8-Bir Adım İleri!

1.2K 119 64
                                    

3. Şahıs

Tomura, Ichika'yı almadan gitmeyecekti. Kararlıydı. Kendisine dikkatlice bakan çilli çocuğa baktı, o bir çocuktu ama hafife alınmayacak bir çocuk. Tomura bunu biliyordu, daha önce Owerhaul'a yaptıklarını duymuştu. Ama ona yenilemezdi, bir çocuğa yenilemezdi.

Midoriya aklından All Might'ı geçirdi. Gözlerini kapattı, derin bir nefes aldı. Sonra ise vicudunun her yerinde o gücü hisetti. Yeşil kıvılcımlar bedeninde şekiller çizdi. Saçları hafiften havalandı, gözlerini açtığında Tomura'nın gözlerinin içine baktı.
"Tomura... Ichika daha çok küçük onu bırak. Onun için daha iyi olacak!"

Tomura bu sözler üzerine yumruklarını sıktı.
"Ne yani şimdi sen kızımı bırakmamı mı istiyorsun?"
Sesindeki alaycı tavırları Midoriya'ya cevap olmuştu. Başka seçeneği yoktu.

İlk hamleyi Tomura yapmıştı. Midoriya'ya doğru koşarak elini hazırladı. Midoriya kendisine dokunmasına izin vermeyeceğini biliyordu. USJ'de Aizawa Sensei'nin koluna dokunduğunda yaralamıştı sağdece. Ama şimdi Dabi'nin alevlerine bakılırsa sağdece yaralanmakla kalamayabilirdi. Her ne olursa olsun kendisine dokunmasına izin veremezdi.

Tomura kendisine hızla gelirken Midoriya da ona doğru koştu ve yumruğumu hazırladı. Neredeyse dip dibe gelmişken Midoriya belinde bir acı hisetti. Ve sonra başı dönmeye başladı ve midesi bulandı. Sonra çok sert bir şekilde yere düştü.
"Nasıl geldiniz? Dışarıda polisleri ve diğer aptal kahramanları oyalıyor olmalıydınız." (Tomura)
"Onlarla işimiz bitti bizim." (Kompress)
Sesler Midoriya'nın beyninde yankı oluşturuyordu. Sonra ise bayıldı.

Toga, Midoriya'nın beline sapladığı iğneyi aldı ve yüzüne baktı. Sonra ise yüzünde bir gülümseme belirdi.
"Tomura... Midoriya bizimle gelecek mi?"
"Bırak, boşver."
"Ben Midoriya'yı bırakmam!"
"Neden sordun o zaman?" (Kompress)
"TOGA!" (Tomura)
Toga ise sağdece Midoriya'nın yanına çömeldi ve saçlarıyla oynamaya başladı. Ne kadar da tatlı görünüyorsun sen öyle...

"Spinner nerede?"
Tomura'nın bu sorusu üzerine Kompress:
"Dabi'nin yanına gitti."

Todoroki üşüdüğünü hisetti. Daha ne kadar Dabi'ye karşı savunabilecekti? Saldırmalıydı. Başka türlü onu yememezdi. Son kez duvarı yeniledi sonra ise bir saniye daha beklemeden alevlerini arkasına alarak Dabi'ye doğru atıldı. Dabi ise ona mavi alevleriyle karşılık verdi. Todoroki onun alevlerini fark ettiğinde duraksadı ve o da alevleriyle karşılık verdi. Ama Dabi'nin mavi alevleri Todoroki'nin alevlerini ezdi geçti. Todoroki bir daha buz duvar yaptı ancak mavi alevler bu sefer duvarı paramparça etti. Parçalanan buzdan duvar ile birlikte Todoroki de geriye savruldu. Yere yığıldığında Dabi kendisine yavaş adımlarla yaklaşıyordu.
"Sen Endeavor'un oğlusun değil mi?"

Todoroki, Dabi'nin sorusunu görmezden gelerek güçlükle ayağa kalkmaya çalışıyordu. Dabi ise Todoroki'nin dibinde geldiğinde daha Todoroki doğru düzgün kalkmamıştı. Dabi aniden ayağını Todoroki'nin kafasına dayadı ve yere yapıştı.
En ufak bir ifade bile göstermeden elini Todoroki'ye doğrulttu.
"Yazık olacak..."

Nicole, Ichika'ya baktı. Aizawa küçük kıza yavaş adımlarla gelirken Ichika yerde geri geri sürünüyordu. Nicole ayağa kalktı ve bütün vicudunu zehir ile kapladı. Sonra ise Aizawa'ya doğru arkasından hızla yaklaştı. Aizawa göz ucuyla kendine yaklaşan Nicole baktı. Sonra ise sargılarını Nicole'ün kollarını ve belini sardı. Sonra Aizawa sargılarının kızın bedenine temas eden bölümlerinin eridiğini ve bir tür duman benzeri şeylere dönüşüp havaya karıştığını gördü. Hemen sargılarını geri çekti. Nicole tarif edilemez bir şekilde vicudunun her yeri yanıyordu. Ama dışarı belli etmedi. Aizawa, Ichika'ya baktığında yerinde yoktu. Ichika kaçmıştı.

Nicole havaya atıldı ve sonra Aizawa'ya karşı sert bir tekme atmaya çalıştı. Birkaç santim ile kenara çekilerek kurtulan Aizawa'ya bir de yumruk atmaya çalışınca Aizawa sargılarıyla kendisine gelen yumruğu tuttu ve Nicole'yi ileri fırlattı.

Sert bir şekilde duvara yapışan kız acıdan dişlerini sıktı. Lanet kahraman çakması!

Tomura, Midoriya'ya son bir kez baktıktan sonra arkasını döndüğünde Ichika'yı gördü. Gözleri genişçe açılmış ve dolmuştu. Ayakta dikilmiş Midoriya'ya bakıyordu. Tomura kızına baktığında Ichika gözlerini Midoriya'dan alıp babasına baktı. Tomura, Ichika'ya doğru gelip onu kucağına aldı.
"Gidelim buradan. Toga! Dabi'ye geri çekilmesini söyle. Hemen!"
"B-baba onu öldürmediniz değil mi?"
Tomura, Midoriya'yı kastettiğini anladı.
"Hayır. Ölmedi."

"Yazık olacak..."
Todoroki var gücüyle elini hastane zeminine değdirdi. O anda her yer buz ile kaplandı. Buzlar, Dabi'nin yanına gelmekte olan Spinner'in yolunu kesti. Dabi yere düşmedi ama birkaç adım geri gitti. O anda Toga neredeyse Dabi'nin yanına varmak üzereydi. Buzlar onun da yolunu kesti ve kolunda birkaç yara izine neden oldu.
"DABII! GERI ÇEKILIYORUZ."

Dabi bunu duyar duymaz Todoroki'ye baktı.
"Bu iş daha bitmedi."
Sonra arkasını döndü. Son bir kez göz ucuyla Todoroki'ye baktı ve uzaklaştı.

Villainler Tomura'nın yanına toplandıklarında Kompress:
"Nicole nerede?"
Bu soru üzerine herkes birbirine baktı. Gerçekten de Nicole yoktu.

Yaklaşık yarım saat sonra...

"Tomura neden Nicole'ü almadan geldik?"
"Kendisi gelir. Hep böyle olmaz mı? Biz geri çekildiğimizde gelmez. Anca akşama kadar gelir. Benim emirlerime de uymuyor."
"Ya bir şey olduysa, nereden biliyorsun geleceğini?"(Toga)
"Dabi, git ona bak."
Dabi gözlerini devirdi. Sonra ayağa kalktı. Sırf Tomura emir verdi diye değil hava almak için çıkacaktı sağdece. Hep böyle olurdu zaten.

Tomura, Ichika'nın yanına gitti.
"Nasılsın?"
"Ben çok üzgünüm baba. Nicole siyah saçlı adam ile savaşıyordu. Beni korumak için hem de. Kaçmadan önce gördüm. Adam Nicole'yi yakaladı. V-ve ona yeşil saçlı oğlan beni korumaya çalışmıştı ama benim yüzümden belki ayağa bile kalkamaz halde."

Tomura her şeyden önce Nicole'nin hastanede Ichika'yı koruduğuna şaşırmıştı. En son kapıyı çarpıp çıkmıştı ve onun arkasından giden Dabi de hastanedeydi. Neden gelmişlerdi ki? Bu konuyu daha sonra konuşacaktı. Ama önce önemli olan Ichika idi.

"Bir şey yok. Tamam mı?"
Ichika uyuyana kadar yarım saat gibi bir süre başında beklemişti. Aklına Eiji (Ichika'nın annesi) gelmişti. Onu gerçekten çok özlüyordu. O iyi bir insandı. Sırf Tomura, Ichika'nın özgünlüğünün ne olduğunu ona kendisi söylemek istiyordu. Bu yüzden Eiji'ye söylememesini söylemişti. Belki de Eiji'nin ölmesinin sebebi kendisiydi.

Ichika uyuyunca Tomura kalktı ve ışığı kapatıp çıktı. Villainler hepsi mutfakta sıcak çikolata yapmış içiyorlardı ve konuşuyorlardı. Spinner, Tomura'yı farketti.
"Tomura Nicole hala gelmedi."
"Yakalanmış. Gelemez."
Bunun üzerine villainler bir birlerine baktı yine. Bu sırada kapı açıldı ve Dabi içeri girdi.

"Bu saate kadar dışarıda mıydın?" (Kompress)
"3 saat oldu." (Spinner)
"Nicole, yakalanmış." (Dabi)
"Biz de yeni öğrendik."(Toga)
"Kimden?" (Dabi)
"Ichika söyledi." (Tomura)
"Neyse ne..."
Dabi bunu söyler söylemez gözlerini devirdi ve kenara çekildi. Dış kapıdan içeri giren biri daha vardı. Tomura bu kişiyi görür görmez sağdece baktı...

Merhabaaaa!
Bölümü nasıl buldnuz?
Gerçekten bölüm adını bulamadım. Böylede bölümle çok alakasız oldu. ;-;
Bu arada Midoriya'yı güçsüz yerine koymuşsun diye düşünebilirsiniz ama inanın savaş sahnesi yazmakta hiç iyi değilim ve bir sonraki bölüm için harika planlarım vardı ve sabırsızlanıyordum bu yüzden böyle geçiştirdim. Neyse fazla boş yaptım.
'Kendininize çok iyi bakın lütfen özellikle de bu günlerde.'
Yorum yazmayı ve oy vermeyi lütfen unutmayın.💙

Sayonara
♡♡♡

KAIRA  [BNHA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin