Medya: Hiroshi
Genel Bilgi
Doğum Günü: 9 Kasım
Burç: Akrep
Cinsiyet: Erkek
Yaş: 30
Boy: 176
Kilo: 65
Kan Grubu: AB-
Saç Rengi: Gece Mavisi
Göz Rengi: Yeşil
Tuhaflık: UyutmaGörünüş: Hiroshi yaşına ve görünüşüne göre oldukça kısadır. Bu konuda konuşulmasına sinirlenir ve kırıcı bir şekilde konuşabilir. Hiroshi gece mavisi ve ayaklarına kadar uzanan çok uzun saçlara sahiptir. Saçlarına çok iyi bakar ve her sabah tarar. Bu yüzden normal olamayacak kadar yumuşak saçları var :d
Hiroshi parlak yeşil gözleri zamanla, koyulaşmıştır. Bunun nedenini kendisi de anlayamıyor, en azından hâlâ gözleri açık bir yeşil rengi. Hiroshi'nin vicudu oldukça (fazlasıyla:) yapılı. Her sabah antrenman yapması ve koşuya çıkması sayesinde olsa gerek. E bi zahmet...
Hiroshi doğduğundan beri vicudunun yarısında -yüzünün yarısı da dahil- bir doğrum lekesi vardı. Vicudunun yarısında olan ve bu büyük doğum lekesi yüzünden çevresindeki insanlar tarafından dışlandı ve hatta ezildi. Sürekli kendisine, 'sen farklısın' ve 'ucube gibisin' dediler. Hiroshi artık bir yere çıkarken kapüşonlu sweatshirt giyiyor ve yüzünü saklıyordu. Okulda da arkadaşı yoktu. Annesi her ne kadar, kendisine yakışıklı ve tatlı olduğunu söylese de Hiroshi buna asla ikna olmadı çünkü annelerine göre zaten çocukları tatlı değil midir?
Zamanla kendisi gibi dışlanmış bir kız ile tanıştı yani Eiji ile ve sonra da kimseyi dışlamadan, herkesle oyun oynayan Tenko'yu tanıdı. Artık kapüşon takmayı bıraktı ve kendine güvendi.Her ne kadar kendine güvenmiş olsa da büyüdüğünde doğum lekesinin olduğu her yerine dövme yaptırdı. Şuan vicudunun çoğu yeri dövmeler ile kaplı ve açıkçası bu onu çekici gösleriyor;)
Kişilik: Hiroshi insanlara karşı gerçekten kibardır. Dış görünümünün aksine nazik bir insandır ve iyi bir dinleyicidir. Ayrıca, Hiroshi hiç aşık olmamıştır ve aşkı merak ediyor.
Kalbi yerine hep aklını dinler ve mantık yürütür. Çocukken yaptığı bir IQ testinde üstün zekalı olduğu ortaya çıkmıştı. Bu yüzden hep mantıklı hareket eder ve bir sonraki adımını çok dikkatli seçer.
Hiroshi kahraman toplumunun sıkıntılı olduğunu biliyor ama aynı zamanda özgünlüklerin çıktığı zamandan beri büyük bir adaletsizlik olduğuna inanıyor.
"Özgünlükler hayatları kolaylaştırmış olabilir ama bir çok kişinin insanlığını kaybetmesine neden oldu. Sırf özgünlükler yüzünden insanlar dışlandı ve kendilerini ifade edebilmek için başka yollara başvurdular. Benim gibi..."
~HiroshiHiroshi eğer zamanı geri alabilseydi ve eğer kahramanlara karşı gelmenin başka bir yolu olabilseydi, kessinlikle yapardı. Bu yolu asla seçmezdi. Hiroshi yaptıkları için pişman değil ama eğer dünyaya bir kere daha gelecek olsa yaptıklarını bir kere daha yapmazdı.
Ayrıca Hiroshi, öldürdüğü bütün insanların yüzünü ve son söyledikleri şeyleri hatırlıyor...
Bomba bilgi, Hiroshi biseküel ;)
Alışkanlıklar: Saçlarıyla oynamak... Benim de uzun, yumuşak ve kusursuz saçlarım olsa ben de habire oynardım :dd
Sevdikleri: Yemek yapmak ve bıçaklar. Eğer bir yerde keskin bir bıçak görürse, fiyatı ne olursa olsun alır. Bir çok farklı, kusursuz ve eşsiz bıçaklarının bulunduğu bir bıçak koleksiyonu var;) Nicole bunu sevdi xd
Yetenekleri: Hiroshi gerçekten ağır şeyleri kolaylıkla kaldırabiliyor. Doğduğundan beri kendi kas yapısı, normal bir insana göre oldukça güçlüydü. Tabi büyüyünce ve o kadar antrenman yapınca, kendi sınırlarını bile aşan bir güce sahip. Haliyle de kendisi kadar satırı da kolaylıkla kaldırabiliyor.
Ayrıca Hiroshi, bir çok silahı kullanabiliyor. Okçuluk konusunda çok yetenekli ve nişan becerileri oldukça iyi.
Hiroshi, oldukça hamarat biri. Yemek yapmak konusunda oldukça yetenkli. Sağdece Japon mutfağıyla kalmıyor ve hatta dünya mutfağından birçok yemeği yapabiliyor.
Hiroshi, temizlik yapmayı hiç sevmez, daha doğrusu temizlik yapmaya çok üşenir ama kirli bir ortamda da asla bulunmaz. Temizliği yaparsa tam ve temiz yapar ama işte... üşengeçlik. Elden ne gelir? :D
Her eve bir Hiroshi lazım. :D
Tuhaflık
Uyutma: Hiroshi'nin yeteneği ona, herhangi bir canlıyı uyutabilme yeteneği verir. Aynı anda onlarca kişiyi uyutabilir. Uyutmak istediği kişiyle temas etmesi yeterlidir. Kişinin rüyasında hisettiği duygu yoğunluğuna göre, Hiroshi'nin bedensel yetenekleri gelişir. Mesela, normalde kaldıramadığı bir nesneyi, bedensel yetenek kazandığında çok rahat bir şekilde kaldırabilir, daha iyi duyabilir, görebilir, tat alabilir veya olduğundan daha hızlı koşabilir. Uyuyan kişi rüyada ne kadar fazla duygu yaşadığı önemli değildir, yaşadığı duyguları ne kadar yoğun hisettiğine bağlıdır.
Ayrıca Hiroshi, kişilerin rüyalarında ne görmeleri gerektiğini ayarlayabilir ama yapmıyor. Kimsenin ne gördüğü umrunda değil. Ancak yeteneği ile uyuttuğu kişiler, Hiroshi ayarlamasa bile en yoğun duygular yaşayabilecekleri rüyalar görürler.
Dezavantajları: Yeteneğini kullanması, Hiroshi'yi çok acıktırıyor. Gerçekten yemek yerken onu gören biri, günlerce aç bırakıyorlar sanar.
İstatislikler
Güç : 5/6
Hız : 6/6
Teknik : 6/6
Zeka : 6/6
Kurtarma : 5/6
Hakimiyet: 6/6Önemsiz Şeyler
>Hiroshi, kendisine 'Hiro' diye seslenilmesini hâlâ seviyor. Aah ah
>Hiroshi, köpekleri çok seviyor. Küçükken Tenko'nun köpeğiyle çok fazla oynardı.
>Hiroshi'nin çileğe alerjisi var. Yiyince domates gibi kızarıyor ve boğazı kaşınmaya başlıyor.
>Hiroshi, ilkbahar mevsimini sevmez çünkü çiçek polenlerine ciddi anlamda alerjisi var. Her yeri kaşınmaya başlıyor.
>Hiroshi'nin geçmişine ve neden buralara geldiğini, ileri bölümlerde anlatacağım.
Merhabaaalar!
Bölümü nasıl buldunuz?Bu bölüm senin adına, _matmazel_123 💖🌸
Hiroshi'yi sevdiniz mi?
Bu arada bu sabah gördüm, 5k okunma olmuş. Eski bölümlere bakıyorum da 100 okunma olduğunda nasıl da sevinmiştim, şimdi ise koskoca 5k olmuş. Sizi çoookk seviyorum ~♡~
Kendinize iyi bakın💙
Lütfen bol bol yorum yazın ya, oy da vermeyi unutmayın ☆Sayonara
♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAIRA [BNHA]
Fanfiction"Hiç bir şeyi sevmiyorum. Ben her şeyden nefret ediyorum. Her şeyi öldür, her şeyi mahvetmek istediğim şey bu. Yaşayan her şeye acı veriyorum. Kimse hafife alınmamalı, herkes tehlikelidir. Hiç kimse masum değildir."