4.'' All Of Me ''

818 43 11
                                    

Arkama dönüp, göz devirdim. Çok iddialıydı ama bende iddialıydım. Arabaya geldiğimde menajer bana seslendi. Arabanın kapısını tutan elim gevşedi ve ona döndüm.

" burdaki çekimler sona erdi yarın Seul'e gidiyoruz  şirkete erken gel sürekli aramak istemiyorum alarmın mıyım ben senin "

Son kısım da bağıra bağıra söyledi. Sanki ben ara beni diyom, anladık, tmm yani diyesim geldi ama yok diyemedim.

" tamam sunbaennim "

Arabaya binip, anahtarı dönderdim. Aniden arka kapıyı biri açıp girdi. Sonra diğerleri üyelerin ne işi var benim arabamda.

" öhöm öhöm beyler noluyo "

Arkama dönüp, söylediklerime şaşırmışlardı.

Namjoon
" bizi otele kadar götürsen olur mu? "

" oha yani limuzininiz var ve benim şu ne olduğu belli olmayan arabama biniyorsunuz pes yani "

Dediğimde cama biri tıkladı. Bu kişi jungkook'tu camı açtım.

" hyung hadi gidelim araba hazır "

normalde yanıma oturup, uğraşması lazımdı, aferin uzak duruyor maknaecik. Üyeler oflayıp, arabamın arkasındaki arabaya bindiler. aniden kapıyı açıp, yan kısmıma oturdu. Boşuna sevinmişim. Ona dik dik baktım ama sürmedim arabayı.

" hadi gidelim sana mı bana mı ? "

" oha bak hyunglarına şikayet ederim seni derim bu kardeşiniz neler teklif ediyor bana "

" edebilirsin hangimize gidiyoruz güzelim "

kollarına vurmaya başladım. Kollarımın ikisinide tek eliyle tuttuğunda kıstırılmıştım...

" bırak beni "

" benden nefret etme "

" sebep ? "

" sebep beni seviyorsun ondan "

kolumu çıkarıp, karın boşluğuna yumruk geçirdim. Beklemediği bir an olduğu için kıvrandı. Üyelerin arabası gitti. Hava karardı ve kimse yoktu. Mecbur bunu burda bırakamazdım. Arabayı çalıştırdım.

" cezalısın "

" napıcan "

" aslında benim için ödül ama senin için bilemem "

" bak valla şu ıssız yolda seni atarım kovulmak umrumda olmaz "

benim bir kariyerim var, bunu sürekli söylemek istemiyorum ama doğruydu. Ona değil, olan bana olurdu.

" yeter aaa bir tane şarkı seç bozdun "

" bekle.. buldum "

En sevdiğim şarkıyı açtığının farkında değildi.
'𝖆𝖑𝖑 𝖔𝖋 𝖒𝖊'

" En sevdiğim "

" En sevdiğim "

Dediğimizd aynanda, gülmeye başladık.

" en sevdiğin şarkı mi cidden ? "

" evet "

gözleri parladı, bana olan bakışı çapkınlık değildi. gözleri... onlar büyülenmişti sanki... otele sonunda gelmiştik.

" hadi bakalım "

" Sıra cezada "

" ne cezas- "

Dememe kalmamıştı. Dudaklarımda baskı hissettim. beni öpüyordu, bu kadar çabuk sevmesi, benim için çok tehlikeliydi. Sasaengler görürse, birileri görürse derken. Aniden ittirip, yüzüne tokat attım. kolumla dudaklarımı sildim. Ben nefret etmiyordum ondan ama o benden etmeliydi.

" napmaya çalışıyorsun sen ya İN HEMEN İN ARABAMDAN !!! "

şaşırmıştı, yüzünde hayal kırıklığı vardı. kapıyı büyük bir ses çıkarıcak kadar, sert kapatığı an korkmuştum. Kendime dediklerim beynimi yoruyordu artık ama nefret etmeliydi, sevmemeliydi. Arabamı eve sürmeye başladım. Garaja park edip, eve girdim. Botlarımı vestiyere fırlattım. Yukarı odama çıkıp, üstümü çıkarıp, başka bir şeyler giydim. Markete gidicektim...

maske ve şapka taktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

maske ve şapka taktım. benimde hayranlarım vardı. Korede ünlü bir kameramandım ama bts onları hep hayal ettim ve bir tek onların şirketini onayladım. Cüzdanım ve telefonumu alıp, çıktım. Kulaklıkları takıp, •'𝖆𝖑𝖑 𝖔𝖋 𝖒𝖊'• şarkısını açtım. İkimizin en sevdiğini jungkook benim âşık olabileceğim türdendi ama ona âşık değilim. Sadece hoşlanıyordum yani sanırım öyleydim.

Markete girdiğimde almak istediğim 4 kutu içki ve 2 paket cipsiydi. Yavaş adımlarla yürürken maskemi çıkardım. Poşetten bi tane bira çıkarıp, içmeye başladım.

Kapının önünde beni bekleyen kişiyi görmemle gözlerim büyüdü. Ne işi vardı bunun burda ve evimi nerden biliyordu. Kapıya yaklaştığımda

" sandra "

𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin