24. " Başlangıç ; Dejavu "

185 14 0
                                    

Yaptığı şeye karşılık vermek istiyordum. Bir an durmuştum ama o kadar tutkulu öpüyordu ki en sonunda ellerimi yüzüne koyup, karşılık vermiştim.
Nefes nefese kaldığımızda, aniden beni itmişti, bunu neden yaptı, bilmiyordum ama kafamı çevirmemle sebebini anladım, kameralar beni çekiyor flaşlar patlıyordu. Aniden dengemi kaybetmiştim, onun kameralarla beni bırakmasıyla şok içindeydim, bir sürü mikrofon bana uzatılmış, ağır sözler söyleniyordu.

' neden bunu yaptınız bayan sandra ?

' terk ettiğiniz için pişman mı oldunuz?

' bayan minji'nin haberi var mı?

' prim için mi yaptınız ?

Geri adım atmaya başladım, beynim bütün işlevini kaybetmiş, sadece olanları düşünüyordum. Arkama gelen kapıdan içeri girip, kapıyı yüzlerine kapadım. kitleyip, nefes alamaz halde ağlamaya başladım. Birden panik atağım tuttu derin nefes almaya çalıştım, yüzüme su dökmeye çalıştım, sakinleşemiyordum.

Neden yaptı bunu, bana neden böyle bir plan kurdu, üyeler de mi bunun içindeydi, peki jimin o da mı?, nasıl insanların yüzüne bakıcaktım, bir kez daha anladım benden nefret ettiğini, kapıya sırtımı dayamış, ayaklarımı kendime çekmiş nefeslerimi düzene sokmaya çalışıyordum. Kapıdan çıkmayınca kapım tıklandı, kulağımı kapıya dayayıp, kim olduğunu anlamaya çalıştım.

" yaptığından haberim yoktu sandra yemin ederim barışıcağını söyledi üyelere de öyle dedi lütfen bana inan ve kapıyı aç endişeleniyorum "

Sesin jimin'e ait olduğunu anladığımda, aynada yüzüme baktım. Berbat bir haldeydim, kapıyı yavaşça açıp, çantamı alıp, yüzüne bakmadan yürüdüm.

" iyi misin ? "

" değilim ve asla da olmayacağım "

" sandra bizi çok korkuttun "

" gitmeliyim "

Onları geride bırakıp, hızlı adımlarla arabama bindim. Eve hızlı bir şekilde ulaştığımda, kendimi sadece ılık bir duş ve akan göz yaşlarıyla baş başa bırakmıştım.
Çıktığımda saçımı kurutup, yatağa uzanmış, uykuya teslim olmuştum.

☘︎

" bana şekersiz bir filtre kahve söyler misin? "

Elimdeki dosyaları imzalıyor, bir yandan fotoğrafları inceliyordum." şu ikisini konsept fotoğrafında ana kısma ekletin " Fotoğrafı eline verip, dosyaları danışmana koymuştum. Merdivenlerden çıkıp, çekim yerine gelebilmiştim. Menajeri gördüğümde sahte bir tebessümle karşılamış, yanına ulaşmıştım.

" bayan sandra konsept fotoğraflarını ayarlayabildiniz mi? "

" evet ayarladım ana fotoğrafları montaj ekibine yolladım kalan üyelerin fotoğraflarını sizin ekibe yollamıştım zaten klip için de çekimler yapıldı zaten benlik bir şey yok artık kalanı bizim montaj ekibi ayarlayacak "

" her şey için teşekkür ederim bayan sandra "

Kafamı sallayıp, ordan ayrıldım. Nihayet herşey bitmişti bi an bitmeyecek diye korkuyordum. sonrası zaten üyeler billboard ödüllerine gidecekti, sonra da kore'ye dönerler galiba, odama girer girmez, kendimi sandalyeme yeni gelmiş kahvemi yudumlarken bulmuştum, kapım aniden çalınmıştı." gir "
Jungkook'un sevgilisiyle mi karşılaşmak, şok içinde kalakalmıştım.

" şey girebilir miyim? "

" t-tabi "

Kekelemiştim çünkü şaşkındım, kahvemi masama koyup, sandalyemden kalkmış, masama belimi dayayarak, söyleyeceği şeyi bekliyordum.

" Şey üzgünüm sana sormadan geldim ben seninle jungkook hakkında konuşmak istiyorum bilmen gereken bir kaç şey var "

𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin