20. " Sen bu aşkı kül ettin, biz kül olduk "

195 16 0
                                    

Şirketten ayrılıp, arabama binmiş, radyodan şarkı açmıştım. O an bilmiyordum enkaza dönüşeceğimi, bizim şarkımızın çalıcağını." ALL OF ME " şarkıyı dinlerken bir yandan onu düşünüyordum.

~kavga ettiğimiz gündü, birbirimize uzak durmamız gerektiğini söylediğimiz gündü, menajer bizi çekim yerini kontrol etmek için yollamıştı, o gün arabada aniden bu şarkı çalmıştı. Herşeyi başlatan şarkı bugün tekrar çalıyordu~

Anahtarı çevirip, içeri girdim. Çantam ve ceketimi yatağa fırlatıp, ılık bir duş aldım. Pijamamı geçirip, hırkamı alıp, oturma odasına geçtim. Filtre kahvemi yana koyup, bilgisayardan üyelerin eski bilboard fotoğraflarına göz atıyordum, bir sonrakinin nasıl olmalıydı diye düşündüm. Uzun bi çalışmanın ardından yatağıma uzandım. Yarın onlarla karşılaşacaktım, normal mi karşılaşıyordum bilmiyordum, belki de normal karşılıyordum.....

☘︎

Güneş ışığının gözlerimi yakmasıyla, ter içinde uyandım. Telefon ekranına baktığımda saat daha erkendi. Bugün güzel olmalıydım, özen vermeliydim kendime, beni tanıması zor değildi. Sesimden elbet tanıyacaktı ama sebebini bilmeden özen vermek istiyordum kendime, duşa girip, üstüme bir kaç şey denedim. En sonunda harika bir etek kazak kombini seçmiştim.

Giyindiklerim=

Krem rengi montumu giyip, fularımı takıp, çıktım evden, arabama binip, şirkete sürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Krem rengi montumu giyip, fularımı takıp, çıktım evden, arabama binip, şirkete sürdüm. Beni gördüğünde tepkisi ne olucaktı, nefret dolu olucaktı tabikide ve bana neden diye soracaktı, eminim ama güçlü olmalıydım. Arabayı park edip, içeri girdim. Karşımdaki danışmana" üyeler geldi mi ? Dedim.

" geldiler efendim "

" tamam ben odama çıkıp çekim yerine geçerim "

Ordan ayrılıp, odama geçtim. Derin derin nefesler alıp, veriyordum bu korku muydu, yoksa heyecan mı, bilmiyordum ama çok tedirgindim. Masamın üstündeki kameramı elime alıp, Çekim yerine geçtim. Çalışanlar bana doğru koşuyordu.

" teker teker gelin "

Onlardan kurtulup, ilerlemeye başladım. İlerimde makyaj yapılıyordu üyelere, menajeri görünce sakin bir şekilde ilerledim.

" hoşgeldiniz ben sandra world şirketin ceosu ve fotoğrafçısıyım "

Önlerinde eğildim, hepsi kafasını eğerken, ben menajere döndüm. Jungkook en arkada yüzüme bile bakmamıştı. Telefonla uğraşıyor, bir yandan saçı yapılıyordu.

" bayan sandra üyeler biraz yorgun çekime başladıktan sonra mola verilebilir mi? "

Namjoon'un sesini duyduğumda, gülümsedim. Kafa sallayıp, " tabiki nasıl isterseniz " Demiştim. menajere dönüp, elimdeki bir kaç örnek pozları gösterdim. " bir kaçı bunlar, poz örnekleri " bir kaçını seçmişti. Çiçeklerin olduğu bir arka plan koyup, üyeleri teker teker çağırıp, çekimlere başladım. İlk taehyung'la başladım, nasıl da yakışıklı olmuş, sonrasında namjoon diğerleri en son Jungkook'u çağırdım.

" bay jeon sizi alabilir miyim? "

Telefonunu masaya koyup, karşıma geçti. Kalbim sızlıyordu, düğün günü terk ettiğim adamın fotoğraflarını çekiyordum. Ne kadar komik bir durumdu, onu çektikten sonra grup fotoğrafına geçtim. Bir kaç tane çekip, kamerayı yerine koydum.

" teşekkür ederim çocuklar sıkı çalıştık
dinlenebilisiniz "

Tebessüm ederek konuştuğumda, ordan ayrıldım. Tutamıyordum kendimi, hemde hiç, benden nefret ediyordu. Başardın sandra, nefret ediyor senden,
Kalbim sızlıyordu, odama geçtiğimde, gözyaşlarım firar etmişti yanaklarımdan, kapıyı kapatır kapatmaz çökmüştüm. Bir süre ağladığımda kapım çalmıştı. aynaya bakıp, göz altlarımdan akan rimeli silmeye başladım. Kapıyı aralık açtığımda, üyelerin menajeriyle karşılaştım.

" konuşabilir miyiz ? "

Kafamı salladığımda, masamın önündeki koltuklardan birine oturdu. Bende karşısında oturdum.

" sizi dinliyorum "

" sandra en mutlu gününde sevdiğin adamı terk etmenin sebebi ne bilmiyorum ama jungkook senin tekrar gelip baştan başlayabileceğin biri değil haberlerden de görüyorsundur onlar daha da ünlü bir hale geldi ve daha önemlisi jungkook'un sevgilisi var ona göre davranmanı öneriyorum "

Sevgili mi? Bu kadar çabuk mu? Ne çabuğu 2 yıl olmuş, napsaydı, başka ülkeye kaçmış, düğünde terk etmiş, seni mi bekleseydi. Kalbim sızlıyordu hemde çok kötü.
Gülümseyip, ayağa kalktım." merak etmeyin ben o defteri ateşe verirken kül bile bırakmadım ardından " Yerinden kalkıp, bana doğru geldi ve tebessüm etti.

" umarım öyledir sandra "

odamı terk etmişti, masamda duran ne varsa hepsini devirdim. Saçlarımı yolarken, hüngür, hüngür ağlıyordum. Sebebini söyleyemezdim, onu terk ediş sebebimi, kendime bile söyleyemiyorken, kimseye diyemezdim. Odamdan darmadağan bir şekilde çıkarken, park yerine geldim. Arabamın arkasında üyelerin limuzini vardı. İçinden bir kız çıkmıştı, daha sonra jungkook kızın yanına geldi nasıl ya, nasıl öpüşürler gözümün önünde 2 yıl hasret kaldığım dudakları bir başkası öpüyordu o an gözüm kararmıştı işte...

𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin