale ten kretén se vsadil s tim druhým kreténem o to, že svede nějakýho kluka."vyklopil ze sebe rychle a pevně objal Pansy.
,,Pravděpodobně ani není na kluky."

Pansy koukala celá vyjevená a nezmohla se na víc, než opětovat jeho objetí. Opravdu si myslela, že by to s Potterem šlo.
,,To mě tak moc mrzí."zamumlala mu do krku a víc se k němu přitiskla.

,,Bože Draco, co se stalo?"ozval se hlas Blaisea, který byl ještě na snídani.
,,Pansy, počkej tady s ním, dojdu pro puding a pro kakao."usmál se opatrně na blonďáka.
,,Potom mi to řekneš."
Kývl na Draca a odběhl mu pro snídani.
Draco byl moc rád, že má takové úžasné přátele, ale obával se, že teď už mu nepomohou ani oni.

𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚Kde žijí příběhy. Začni objevovat