6.'' Şarkıda aşkımız gizli ''

776 38 21
                                    

kafamı eğmiştim. Elini çeneme koyup, gözlerine kilitledi gözlerimi.

" neden sandra ? "

" böyle olmak zorunda çünkü "

çenemde olan elini, kafamı eğmemle çekmiştim. yüzünde oluşan ifade kalbimi bıçaklıyordu.

" üzgünüm "

Arkama bakmadan çıktığım terastan ayrıldım.

" sözümü dinlemen ne kadar hoş "

Jae iğrenç sırıtışını bana yollarken, ona göz devirdim. Yanıma ulaşıp, ceketinin iç cebinden telefonunu çıkardı. Onu umursamadan gidicektim ama o tıslayan ses tonu ayaklarımın durmasını sağladı döndüğümde,

" sencede bu fotoğrafları armyler şirket ve dahası herkes görsün mü ? "

Elinde, o gün jungkook'un beni öptüğü, ona tokat attığım, fotoğraflar duruyordu.

" sen nasıl yaparsın beni sevmiyorsun sen... Sen sadece hayatımı karartmak istiyorsun "

" inan bana seni ne kadar sevdiğimi ileride anlayacaksın güzelim "

Bir tek onun ağzına yakışan kelimeyi söyledi. "güzelim"

" bir idole zarar veremeyeceğimi düşünüyorsun çünkü korumalarla dolu etrafı pekiii sandra o korumalar benim adamlarımsa eğer "

şok içinde kalmıştım. Jae'ye uzun zamandır yapmadığım ama yapmak istediğim, şeyi yaptım. Tokat attım. Elini çenesine götürüp, sırıttı.

" bende seni seviyorum sandra "

yüzüne tükürdüm. Ondan uzaklaşmak için şirketten ayrıldım.

Yazar'ın Ağzından

Terasta olan biteni kafasında toparlamaya çalışan genç, parmaklıkları tüm gücüyle sıkıyordu.

" Uzun zamandır sevdiğim kadının aniden benden uzak durması çok canımı yakıyor "

" çünkü o benimle sevgili "

Sese döndü genç. O ses makyözü jaeydi.

" ne saçmalıyorsun Jae "

" sandra benim "

genç yumruk yaptığı elini, adamın yüzüne yapıştırıcaktı ki, o fotoğraflar çıktı ortaya.

" bunları yayarım emin ol hayatını tehlike altına sokarsın "

genç geri adım atmıştı. Jae'nin geçmişini sandra kadar o da biliyordu. ama Jae'den bunu ikiside beklemiyordu.

" Sandra ya yaklaşırsan grubun üyelerinden birini öldürürüm sonra yavaş yavaş diğerleri en son sana geldiğinde senin için harika sürprizlerim olucak "

genci terasta yıldızlarla yanlız bıraktığında, genç içindeki çaresizliği, parmaklıkların ardındaki, manzaradan çıkardı.

" İLK DEFA SEVDİM BİRİNİ İLK DEFA "

sesini duysun istediği kadın, onu duyamayacağı kadar çok ağlıyordu. Hıçkırıkları arasında duyulsun istediği, sesi genç de duyamamıştı. İkiside yere çökmüş ağlıyordu. Genç, kadına ulaşmak, kokusunu içine çekmek istiyordu. Kadın üstüne giydiği adamın tişörtünü giymiş, gencin kokusunu içine çekiyordu.

𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin