34./Final/ " Sen benim sonum ve başlangıcımdın"

405 21 4
                                    

Karşımdaki bedene sinirle baktığımda, bana alayla bakıyordu sadece.

" jeon jungkook arabanı çizmemem için bana bir sebep söyle !!! "

" sinirli olunca ayrı tatlı oluyorsun "

" Yah hasara nolucak "

" öderim merak etme, demek o önemli görüşmen benim yakınımda şirket satın almandı "

Yanıma gelmiş, ukala bir duruşla gülümsüyordu. Karnına yumruk geçirip,

" seni varya şimdi aişh !! Gidiyorum ben "

" nereye "

" senin olmadığın bir yere "

Para yüklü çantayı arabadan hızla alıp, şirkete yürüdüm. Asansöre basıp, katımı beklemeye başladım. cidden bu beni nasıl bulmuştu. Oysa kimseye haber... ah şimdi aklıma geldi, uçakta namjoon oppaya haber vermiştim. O demiş olmalı evimden buraya kadar takip ediyor, üstüne arabama çarpıyor öküz...

☘︎

" yeni ortaklığımız büyük başarılar getirsin bay kim "

" umarım bayan world "

El sıkışıp, şirketten çıkmıştım. Çantadaki mevla yetmişti, bir an yetmez diye üzülüyordum ama ünlü bir fotoğrafçı olduğumu, Amerika'daki röportajlardan biliyormuş, ondan sıkıntı olmamıştı. Hızlı ve büyük adımlarla arabama yani pert olan arabama doğru yürüdüm. Çekici çağırmış, ikimizin arabasını çektiriyordu.

" senin bu takip etmene ve bilerek arkadan çarpmana sapıklık üstü cinayete gasp denir jeon ukala bilmiş jungkook "

Siyah güneş gözlüklerini çıkarıp, maskesinden anladığım kadarıyla pis pis sırıtıyordu.

" beni seviyorsun "

" yapma ya bundan benim ve kalbimin niye haberi
yok  "

" ünlü olmasam insanları dinlemeden seni şuracıkta öperdim "

" gidiyorum ben "

" nereye "

" tahmin et "

" Imm benim olmadığım bir yer "

Şapşallığına gülüp, onu arkamda bıraktım. İlerdeki durağı bekliyordum. Otobüse binip, eve gidicektim.
Bana böyle davrandığı sürece olmayacaktı, ben onu nikah masasında terk ettim, kaçırılmasına sebep oldum, hafıza kaybı geçirdim ve abi dediği kişi bana aşık oldu ve hâlâ peşimi bırakmıyordu.

" hey güzellik nereye böyle "

Kalın bir sesin seslenmesiyle çok sinir olmuştum. Zaten az önceki ukaladan zor kurtuldum, arabadaki kişiye bakmadan yürümeye devam ettim. " yapma ama böyle bir günlük benim olamaz mısın? " bu çok ağırdı, çantamdan biber gazı çıkarıp, arabaya yapıştım. Karşımdaki yüze bakmadan sıkmıştım.

" al sana günlük pis sapık "

" ah sandra naptın kızım sen "

Jungkook'un seslenmesiyle gözlerim büyümüştü." seni man kafa sen miydin? Sesini kalınlaştırıyor bi de ya hem arabayı nerden buldun sen " sinirle soludum, cidden şapşaldı, " yia suga hyungtan aldım barıştık " sevinmiştim barışmalarına, " buna sevinemiyorum şu durumun yüzünden " Arabaya binip, gözünü oyduğu yere elimi koydum.

" kusura bakma çok mu yanıyor ? "

" öpersem geçer "

Bir elini emniyet kemerine koyup, diğer elini yanağıma koyup, dudaklarıma yapışmıştı. Ben ise o şoktan hâlâ gözüm açık bir vaziyetteydim." seni pislik sapık
aişh " Utançtan sanki hiç öpüşmemişiz gibi kaputa kafamı koymuştum.

" seni bir yere götüreceğim "

" suçların çoğalıyor adam kaçırma cinayete gasp sapıklık başka sözlü taciz "

" susmayı düşünüyor musun? "

" hayır "

Bana gülüp  önüne döndü. Arabayı sürmeye devam ederken bende o an susmuştum, kafamı yaslayıp, kollarımı birleştirdim. Elini radyoya götürüp, bir şarkı açtı, all of me, şarkıyı ilk baş dinledik, hatıralarımızı gözümüzün önüne getirerek ama bir kısmı o kısım birbirimize bakarak içtenlikle söylemiştik. "çünkü her bir zerrem senin her bir zerrene aşık"

Arabayı deniz kenarı bir yerde durdurdu. Gün batıyordu, tıpkı o gün olanlar gibi o zaman bağırmıştı bana, "ne senle oluyor ne sensiz" diye, şimdi ise şarkının en güzel anında gün batımında söyledik son sözümüzü,

"Sen benim sonum ve başlangıcım"

Ve prenses tekrar doğdu bir anka kuşu misali, bu son değildi. Bu bir başlangıcın işaretiydi. Bu sefer prens dolan gözlerine inat, güneşin denize yansıyarak batışındaki manzara yerine, karşısındaki manzarayı izledi gözlerini kırpmadan, o an sonlarını getiren öpücük şimdi başlangıcı getirmişti.

Dudaklarına kapıldı, prens, prensesin tüm benliğini, kalbini, her bir zerresini verdi. Prensesin her bir zerresini vermesi gibi

☘︎

Uzun bir bölüm oldu bu kurguda yanımda pek kimse olmadı düzgün bir okunma almadı bu kurgu bütün zorluklara rağmen asla vazgeçmeyen iki aşığın kurgusu oldu hatalarım için tekrar özür dilerim inşallah sevmişsinizdir all of me bende ayrı bir yanı olan bir şarkı ve sözleri bu ikiliyi anlatan bir şarkıydı bu sebepten ekledim

𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin