Gözlerim yavaşça açılırken kafam çok ağrıyordu, elimi kafama götürdüğümde bir şey sarılmıştı, etrafa bakındığımda kokusundan anlamıştım. Karşımda tam da gidicek olan gence saçma bir soru sormuştum.
" neredeyim ben? " Söylediğim şeye karşılık arkasına dönmüştü, küçük gözleriyle endişe dolu bana bakıyordu, hiçbir şey hatırlamıyordum. Bu nedenle onun kim olduğunu bilmiyor ama bilmek istiyordum." Siz kimsiniz ? "
Demiştim hızla yanıma ulaşıp, buruk bir gülümseme sergilemişti. " bir dost diyelim " karşımda ki koltuğa oturmuştu, telefonuyla bir şeyler yapıp, birini aradı.
" sandra uyandı beyler " Söylediği isimle adımın sandra olduğunu öğrenmiştim, ismim güzeldi. " kim geliyor "Tekrar gülümsedi, diş etleri görünüyordu ve bu çok sevimliydi, o çok yakışıklı biriydi, sevgilim olduğunu düşünmüştüm aslında ama sadece arkadaşımmış.
" gelince anlarsın "
Anlam veremiyordum beyler demişti. Acaba kardeşlerim mi ? Aniden kapı açılmıştı ve kalp krizi geçiriyordum, cidden hepsi çok tatlıydı, karşımda beliren 6 yakışıklıya karşılık gözlerimi büyültmüştüm.
" bana açıklama yapmalısınız nerdeyim ben ve siz kimsiniz? "
Birden içlerinden biri hepsini delip geçmiş, hızla yanıma ulaşıp, bana sarılmıştı. Bu kimdi ve anlamıyordum, onu itmeli miydim ? ah tanımıyorum bile, aniden bedenini itmemle şok yaşamıştı.
" sizi tanımıyorum bayım lütfen bana sarılmayın bir daha "
Sanki çok korkunç konuşmuşum gibi dağılmıştı birden.
" ben senin sevgilinim " Demesiyle cidden şaşırdım, ben şu koltuktaki, süt tenli çocuk sanmıştım ama yanılmışım, bana dolan gözlerle baktığında," nerden bileceğim sevgilim olduğunu hiçbir şey hatırlamıyorum "
Dememle elimden tuttu. cidden sinir olmaya başladım, bu çocuğun benimle temas etme gibi bir alışkanlığı vardı galiba.
" bak sen hastaydın beyninde tümör vardı ve tedavi olamadığın için baskı sonucu kollarımda bayıldın seni hastaneye getirdim hatırlamaman doğal hafıza kaybı geçirdin çünkü ama hatırlayacaksın söz veriyorum "
Elimi çekmiştim çünkü dedikleri doğru olsa bile onu kendime yakın görmüyordum. " onlar kim ? " Diyip, karşımdaki 6 yakışıklı genci gösterdim.
" onlar benim grup arkadaşlarım dünyaca ünlü bir grup "
" yani ünlü biriyle mi sevgiliymişim "
" evet hatta sen fotoğrafçısın şirkete sahipsin yarı koreli yarı amerikansın " Dediğinde kafa salladım. " çok yorgunum uyumam gerek " içeri doktor girdi, bana bir kaç şey geveledi falan sonrada birinin yanımda kalması gerektiğini söyledi. " ben kalırım " O sevgilim olduğunu söyleyen, adam demişti. Oysaki ben onu istemiyorum.
" bende kalabilirim jungkook "
Diyen kişi, odada ilk tanıştığım kişiydi, cidden çok havalı ve yakışıklı demek sevgilimin adı jungkook
başıma ağrı girmişti kulağımdan gelen jungkook diye çığlıklar geliyordu ( min jae sandrayı kaçırdığında jungkook'a attığı çığlıklar)" h-hayır seni istemiyorum
" s-sen benim hayatımı mahvettin hatırlıyorum kesik kesik eminim sen sevgilim falan değilsin yalancısın git burdan "
hatırlıyor gibiydim ama geri kayboluyordu hatırladıklarım.
" eğer biri kalıcaksa yanımda o kalsın "
" suga hyung mu ? "
Demişti dolgun dudaklı, kısa boylu genç, bende kafa salladım. Herkes çıkıyordu, odadan ama bir tek o durdu, yanıma geldi ve gözlerinden yaşlar damlıyordu sıra sıra.,
" ölünce sevemezsin diye çok korktum sandra ölmedin ama hatırlamıyorsun bizi,.... bu işte ölümden daha kötü "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐥𝐥 𝐎𝐟 𝐌𝐞 ☘︎ 𝒋𝒋𝒌
Fanfictionkaranlık gökyüzünü aydınlatan deponun penceresindeki ayın ışığı yansıyordu yüzlerine, birbirlerine yakın olmaları ölümlerine sebep olsada kalpleri kenetliyken, bedenleri bıraksada fayda etmemişti bu durumu.... Başlangıç▪︎20.03.2020 Bitiş▪︎26.12.2020...