Medya: Shimura Ailesi... 😥
>Bu bölümde mis gibi manga spoi var...
3. Şahıs
Endeavor içeri daldığında, Tomura'yı anında duvara yapıştırdı. Eiji daha ne olduğunu anlayamadan Tsukauchi onu kolundan tuttu.
"Buradan gidiyoruz," diyerek götürmeye çalıştı. "Endeavor, Tomura Shigaraki ile ilgilenir,"
"Hey! Bıraksana," dedi Eiji. Tsukauchi onu dinlemedi. Eiji'yi buradan uzak tutmak istiyordu.
"BIRAK!," Eiji bunu söylerken kolunu sert bir şekilde çekti.
"Neyin var senin Eiji?," dedi Tsukauchi.
"Ben... bilmiyorum tamam mı?" dedi Eiji başını tutarken.Endeavor, Tomura'ya karşı sürekli alevlerini kullanıyordu ama alevler neden ona etki etmiyordu?
"Bitti mi?," dedi Tomura. Kimseden cevap gelmeyince elini Endeavor'a doğrulttu ve alevleri önündeki alana saldı. Bunun etkisiyle büronun bütün camları paramparça olurken Tsukauchi, Eiji'yi kendine çekmiş ve sıkıca sarılmıştı. Alevler bittiğinde Endeavor ayağa kalktı. Tomura ona yapılan saldırıları emmiş ve en sonunda püskürtmüştü.Eiji, Tsukauchi'yi itti. Tsukauchi yanağını kesen cam parçasını tuttu ve yere attı.
"Benim tanıdığım Eiji değilsin sen," dedi.
"Hep aynı şeyleri söylemeyi kes," dedi Eiji ve yavaş yavaş geri gitti. Arkasında masaya çarptığında masanın üstündeki silahı aldı ve Tsukauchi'ye doğrulttu.
"Ciddi misin? Beni vurabileceğini mi düşündün?," dedi Tsukauchi.
Eiji bir el havaya sıktığında tavandaki floresan lambayı patlattı.
"Yavaş ol," dedi Eiji.
"Söyleyene bak!?!,"
"Sus yoksa, sıradaki vuracağım kişi sen olursun,"
Tsukauchi de kemerindeki silahı Eiji'ye doğrulttu.
"İlk kim vurursa kazanır mı oynuyoruz?," dedi Eiji.Puppet zihninden onu izliyordu. Önünde duran mikrofona,
"Kadın kontrolden çıkmış, deli gibi davranıyor," dedi.
Kısa bir süre sessizlik oldu.
'Hallet o zaman'
"Ben bunu yapmam,"
'Peki, dedektif Tsukauchi'nin vurulma anının tadını çıkar'
Puppet'in gözleri görmüyordu ama kontrol ettiği kişinin her attığı adımı biliyordu. Hissediyordu. Arada kalmıştı.
"Tamam, yavaş yavaş halledeceğim belki vazgeçer?"
'Umarım ne yaptığını biliyorsundur...' dedi megafondaki adam.
Eiji, Puppet'in kontrolü dışındaydı ama bu ona zarar veremeyeceği anlamına gelmiyordu...Eiji boşta kalan elini kalbine götürdü. Suratı ekşidi ve yere oturur pozisyonda düştü. Kalbi sıkışıyordu.
"Sen iyi misin?," dedi Tsukauchi silahını indirerek ona yaklaştı.
Eiji silahı yine ona doğrulttu.
"Yaklaş...ma!," dedi. "Sakın!"
Kulaklarından ve burnundan kan gelince, Tsukauchi endişelendi. Yerde kan damlaları dolmaya başlayınca Eiji de silahını indirdi. Bileğiyle burnundaki kanları sildi. Beyaz gömleği, kulağından akan kanlarla kırmızı rengine bürünüyordu. Tsukauchi, Eiji'nin yanına çöktü. Dokunmaya çalıştığında Eiji elinin tersiyle itiyordu onu.Tomura, Eiji'yi o halinde gördüğünde, Endeavor'la savaşmayı bıraktı.
Eiji'nin dibine geldiğinde Tsukauchi'ye baktı.
"Ne yaptın ona?"
"Bilmiyorum! Birden bire-"
"Sana bir daha sormayacağım... ONA NE YAPTIN?!?!?," diye bağırdı Tomura.
"HİÇBİR ŞEY! NEYİNİ ANLAMIYORSUN BE ADAM?," diye bağırdı Tsukauchi.
Tomura elini kaldırıp ona dokunacakken, Eiji elini tuttu.
"Yapma,"
Tomura sağdece derin nefes alıp vermeye başladı.
"Uzaklaş buradan!," dedi Tomura, Tsukauchi'ye."Tomura, teslim ol. Biz de karını hastaneye götürebilelim! Herkes için işleri zorluyorsun," dedi Endeavor. "Zor yollar da var..."
Tomura yumruğunu sıktı, Eiji için karşılık vermiyordu. Eiji, Tomura'nın kulağına yaklaştı.
"Bürodan çıkmalıyız, elektrik ve ateş iyi değil..." Tomura ne demek istediğini anlamıştı. Büronun elektrik devreleri neredeyse her yerdeydi ve bu aptal kahraman ateş kullanıyordu. Burası canlı bir bombaya dönüşebilirdi. Tomura, Eiji'nin kendisine tutunamayacağını anladığı için, Eiji'yi kolları arasına aldı.
"Hazır mısın?," dedi alaycı bir şekilde. Eiji 'evet' anlamında kafasını salladı. Tomura anında havalandı ve pencereden dışarı uçtu. Camlar paramparça olduğu için pencereden çıkmak sorun olmuyordu. Dışardaki ambulansları gördü, sonra da kendisini takip eden Endeavor'u.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAIRA [BNHA]
Fanfiction"Hiç bir şeyi sevmiyorum. Ben her şeyden nefret ediyorum. Her şeyi öldür, her şeyi mahvetmek istediğim şey bu. Yaşayan her şeye acı veriyorum. Kimse hafife alınmamalı, herkes tehlikelidir. Hiç kimse masum değildir."