Ellerimle göğsünden ittiriyordum ama izin vermiyordu. Dudaklarımı ısırdı, karşılık bekledi.
Gözlerimi kapadım, itemiyordum ama karşılık da veremiyordum. Dudaklarını araladı, yüzünü yüzüme getirmişti, bir eli yanağımda, gözlerimden yaşlar akarken, gözleri gözlerimi esir aldı. Sözler düğümlenirken, kendimin bile zor duyduğu o kelimeleri söyledim." En çokta canımı yakan senin kokuna sahip tşörtün onun kokusuna karışmış olması oldu "
Ellerini belime sardı. Kendine daha çok çekti bedenimi, gözleri yüzümü ezberlemeye çalışırken, ağzından döküldü cümleler,
" seni aldatsam senin için kendimi öldürtmeyi göze almam "
Yanaklarıma yaklaşan saçlarımı, kulağımın arkasına almıştı. Elimden tuttuğu gibi arabaya bindirmişti. Ona dikkatlice göz diktiğimde, fark etmiş olucak ki kafasını dönüp, o olağandışı gülümsemesini sundu. Utancımdan kafamı dönderdim. ona odaklanmak tehlikeliydi.
☘︎
Uyuya kaldığım arabada, yavaşça açtım önümdeki karanlık perdeyi.
" neyseki erken uyandın bu manzara aşık olucağın türden "
Dediğini anlamam karşımdaki manzarayla kısa sürdü. Denizin güzel sesi ve o harika güneşin batışı...
" O gün olayın olduğu zaman adamlardan biri ayağıma sıktı izlerini kaybettirdiler peşinden koşamadım hyunglardan birini aradım kanamamı durdurmam gerekti sana verdiğim tişört vardı tereddüt ettim ama bulduğum tek şey oydu bende onu bacağıma bağlayıp sıktım zaten gerisi olmadı üyeler seni bulmak istedi diğerleride şirketteydi suga hyungun arkadaşıymış asla aramızda bir şey geçmedi "
Manzaraya yüzünü dönmüş, anlattı olanları, peki bunun bir açıklaması olsa bile diğerleri olucak mıydı ?
" Min jae durucak mı ? Peki bunların açıklaması varsa bunların bir sonu olucak mı ? "
Gözlerim inkar ederken, sorduğum soru gözlerini yere serdi.
" BANA CEVAP VER !!! "
Sustuğu an susmak istemedim ama cevap vermeyecekti, çünkü o da biliyordu. Arabadan inip, kapıyı tüm gücümle kapattım. Yaşlar birer birer süzülmeye devam etti. Bilmiyordu, bilmiyordum, bilmiyorduk bunun sonunu, ikimizde bilemiyorduk.
☘︎
Haneul kapıda dururken, herkes şoka girmişti. Menajer kolundan tuttuğu an kendine çevirmişti.
" Eğer gidersen peşinden kariyerin ve onun kariyeri artık olmaz "
Gidememişti, genç kızın peşinden koşamamıştı. Ardından üyeler içeri girdiğinde, menajer çıkmıştı. Kook üstünü değiştirip, evden çıkacağı sırada,
Namjoon
" menajer ikinizede dediğini yapar gidebilirsin ama geri gelmediğin an dediğini yapacaktır "Hyungunun sözüne karşılık, kapıyı yüzlerine kapatmıştı...
☘︎
" SANDRA BEN SENSİZ DE OLAMIYORUM SENLE DE "
yere çökmüştü karşımda, sözleri hançer gibi saplanırken kalbime, bu hikayenin sonu olacak mı ? bunu bile bilmiyorduk. Arabaya binmiştik. yurda gittiğimizde, menajer gelir korkusu vardı içimde ama en azından jae gelemezdi.
☘︎Geldiğimizde, üyeler beni süzmüştü gülümsüyorlardı, ama bazıları bana karşı sinirliydi, haklılardı da bavulum arabamda kalmıştı, istememiştim getirmek, kalmakta istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌
Fanfictionkaranlık gökyüzünü aydınlatan deponun penceresindeki ayın ışığı yansıyordu yüzlerine, birbirlerine yakın olmaları ölümlerine sebep olsada kalpleri kenetliyken, bedenleri bıraksada fayda etmemişti bu durumu.... Başlangıç▪︎20.03.2020 Bitiş▪︎26.12.2020...