20~

110 66 3
                                    

Eve geri döndüğümde atilla daha iyi görünüyordu. İlacı kimden aldığımı sorunca kızıl saçlı bir kızdan aldığımı söyledim. Tepkisi ise; Önce şaşırdı, sonra kırmızı bölgede ki çocuğu sıkı bir küfür etti.Olay tam neydi bilmiyorum , ama o çocuk bunu bilerek yapmış olmalıydı.
Ama neden?
İlacı çalışma masasının çekmecesine koydum.Sanırım o kızın olgun tavrı bana da geçmişti.Artık onla sarı cadı'nın arasında birşey olmadığını inanıyordum sanırım.
Günün ilerleyen saatlerinde orta şiddetli birkaç kriz daha atlatmıştık.Ama o iğneyi kullanmaya gerek kalmamıştı. Atilla'ya göre krizler her zamankinden daha şiddetli olacaktı.Atilla odasında ko tablodan ne kadar uzak olursa o kadar güvende olacaktı. Bu yüzden salonda ki koltuklara yerleştik. Saat gece yarasına yaklaştığında atilla'nın telefonu çaldı. İzlediğimiz filmi durdurdu , telefonun ekranına baktı. Arayan defneydi.Öfkeyle nefesimi bıraktım. Atilla da sıkkın şekilde telefona cevap verdi. Cenneti veremeyeceğini ve "saklı cennet " diye tabir ettiği yerede uğramayacağını söyledi.Ama sarı cadı gelmesi için ısrar ediyordu. Ama atilla umursamadan telefonu kapattı. Benim gergin yüzümü görünce elime uzandı...

"Az kaldı merak etme "

Bunu söylerken yüzü pişmanlık doluydu.Keyifsizce dudak büktüm.Atilla' nın elleri titremeye başladı.Kolları kasılmaya başlayınca şiddetli bir kriz geleceği belli oluyordu. Onu yukarı banyoya çıkardım. Küvette ki yerini aldığında kapının zili çaldı. Bir süre birbirimize baktık. Sonra yanağına dokunup ... "Ben hallederim " dedim.

Hızla gidip duvarın arkasında ki " cenneti" aldım. Ben tek şişe beklerken elime çarpan sayısız soğuklukla irkildim.Avcumda ki şeye bakış bile atmadım , merakım artık tiksindirici hal alıyordu. Koşar adımla aşağı inerken sıkıca tuttuğum küçük şişe her adımda ağırlaşıyor gibiydi. Sonumda sinirle kapıyı açtığımda , karşımda sarı cadı'yı görmüştüm. Uzun süre bakışlardan sonra avcumu açıp şişeyi daha iyi görmesini sağladım. Ama hala hareket etmiyordu...

"Bana cenneti atilladan almam söylendi..."

Hece hece çıkan sesi benim gözlerimi kısmama sebep oldu.Ama atilla orda acı içindeyken bunu veremezdi verdirmezdim!

"Ya şu avcumda ki zehri alırsın , yada bizzat kendi elimle veririm!
Sence bu emri veren sahibin hoşuna gider mi? "

"Saklı cennet " adlı yere yabancı birinin girmesi huzursuluk bozucu olacak ki elimde ki şişeyi aldı. O arkasını döndüğü an kapıyı çarpıp , sesli bir şekilde nefesimi dışarı bıraktım. Kendimi motibe ederek banyoya koşturdum.Atilla yine kendinden geçerek kusarken, ben sadece "iyi olacaksın" diyerek sırtını sıvazlamakla yetindim.Ama o geceyide atladık .Ve sonrakileride

#Atnaz
#Anaz

İyi okumalar
♥♡♥

Sol yanım  >Cennet<      ~Serisi  2~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin