10.'' Ezberlediğim sahipsiz kokun ''

416 27 0
                                    

Sese dönen üyeler, yüzlerine küçük bir tebessüm eklemişti.

" beni özlemiş olmalısınız "

Sandra karşısında silahı ona doğrultan, sevdiğine yaklaştı. Korkmuştu, irkilen ayakları geriye adım atarken, genç kız daha da yaklaştı, sonmuş gibi.
Karşındaki silahı kalbine doğrultu Sandra, gözlerine hapsetti gözlerini.

" Sencede iyi bir son mu ? "

Elindeki silah yerle buluşurken, bütün şaşkınlığını genç kızın ona sarılması durdurmuştu. Çenesini genç adamın boyun girintisine sürterken, kokusunu içine çekiyordu.

Jimin
" Arabalara binmeliyiz "

Namjoon
" jae gelebilir "

ikisi birbirlerine tekrar bakıp, arabaya girdiler. Uzun süren yolculuk, ikisininde birbirlerine değen kafaları ve uykuları ile geçmişti.

☘︎

Üyeler evime bırakmak yerine, yurda sürmüştü. Zaten eve sürseler de nasıl o evde kalıcaktım ki gözlerimi açıp, o masumluğa bıraktım kalbimi. Dizlerime koydu başını, yüzünü bana çevirdi. Ellerim yavaşça pamuğu andıran güzel saçlarına değdi. Saçını okşarken bundan sonra mutlu olucak mıyız?, Bunu düşünüyordum. Gerçekten bitebildi mi herşey peki jae o bırakabilecek mi beni onu üyeleri...

Gözlerinde sarhoş olan gözlerim, elinin yanağıma değmesi ile kendine getirdi. Gözlerimi yanaklarımdaki ıslaklığı siliyordu. O bunu yaparken anladım ağladığımı, elini çektiğinde gelmiştik.

☘︎

Asansöre binerken, üyeler bana gülümsüyordu. Çok sevimli görünüyorlardı. Kafamı eğdim. bedenimi asansör duvarına yasladım.

Namjoon
" Menajer bilmiyor değil mi bir şey "

Suga
" sanmam "

teker teker çıktığımız asansör, bizim tam da şuan boşlukta olmak istememizi anlatıyordu.

" BAYAN SANDRA WORLD VE BTS "

işime son verirse asla tereddüt etmeyecektim. Karşımızda üyelerin menajeri ve benim saygı değer patronum duruyordu.

" asla seni burda barındırmayacağım sandra "

parmağıyla işaret etti bedenimi, kaşları sinirden çatılırken, yüzü kıpkırmızıydı. Bu sefer de parmağı jungkook'u işaret etti. Gözlerim yuvalarından çıkarken, endişeyle ağzından çıkacakları düşünüyordum.

" ayağını ne zaman söylemeyi düşünüyordun BU KIZ YÜZÜNDEN YEDİNİZİN BAŞINA GELMEYEN KALMADI HELE DE SİZ "

Suga jin ve namjoon üçlüsünü işaret ederken.

" O BOMBA SİZİ ÖLDÜREBİLİRDİ AHHH CİDDEN ÇILDIRACAĞIM "

Kapının önündeki bağırmalar benim burda duramayacağımı söylüyordu.

" üzgünüm sunbaennim merak etmeyin siz dur desenizde ben burda duramam "

asansöre bindim. Tuşa bastığım an jungkook, asansörün kapılarını tuttu.

" seni bırakmam "

yüzümde büyük bir tebessüm oluşmuştu.

" Hayatını karartan bu kızı mı seçiyorsun jungko- "

kapı açılma sesi ile hepimiz yurdun kapısına döndük.
Gözlerim yuvalarından çıkarken, yaşlar yanaklarımdan dökülüyordu. Hayal kırıklığı hissetmediğim bir duygu değildi. Her zaman bu duygu ile karşılaştı hislerim. Uçurum kenarından geri adım atmaktan çok uçmaya inanmış, bir kız çocuğu olmak istedim. Şuan hissettiğim hayal kırıklığı bana uçuruma atarsam kendimi uçacağımı anlatıyordu ama ben bu hikâyede uçandan çok uçupta, yere çakılan olmuştum.

" Bay jeon hoşgeldiniz "

Üstünde asla unutmak istemediğim kokuya sahip gri tşörtü vardı. Biçimsiz bacakları ve dağılmış saçları ile kapıda resmen onun bedenini süzüyordu.

" Bay jeon bırakmak istemediğinizden çok istediğinizim ben "

Kapıyı tutan ellerini itip, kapanan kapıyla, hislerim inanmamam gerektiğini söylüyordu. Kapı açılırken gözyaşlarım, beraberinde aktı yanaklarımdan, canımı en çokta yakan, onun kokusuna karışmış olması, o kızın kokusunun. Elimde kurşunlanmış evimin anahtarı duruyordu. Evime gidiyordu ayaklarım, en erken bileti alıp, gidicektim.

☘︎

Arkamdan gelebilirdi ama gelmedi. Belkide böylesi daha iyiydi. O kadar erken konuşmuştu ki hislerim asla mutlu olamayacaktık. Adımlarımı attığımda, yerler kan içindeydi. Benim kanım olamazdı, bayılmıştım ve menajer ayağından bahsetmişti. Adımlarımı ilerlettim, dolabın içinden herşeyi bavula yerleştirdim. Arabamın anahtarı lazımdı. İçeri girerken masanın üstünde duran küçük cam kaseye baktım. anahtarı alıp, giyindim.

Giydiklerim;

Şapka ve maskeyle çıktım evden, bagaja bavulu yerleştirdiğimde, kulağıma gelen nefesle kalp atışlarım, nefes alışverişlerim, birbirine karışmıştı. Arkamda jae olabilirdi hemde büyük bir ihtimal.

" benden asla kaçamazsın "

gözlerimi eliyle kapatıp, garaja sürükledi. Duvarın arasına aldığında, bedenimi yasladı. Korkuyordum, hemde çok, ayaklarım titriyordu. Gözlerim kapalıyken, dudaklarıma baskı vermesi ile elini gözlerimden çekmesi bir oldu......

𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin