16. " Asıl sevgi "

273 21 8
                                    

Eve geldiğim gibi kendimi duş kabinine fırlatmıştım, yorgundum, düzgün bir uyku düzenim de yoktu, üyeler gitmişti, menajer yanına gideceğini söylemişti, galiba bu durumu bang pd öğrenmişti, belki o da gelirdi hastaneye, üstüme rahat bir şeyler giyip, saçımı kuruladım. Göz altlarım şişmiş, bedenimde morluklar vardı. Hepsini jae yapmıştı.

Giydiklerim;

Hepsini jae yapmıştı ve ben bunları bana yapan adamı ziyaret edecektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hepsini jae yapmıştı ve ben bunları bana yapan adamı ziyaret edecektim. Askılıktan siyah, püsküllü sırt çantamı omzuma geçirip, çıktım.

☘︎

" Sandra rüya görmüyorum değil mi
güzelim beni ziyaret ediyorsun "

" o güzelim kelimesini bir daha söylersen çıkıp giderim jae "

Elini teslim olmuş gibi yapıp, karşımdaki sandalyeye oturdu. Telefonu diğer elime alıp, devam ettim.
Bana sarılamazdı veya dokunamazdı camdan oluşuyordu çünkü masanın ortası

" senden artık beni bırakmanı söyleyecektim "

" bu imkansız "

" Haneul'un jungkook'a hemşirelik yaptığını biliyor muydun ? "

" n-ney 1 dakika Haneul'u sen nerden tanıyorsun ve ne hemşireliği "

" jungkook'u ayağıyla vurdurduğun zaman sevgili üvey kardeşin sana iylik olsun diye onu tavlamak için hemşirelik yapmış "

Dediklerimi asla idrak edemiyordu. Herşeyi kısa bir özet geçmiştim, yanıma gelip, abim dediğini, en son beni arayıp, ona aslında âşık olduğunu, anlatabilmiştim. Gitme zamanım gelmişti, sürem bitmişti, en son sadece şunu söylemiştim.

" asıl sevgi senin bana olduğun aşk değil asıl sevgi senin için senin başkasıyla olmanı göze alabilecek biri o da Haneul o kız üvey kardeşin bile olsa bunu göze aldı ve genede seni sevdi "

Sandalyeye astığım çantamı alıp, çıktım. Umarım anlar asıl sevgiyi, kapının önüne gelip, jungkook'u aradım.

" çıktınız mı ? "

" daha değil yeni uyandım menajer ve
bang pd var burda ama senin de gelmeni bekliyorlar "

" tamam geliyorum arabadayım şimdi "

Telefonu çantama atıp, arabayı sürmeye devam ettim. Menajer neyse de, pd büyük ihtimal beni öldürtücek. Tontik tatlı adam ama menajere de öyle diyordum, sonra bin pişman oldum dediklerimden.

☘︎

Odanın kapısını yavaşça tıkladım. Jungkook'un "gir" talimatıyla, içeri girdim. Jungkook'un yanında yerini almış pd ve menajer, sağ koltukta ise üyeler vardı. bunlar beni toplu öldürücek herhalde, yavaş adımlarla girdim. Pd'nin "otur" emriyle, sol köşedeki tekliye oturdum, öksürüp, söze başladı.

"Armyler ikinizi de yakıştırıyor az önce üyeler army bomb videosunu gösterdi sevgilisinizde bir sürü olay geçmiş ayağından vuruldu dövüldü kolunda morluklar var sana da eziyet ettiler böyle bir çalışan olduğu hakkında bir bilgim yoktu ikinizde ilişkinize devam edebilirsiniz sadece biraz daha zaman geçsin o şekilde sizi açıklayabilirim herkese "

Menajer yanıma gelip, bana sarıldı. Neden sarıldı bu adam bana, ayrılıp, pd'nin sözüne devam etti.

" üyelerin güvenliği benden sorumlu sandra onlar benim kardeşim gibi sana bu zamana kadar böyle davranmak zorundaydım çünkü o bir idol ve zaten yorgun oluyorlar neler çektiklerini sende biliyorsun bu yüzden sana hep sert oldum "

Kafa salladım, haklıydı adam, önceden jungkook ile konuşmazken, sürekli bayıldığı, kendini yere attığı zamanları hatırlıyorum, keşke o zamanlar onunla olsaydım.

Namjoon
" taburcu günü bugün "

" yürüyebilecek misin ? "

" fizik tedavi gördüm bir kaç gün sen yokken "

Yataktan kalkıp, yanıma geldi. Kolunu omzuma geçirip, çıktık.

" akşam bir sürprizim olucak sana "

" merak ettim desem de asla söylemezsin inatsın çünkü "

saçlarını karıştırıp, yüzünü yaklaştırdı. Yanağıma minik bir öpücük bırakıp, güldü.

" beni çok iyi tanıyorsun güzelim "

Ona gülüşümü sunup, arabaya bindirdim. dikiz aynasından ona baktım, yorgun görünüyor hâlâ

" yorgun musun ? "

" hemde nasıl uzun zamandır böyle olmamıştım neyse geçer birazdan yurda gidelim "

" tamam akşam yerine yarın yapsan olmaz mı sürprizini yorgunsun daha "

" sen beni merak etme iyiyim ben hem organize ettim o kadar "

" tamam o zaman yurda gidince biraz daha uyursun "

***

Oturma odasına geçip, yavaşça uzandı.

" aç mısın ? "

" açım ama birlikte yapalım "

Elini bana uzattığında, elini tutup, mutfağa sürükledim. Bedenini tezgaha dayayıp, bana bakıyordu.

" ramen yapalım en kolayı "

" olmaz bence kimchi ve ramen yapalım "

" dolaptan malzemeleri çıkar bende tencere falan "

Bana gülüp, aniden kaldırdı. Bağırdığımda, tezgaha otutturmuştu bedenimi.

" yaa niye otutturdun şimdi "

" çünkü ben yapıcam yemeyi sende koca adayını izleyeceksin "

" koca adayı derken benim evleneceğimi falan mı düşündün "

" hadi bir evlenme keserim seni "

Elindeki bıçağı önünde sallarken, tehditkar bakışlarını yolluyordu. Güldüğümde, teslim olmuşçasına ellerimi kaldırdım.

" Tamam BAY JEON "

" bak ya jimin de dalga geçiyordu "

" sen asıl olaya gel "

" noldu "

" Haneul Jaeye âşıkmış "

oha diye bağırmıştı, Bu olanlardan cidden haberi yoktu, anlatamadım ki ama kısa bi özet geçebilmiştim.

𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin