Park ettiğim arabamdan inip, konum attığım cafeye geldim. Telefonumun sesi ile çantamdan alıp, ekrana baktım. Jimin'di,jungkook'tan bir haber vardır diye açtım.
" Alo Sandra jungkook uyandı gelicek mısın ? "
" şuan suga ile konuşucam dönüşte birlikte geliriz hastaneye "
Cevabını beklemeden yüzüne kapatmak zorunda kaldım çünkü bu işi çözmeliydim. Suga biliyorsa cidden büyük olay çıkardı. Adımlarımı içeri sokarken etrafta aradım onu, telefonla uğraşırken arkasından seslendim. Önündeki sandalyeyi çekip, oturdum. Zaten kısa kesicektim.
" jungkook uyandı
diyeceğini çabuk söyle yanına gidicem "" biliyorum jimin aradı söyledi kısa kesicem zaten konuşma bitince birlikte gideriz yanına "
Kaşlarını çatarken, ellerini masaya koydu. O sırada 2 tane kahve sipariş etmiştim. Siparişler gelene kadar konuşmadım. Ona söyleyeceklerimi tane tane seçmeye çalışıyordum. Kahvemden bir yudum alıpz boğazımı temizledim.
" o gün jungkook'un tişörtünü giyen kız "
" Haneul'den mi bahsediyorsun "
" adını bilmiyorum ama o "
tekrar bir yudum daha aldım. bana devam et işaretini verdiğinde, o kızın bana söylediklerini anlattım.
" bu kızın Min jae'nin kardeşi olduğunu biliyor muydun ? "
Gözleri büyümüş, bana şaşkınlıkla bakıyordu. Eğer yalan söylüyorsa, cidden çok büyük olay olur.
" evet cevap bekliyorum suga "
" hayır tabikide kız benim arkadaşımdı ama bana abim vardı öldü demişti bilseydim sence bunu yapmasına izin verir miydim ? "
Saçlarımı karıştırdım, bilmiyordum, bu kız nasıl abim öldü diyebiliyordu.
" gidelim mi artık "
yan sandalyeden çantamı aldım. Ceketini giydiğinde hesabı ödedi, arabalara binip çıktık.
☘︎
Bu kız jae'nin kardeşiyse daha ne kadar tehlikeli olabilir ki. Arabayı hastanenin otoparkına park ettim. Karşıda suga'yı görünce asansöre bindik.
" haneul'un soy adı ne "
" jung haneul "
" peki jae'nin niye seo min-jae "
ikimizin gözleri de büyüdü. aynı anda birbirimize dönünce,
" jae üvey "
" jae üvey "
Asansörden inip, birbirimize bakmadan edemiyorduk. Cidden jae üvey miydi ? Bu yüzden bırakmak istiyordu mafya işlerini,
" olayı jungkook bilmesin bu işi ikimiz halledicez "
Bunu söylerken üyelerin yanına geldik. Bana göz kırptığında kafamı salladım. Odaya girdiğimde bana gülümsemesini sunmuştu. Kalkmaya yelteniyordu,
" Sandra güzelim "
Yanına ulaşıp, arkasındaki yastığı düzelttim. Yavaşça kollarını sardığında, kafamı göğsüne koyup, karşılık vermiştim.
" gelmeyeceğini düşündüm gitmiştin "
" Senin hayatın için gitmiştim ama gidemedim "
" Benim tek hayatım senin olduğun hayat "
Sarılı kaldığımızda üyeler içeri girmişti. Namjoon yanıma ulaşıp, telefonundaki ekranı gösterdi.
" shipleniyorsunuz "
Yorumları gösteriyordu, ben gülümserken ona döndüm. Göz kırpıyordu, bilerek yapmış olabilir miydi?
" sanki bu olanların yaşanacağını hissediyordun ve bilerek beni çekmişsin gibi geldi "
" biz kazandık beyler kendimi şuan ülke kazanmış komutan gibi hissediyorum "
" o ülke de ben oluyorum "
Hepimiz gülümsüyorduk, jimin bana işaret yaptığında, lavaboya gideceğimi söyledim.
" şu hemşire geldi "
" NEY "
Bağırmamla ağzımı kapatması bir oldu.
" ama geri gitti işte geçmiş olsun bay jeon "
Son dediğini sesini incelterek söylerken, sinirimi alıp, kahkaha atmama sebep olmuştu.
" ee başka ne dedi dokunmadı dimi ona "
" yok biz vardık yapamadı gitti sonra işte... bu arada siz suga hyungla ne yaptınız yüzüme kapattın da "
" bir şey yok ya bu olanları konuştuk işte teselli verdi falan "
çok soru sormadan kapattık. O içeri girdikten sonra bende doktora gittim. Taburcu olup, olmayacağını sordum. Yarın olabileceğini söyledi. Neyseki yaraları çabuk iyileşiyormuş odadan çıkıp, bahçeye çıktım, hastanenin biraz uzağında, küçük bir gölet vardı. Tam önünde de bank vardı. Oraya doğru yürümeye başladım.
Yaraları iyileşti ama bu olanları unutabilecek mi?
Ben bile unutamam o nasıl unutacaktı ki?
Telefonuma gelen mesajla ekrana baktım. Resim gelmişti. o gün jungkook'un beni öptüğü ve tokat attığım resimlerdi. Altında yazan yazıyla olduğum yerde sendelemiştim.
~ Abim yapmadı ben yaparım dedim tamı tamına 2 saatin var sandra, ya jungkook'tan ayrılıp şiketini geri çekersin ya da ikinizin de kariyeri son bulur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌
Fanfictionkaranlık gökyüzünü aydınlatan deponun penceresindeki ayın ışığı yansıyordu yüzlerine, birbirlerine yakın olmaları ölümlerine sebep olsada kalpleri kenetliyken, bedenleri bıraksada fayda etmemişti bu durumu.... Başlangıç▪︎20.03.2020 Bitiş▪︎26.12.2020...