8.'' Aşk mı? Bts mi ? ''

506 35 4
                                    

Beni bıraktığında, kendime gelememiştim. Son kez birbirimize, "Seni seviyorum" dedik gerisi, hatırlamıyorum bile ....

☘︎

Gözlerim açılırken, etraf simsiyahtı. Bedenim çırpınıyordu. Ellerimi serbest bırakmak isterken, bağladıklarını anlamıştım. Bir sandalyede gözlerim bağlı, ellerim ayaklarım bağlı, çırpınıyordum.

Yazarın Ağzından

Eve giren silahlı adamlardan emir vereni, genç kıza acımadan vurup, onun bayılmasını sağlamıştı. Diğer adamlar genci tutarken, genç kısılan sesine rağmen, çaresizce kıza seslendi. Gencin ayağına bir el ateş sıktılar, arabaya biner binmez, izlerini kaybettirmişlerdi. Genç yerde kıvranarak telefonuna ulaştı, en son açan üye Namjoon hyungu olmuştu.

" h-hyung b-ben kan kaybediyorum lütfen lütfen soru sorma sadece sandranın evine gelin "

Etrafta ayağını sıkıcak bir şey arıyordu, bulduğu tek şey kıza verdiği tşörttü. Tereddüt etmişti ama kan kaybedecekti, ayağına sıkıca sardı, gözlerini kapadı.
üyeler kırık kapıyı ve yerde bulunan kurşunlar ile karşılaştı. Suga bağırarak seslendi, Tae önden koşarak yukarı kata çıkmaya başladı, jimin endişeli gözlerini etrafta gezdirdi...

Karşılarında gördükleri beden hepsinin çökmesini neden olmuştu.

Namjoon
" JUNGKOOK !!! "

bağırdığında jin telefonuna sarılıp, ambulans arayacaktı ki jhope kolunu tuttu.

Jhope
" arayamazsın basına sızar yaralandığı "

Taehyung
" napıcaz hyung bir şey söyle "

Herkes Namjoon'a dönmüştü. O da bilmiyordu napıcaklarını donmuştu adeta,

Suga
" Tae ve jimin jungkook'u taşıyın arabaya bindiricez "

ikiside ona şaşkın bakışlarını atarken bağırdı.

Suga
" kan kaybediyor HADİ !!! "

Kendilerine gelen üyeler onu yavaşça kaldırıp, arabaya bindirdi. Suga yurda dediğinde, yurda sürmeye başladı jin.

Suga
" sana işimiz düştü bizim yurda gelmen gerek yanına acil yardım için herşeyi getir dikiş bile gerekebilir "

Elindeki telefonu bırakıp, kardeşinin ayağına baskı uyguladı. Kanı durdurmak şimdi düşündükleri tek şeydi. Yurda geldiklerinde, namjoon hiç tereddüt etmeden kardeşini sırtına aldı. Asansöre binip, evlerine bir an önce gelmeyi diliyorlardı. Geldikleri evlerinde

Namjoon kardeşini yatağına uzandırdı. Kapıları çaldı.

Suga
" Tae hemen koş doktor gelmiş olmalı "

koşarak kapıyı açtı. Jimin adama yardım etmek için yanında kaldı, diğerleri kapının önünde diz çöküp, bekliyorlardı. Suga ve namjoon bu konuyu tartışıyordu. Jin ve jhope ağlıyordu. Tae ise etrafa boş ifadelerle bakıyordu. Jimin adama yardım ederken, jungkook sayıklıyordu. Kapı açılma sesiyle üyeler adama döndü.

" kurşunu çıkardım gençler dikişide attım
sadece 15 gün dikkat etmesi gerek dikişler patlamasın
dans da edemez "

Tae
" sandra yüzünden başına gelmeyen kalmadı yüzü ve kolu gördünüz mü ? "

Jimin
" ben az önce gördüm ama Sandra'yı suçlama Tae âşık olmuş napsın "

𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin