32. " Unuttuğum yarınım "

190 16 0
                                    

Sese döndüğüm an jungkook'u görmem ve suga ile göz göze gelmesi iplerin o an koptuğunu anlatıyordu. Yemeğimi bırakıp, Jungkook'un yanına ulaştım.
Gözleri anlam yüklüydü ama sözcükleri toparlayamıyordu, kırılan güveni gibi,

" bahçedeyim ben "

Omzunu sıvazlayıp, ordan ayrıldım. Orda olsaydım, kendimi kötü hissederdim.

☘︎

Açılan kapıdan gelen kişiye döndüğüm de jiminle karşılaştık, kutuyu alıp,

" sonra dostum sandra beni bekliyor "

Dediğimde bir şey dememişti, hızla arabaya binip, hastaneye gittim. Odasında yoktu, bahçeye çıktım, orda da yoktu. Kafetaryaya geldiğimde, suga hyungla yemek yiyorlardı. Oraya doğru yürüdüğüm de suga hyungun sözleri durdurmuştu. Hayır kardeşim dediğim kişi bunu yapamazdı, sevdiğim kadına göz dikemezdi.
" Hyung " dememle ikiside bana bakıyordu, şok içindeydim. Sandra anlamıştı, yanıma gelip, omzumu sıvazladı ve gitti.

" jungkook "

Adımı söylediği an dayanamamış, suratına yumruğu geçirmiştim. O yere yığılırken bende yere çökmüştüm.

" nasıl yapabildin hyung "

" sadece sevdim "

saçlarıma daldırdım elimi, " özür dilerim kardeşim "
Yavaşça yerinden kalktığında ona sinirle bakıyordum.
" affet beni sevdiğin kadına aşık olduğum için " bana sarılmıştı, öfkeyle onu ittiğimde, suratına tekrar yumruk geçirdim. Bu yaptığıma karşılık yanındaki sandalyeyi fırlatmış, bağırmıştı.

" asla ona min jae gibi davranmadım istemediği şeyler yapmadım "

" jeon jungkook eğer benimle dışarı gelmezsen asla yüzümü bir daha göremezsin "

Sandra'nın sesi çok emin ve ciddiydi, dediğini yapıcaktım ama bir şey hariç,

" bir süre yüzünü görmek istemiyorum "

Ona döndüğümde bahçeye sandra'nın yanına ilerledim. Elimi tutup, ağlamasıyla şok olmuştum.

" asla ondan nefret etmeyeceksin benden açıklama beklemeden ettiğin gibi "

şok oldum, nasıl herşeyi hatırlıyor muydu ?

" siz kavga etmeden önce siyah kutuyu jimin bana bahçede verdi o an bütün herşeyi hatırladım "

" bizi hatırlıyorsun yani "

" seni hatırlamam seninle birlikte olucağım anlamına gelmiyor "

Elimi tutan ellerini gevşetip, hastaneye girdi. O an arkasında şok içinde baka kalmıştım.

☘︎

Onu arkamda bırakıp, hastaneye girdim. Hızla odama çıkıp, dolaptan asılı kıyafetlerimi çıkarıp, serumu hemşire yardımıyla çıkartıp, taburcu oldum. Hızla taksi çevirip, binmiştim. Onu geride bırakmam bir şeylerin çözümü olucaktı. Evime girer girmez, kendimi duşa atmıştım. Üstümdeki yorgunluğu bu şekilde atıcaktım. Bir yandan da gözlerim şişene kadar ağlıyordum.

☘︎

Erken saatte uyanmış, filtre kahvemi yudumluyor, aynı zamanda telefonda şirketimi satışa sunuyordum. Koreye dönücektim ama nasıl bir dönüşle

☘︎

" bütün çalışanları çekim yerine topla "

Odama geçip, dolaptan karton kutu çıkarıp, eşyalarımı içine koydum. Alıcı bulmuştum, ortağım jessica almıştı Şirketi, ondan bu zamana kadar pek bahsetmedim çünkü sıklıkla konuşurduk, o sadece kameramand ama aynı zamanda zengin bir iş kadınıydı. Güvenilir birine vermem çok iyi olmuştu. Adımlarımı çekim yerine yönlendirip, hızla işlerine geri dönmeleri için konuşmaya başladım.

" biliyorsunuzki ben bir ameliyat geçirdim bi de üstüne hafıza kaybı ve şirketi çok boşladım bunun için üzgünüm şuandan itibaren ben artık olmayacağım koreye dönücem ve orada şirket satın alıp işime orada devam edicem ama bayan jessica sizin patronunuz artık benimle çalıştığınız için minnettarım "

Konuşmamı sonlandırıp, önlerinde eğildim. Herkes teker teker elimi sıkıp, bana sarılmıştı. Odama hızla çıkıp, kutumu almış, jessica'ya bol şans dileyip, şirketten ayrıldım. Jungkook ve üyeler dün koreye dönmüşlerdi bile hatta fazla bile kalmışlardı. Benim acelemde ondandı. Arabamı evde bırakıp, taksi çevirip, binmiştim. Buraya geri gelecektim, evim ve arabam burda kalıcaktı ama orada yaşayacaktım.

Bekleme yerlerine geçip, bavulum ve kutumla oturdum. Bunca şeyden sonra içimde bitiremediğim özlem ve heyecan beni yoruyordu. Uçağımın söylenmesiyle yerimden kalkmış, bavulu ve kutumu geçirip, uçağın vip yerine yürüyüp, cam kenarına geçmiştim. Telefona kulaklığımı geçirip, jungkook'un yeni şarkısı euphoria açmıştım.

𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin