Draco se pomalu sesunul na zem. Harry se posadil k němu, objal ho rukama a začal mu klást polibky na krk. Draco se usmál. Tohle mu zlepšilo náladu. Začalo se mu otřásat tělo a kvůli mravenčení necítil nohy.
Harry to dělal jen jako ujištění, že je tady s ním. Nyní ale cítil, jak se mu všechna krev nahrnuje na jedno místo. Prudce vydechl. Začal ho líbat na zátylku a daněmi opisoval jeho břišní svaly.
Draco se otočil a začal černovlasému vytvářet znamínka na krku. Oba rychle vydechovali. Harry měl pocit, že mu praskne hlava. Potřeboval se ho dotýkat. Zmocnila se ho obrovská touha a blonďatý na tom nebyl jinak.
Najednou se místnosti ozvaly dunivé kroky. S těžkým srdcem se od sebe odtrhli. Profesorka McGonagallová. Mířila k panu Malfoyovi, kterému koukala z výklenku noha.
Na chvíli se ale zarazila. On tam někoho má? Začala podrážkami bouchat do podlahy, aby se tak vyhla trapné situaci.
Přecejenom, jestli tam má Draco Malfoy nějakou slečnu, je to jeho věc.Učitelka ho přece nemohla takhle vidět! Harry si svlékl mikinu a přikryl se s ní, aby zakryl bouli v kalhotách. Tak moc je chtěl ze sebe strhnout. Pak i z Draca, a pak...
,,Pane Malfoy?"optala se opatrně profesorka a nahlédla k oknu. Málem jí vypadly oči z důlků. To je Potter? Co tady promerlina dělají?
,,Můžete jít prosím se mnou? Pane Pottere...Vy...vy můžete jít."Harry si obmotal mikinu kolem pasu a odkráčel do společenky. Co po Dracova chtěla? A proč zrovna teď?Chtěl být s Dracem a ještě k tomu měl teď velký problém, se kterým mu mohl pomoci jen zmíněný blonďák.
Achjo.
Svalil se na postel a ani se neobtěžoval jít najít Rona. Hermiona seděla v křesle a tvářila se smutně. Na klíně měla položenou knížku, ale nečetla.
ČTEŠ
𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙱𝙴 𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂 /𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚
RomanceBlonďatý Zmijozel už nějakou dobu kouká po Vyvoleném. Netuší ale, že se jeho objekt zájmu vsadil s kamarádem, že svede kluka z cizí koleje.