15." Biten İntikam "

280 20 1
                                    

Mesajı atan kişiyi aradım. İlk çalışta açmadı, yoğun aramalarımla açabilmişti.

" HANEUL SEN NAPMAYA ÇALIŞIYORSUN !!! "

" sencede belli değil mi ne yapmaya çalıştığım "

Saçımı tüm gücümle sıkarken, derin nefesler veriyordum. O kadar sakindi ki

" JAE HAPİSHANEDE ASLA ÇIKMAYACAK BUNA RAĞMEN NASIL İNTİKAM ALMAK İSTİYORSUN Kİ "

" çünkü jae'yi seviyorum senin jungkook'u sevdiğin gibi seviyorum "

" S-SEN nasıl ? "

" jae üvey abim evet o beni kardeşi olarak görüp seni severken ben hep onu uzaktan sevdim jungkook'a âşık değilim sadece eğer onu kendime çekmeye çalışırsam ayrılırsınız diye yaptım "

Söyledikleri inanılır gibi değildi, jae'ye aşık olması

" sence sen bizi ayırırsan jae'nin seni seveceğini mi düşündün seni sevmez emin ol sevmez "

" beni durdurmaya çalışıyorsun fotoğrafları ben yaymasam bile Jae'nin adamları yayınlayacak o yüzden boşuna dil dökme dediğim gibi 2 saat sonra her şey değişecek "

Yüzüme kapatması ile bu sefer cidden telefonu kırmak istedim. Bahçede etraftaki insanlara rağmen tüm gücümle bağırdım. Gerçekten inanamıyorum bu olanlara,

" Sandra "

Arkamdan jin oppanın gelmesi ile ona döndüm. Elini omzuma koyup.

" iyi misin ? "

" oppa gerçekten katil olucam "

Anlatmamı beklerken, herkese anlatmak istedim. Suga'da bilmeliydi, jungkook'ta. Odaya girer girmez, jungkook'un yatağının yanındaki, tekli koltuğa oturdum. Herkes sorar bakışlarını yollarken, oturmalarını işaret ettim. Telefonu çıkarıp, haneul ile konuşmalarımızı kaydetmiştim. Onlara dinletmeye başladım.

Suga

" ben şu adamla konuşucam jae'nin yanındaki seni kurtaran jungkook telefonunu bana fırlat "

O almadan masanın üstündeki telefonu ona doğru fırlattım. Odadan çıktığından diğer üyeler de şirkete gideceklerini söyledi. Yan tarafımdaki yatakta bana sırıtıyordu. Kolumu tutup, yana kaydı. Yatağın yan köşesine uzanmam için diğer eliyle pat patladı.

" şu durumda bile yanına gelmemi istiyorsun neyse zaten yarın taburcu oluyorsun "

kolunu omzuma koyup, beni kendine daha çok çekti. Çok güzel bakıyordu, bu güzel bakışmaları benim heyecandan çıkan hıçkırıklarım bozmuştu.

" ama sen çok tatlısın "

yanaklarımı saldırdı, omzuna yumruk geçirip, ittirdim.

" yeri boylarsın o zaman tatlıyı görürsün "

Ellerini teslim olmuş gibi kaldır.

" tmm tm sustum hem az önce vurduğun yer çok ağrıdı ben bir hastayım ilacımda öpücük "

Yanağını bana doğru uzatırken yandan sırıttım.

" omzuna vurdum ve yanağını öpmemi istiyorsun ne tür bir delisin sen "

" sana özel "

aklıma gelenlerle gülmüştüm. " sana özel " demesi, ilk zamanlar karavandayken tişörtünü giydiğim zaman, yarı da kalan belime bakması ile sapık mısın dediğimde söylediği cevaptı.

" hatırladım "

" bende "

" yoksa hatırlamam için mi söyledin seni gıcık "

Sırıtmasıyla anladım bilerek yaptığını,

" nehire düştüğün zamanı hatırlıyor musun ? "

" hatırlatma ya senin yüzünden ölüyordum bir de teşekkür bekleyip ödül istiyordun "

Ellerini saçlarıma daldırıp, karıştırmaya başlamıştı. Şuan ona tekme atsam nasıl olurdu, cidden hasta olduğu için yapamıyordum resmen

" bölmedim değil mi? "

Kapının dibinde bize seslenen Suga'ya aynı anda olumsuz anlamda kafamızı çevirdik.

" Adamla konuştum kayıtları heryerden sildirdik "

jungkook'a sarılmıştım.

" herşey bitti Sandra kurtulduk artık
Ne jae ne de Haneul var "

Uzun süren sarılmamızın ardından, yorgunluğu yüzünden uyuya kalmıştı. Idadan sessizce çıkabilmişti, otele gidicektim, duşa girmem ve üstümü değiştirmem gerekti. Yarın jungkook çıkmadan önce jae'yi ziyarete gidicektim. Orda bir şey yapamayacağı için haneul hakkında konuşmam gerekiyordu. Haneul'un ona olan sevgisini görmeliydi ve belki de beni bırakır gözlerini açıp, gerçek sevgiyi görürdü.

𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin