" sorun değil seni dinliyorum "
Tebessüm ederek, kollarımı birbirine dolayıp, gözlerine baktım.
" jungkook'la sen onu terk ettiğin akşam barda tanıştık ağlayarak içki içiyordu ve sarhoş olmuştu onu yurda getirmiştim onu yatağa yatırdığımda aniden bileğimden tuttu bana sandra gitme dedi- "
Konuşmasını elimi ağzıma atıp, hıçkırıklara boğulmam durdurmuştu. Onu ne hale getirmişim böyle, " l-lütfen devam et " Dediğimde oturduğu yerden kalkıp, elini omzuma koymuştu, bana sarılmasıyla şok yaşamıştım, sevdiğim adamın sevgilisi bana sarılıyordu ve ağlamamın sebebiyse sevgilisiydi.
" sonra onu bırakmamalıyım diye düşündüm yanına oturup saçını okşadım o uyuyunca eve gittim ama numaramı ona verdim belki konuşmak ister diye daha sonra beni aradı bişey olup olmadığını sordu yani bişey yaşadık mı diye bende hayır dedim ağladığını söyledim buluşmak istedi ilk baş bana seni anlattı terk ettiğini yaşadıklarınızı sonra noldu bilmiyorum ama ondan vazgeçemedim seni sevdiğini bile bile bir an aramızda duygusal bir bağ oldu ve sevgili olduk "
karşısında sadece ağlıyordum, tekrar bana sarıldı ve gözlerime baktı.
" ama bu ilişki asla iki kişilik olmadı sandra hep bir yerde kalbinin derinlerinde sen gizliydin sizi ayırmak istemiyorum onunla konuşup bu ilişkiyi bitiricem ama genede onunla arkadaş kalıcam jimin bana hastalığını anlattı o seni hâlâ seviyor "
O kadar samimi konuştu ki, çok mutlu olmuştum. Evet belki de seviyor beni ama sevsede asla beni affetmeyecek, affetse bile hiçbir şey yaşanmamış gibi evlenemezdik tekrar çünkü ben ölüyordum.
" bana bunları samimi bir şekilde anlattığın için teşekür ederim minji sen gerçekten çok iyi birisin "
ona sarılıp, yolcu ettim. Kendimi sandalyeme atıp, boş duvara baktım. Ona gidip, anlatamam. Kameramı boynuma takıp, çekim katına çıktım. Karşımda üyeleri görmemle, gözlerim büyümüştü. Jungkook minji ile
asansöre bindi. Minji binerken bana göz kırpmıştı. Tebessüm edip, üyelerin yanına gittim. Jimin boynuma sarılmıştı." iyisin değil mi ? Dün aniden gittin çünkü "
" iyiyim sadece dün yaşadıklarım basına sızdırılanlar-
" biz o işi hallettik jiminle "
Namjoon'un söylediklerine şaşkın bir yüzle bakmıştım. Jimin'nin boynuna sarılıp, yanağına ufak bir öpücük bıraktım.
" sen çok iyi bir dostsun "
" hastalığın için bir kaç doktorla konuştuk "
" bizimle kore'ye dönmeye ne dersin "
Gidersem en fazla beni öldürürlerdi Armyler, çünkü onu terk edişim, kariyerini de zedelemişti. Bir kaç army prim için diyip, anti bile olmuştu.
" jungkook beni asla affetmeyecek "
" sen sadece iyileşmeye bak o seni hâlâ çok seviyor tedaviye gittiğimiz zaman hemen başlarız arada hastanede seni ziyaret ederiz "
Jin konuştuğunda çok mutlu olmuştum. Onlara grup kucaklaşması yapmıştım. Üyeler şirketten çıktıktan sonra bende manken çekimlerine geçtim.
☘︎
Bir kaç saatlik zamanda işimi bitirmiş, odamda eve gitmek için hazırlanıyordum. kapı tekmelenir gibi açılınca, karşımda sinirli bir jungkook görmeyi beklemiyordum. Kapıyı kapatıp, kitlemişti.
" napıyorsun sen ya "
Bağırdığımda bana sinirle sırıtmıştı. Aniden masama vurmasıyla, geri adım atmıştım.
" sana sormalı gidip minji'ye duygu sömürüsü mü yaptın ha !! "
" ne saçmalıyorsun sen !!! "
" benden ayrıldı seni aptal istediğin oldu !! "
" ben mi dedim ayrıl diye ilişkiniz umrumda değil kendinde ara biraz sorunu neden benden ayrıldı diye beni asla katma!! "
Dediklerime karşılık öfke küpüne dönmüştü. Masada duran elini çekip, üstüme gelmeye başladı. Sırtım duvarla buluştuğunda, kan kırmızısı gözlerine odaklandım.
" onun benden ayrılması asla sana geri dönüceğim anlamına gelmiyor sen benim için bittin ve bitiren de sen oldun "
Beni bir başıma odada terk etmişti, söylediklerini idrak etmeye çalışıyordum ama beynim buna izin vermiyordu. Titreşen telefonum susturmuştu beynimdeki sesleri.
" alo jimin "
" sen iyi misin? "
" şey seni sonra arasam olur mu ? "
Dediğini duymadan yüzüne kapatmıştım. Gidemezdim, burda kurduğum yeni hayattan sonra tekrar oraya gidemezdim. Benim burda şirketim vardı. Gidersem belki bu lanet tümörden kurtulurdum. Gitmezsemde Jungkook'un gözünde hâlâ onu isteyerek terk etmiş, biri olurdum. Odamdan çıkıp, zemin kata indim. Arabamı anahtarla açtığım an karşımda gördüğüm kişilerle dona kalmıştım. Minji ile jungkook ayrılmışlardı hani, noluyordu böyle, göz bebeklerimi yerinden çıkarcasına şaşırtan şey ise minjinin elindeki hamile testiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌
Fanfictionkaranlık gökyüzünü aydınlatan deponun penceresindeki ayın ışığı yansıyordu yüzlerine, birbirlerine yakın olmaları ölümlerine sebep olsada kalpleri kenetliyken, bedenleri bıraksada fayda etmemişti bu durumu.... Başlangıç▪︎20.03.2020 Bitiş▪︎26.12.2020...