37-Fırtınadan Önce

156 12 39
                                    

Medya: Bu bölümü yazaren sağdece bu müzdiği dinledim~

3. Şahıs

Tomura ayağa kaltı. Herkes bir Tomura'ya bir de kadına baktı. Aaron sağdece sıkıntıyla iç çekti. Bu kadını buraya getirmek büyük bir hataydı. Kolin de endişeyle etrafına baktı. Eiji de anlamıştı, buraya gelmemesi gerektiğini. Tomura onlara doğru geliyordu. Salonda rahatsız edici bir sessizlik vardı. Eiji bir an yumruklarını sıktı.

Noche tek kaşınını kaldırdı. Bu kadın tanıdık gelmişti. Kadının yüz hatlarına baktı. Sonra da Tomura'ya. Kolin ve Aaron'un da endişleli davranışları vardı. Tekrar kadına baktı. Noche bir an gözlerini genişçe açtı. Hatırladı. Kadın, Tomura'nın karısıydı. Bunu bizzat kendisi görmüştü ama sanki, kadında farklılık vardı. Siyah saçlar ve gözler mi?

Salonda ki kişilerin bakışlarına bakılırsa, belli kişiler biliyordu. Noche tek kaşını kaldırdı. Ortalık fena karışacaktı.

Tomura, Eiji'nin karşısına geldiğinde durdu. Eiji de ne yapacağını bilmiyordu. Yumruklarını sıkmayı bıraktı.
"Geç geldim anlaşılan," dedi. Salondaki herkes hâlâ anlamsızca bakıyorlardı. Eiji bir koltuğa oturdu.
"Onun yüzünden geç kaldım," parmağı ile Aaron'u gösterdi. "Onun hayatını kurtardım."
Kolin kaşlarını çattı. Aaron, Eiji'nin yapmak istediği şeyi anladı.
"Evet," dedi Aaron. Kafası ile onayladı. Tomura da ne yapmaya çalıştığını anladı.

"Doktor ile konuştuğumda onun özel bir üye olduğunu söyledi. Seni kapıda karşılamak istemiştim ama baya kabasınız," dedi Tomura. Ayak uydurmaya çalışıyordu. Noche tek kaşını kaldırdı. Sonra da gülümsedi.

Tomura tekrar kotluğuna oturdu. Aaron ise Kolin'in yanındaki bir yere oturdu.
"Sen de mi üyesin?," dedi Syreox.
"Buraya geldiğime göre?," dedi Eiji. "Ben de bir üyeyim salak."
Fazla mı kaba olmuştu yoksa? Eiji tedirgin oldu. Hiroshi gülmemek için kendini o kadar kasıyordu ki...

"Anlaşılmayan bir yer var mı?," dedi Tomura. "Artık sembol benim."
Salonda hiçbir kimseden ses çıkmıyordu. Tomura konuşmaya devam etti,
"Koltuğumu isteyen kişiler," dedi. "Gelin ve almayı deneyin. Bundan sonra rakibiz. Hepiniz bu güç yarışının içindesiniz. İyi olan kazansın."

Tomura, ayağa ikinci defa kalktı. Bu sefer kapıdan dışarı çıktı. Toplantı bitmişti anlaşılan. Herkes ayaklandı. Noche, arkadaşlarına önden gitmelerini söyledi. Tomura'nın arkasından kötüler birliği ve Hiroshi de ilerledi. Dabi tam çıkacaktı ki, Akina kolundan tuttu.
"Canım çektiğimde sana söylerim," dedi. Kız kıkırdayarak salonu terk etti. Dabi arkasından öylece baktı. Sonra da kapıya bir yumruk attı. Derin nefes alıp veriyordu. Neden bu kadar sinirlenmişti?

Yazar Notu: Dabi, kimlerle yattığına dikkat etmeliydin bb 💅

Salonda Eiji ve Noche kaldı. Noche tam bir şey söyleyecekti ki, vazgeçti. Kapıdan çıkmadan önce, Eiji'ye göz ucuyla baktı.
"Akıllıca..." dedi. "...ama öğrenmeleri uzun sürmez."
Kapıdan çıktı. Eiji ise salonda tek başına kaldı.

Tomura çoktan arabaya binip gitmişti. Aaron ve Kolin de evlerinin yolunu tutmuştu. Dışarı da araba sesleri uzaklaşıyordu. Eiji cama baktı. Yağmur başlayacaktı. Hızlı adımlarla salondan çıktı. Yağmura yakalanmak istemiyordu. Re-Desto büyük ihtimalle Tomura'yı almıştı. Başka bir araba göndermesini isteyebilirdi. Telefonunu açtı. Numaralara girdi. Sonra ekrana su damlaları düştü. Eiji gökyüzüne baktı. Sonra da koşmaya başladı. Yakınlarda bir yerde, herhangi bir market de yoktu ki!? Yağmur bardaktan boşalırcasına yağmaya başladı. Eiji ise öylece dikilip kaldı.

Gri saçlı adam arabanın kapısını açtı. Kız arabaya bindi. Gök gürlemeleri ve yağmur eşliğinde beyaz bir binaya geldiler. Arabadan indiler. Adam binaya hızlıca geçti ama kız sağdece binaya dışarıdan baktı. Yağmurda ıslanması umrunda değildi. Bu binaya girmek istemiyordu işte ama binaya girmese de... Sakin adımlarla girdi binaya. Adam ona baktı.
"Bir daha," dedi. "Bekleme."
Kız kafasıyla onayladı. Birlite yukarı çıktılar. Adam gülümsedi. Elleriyle beyaz bir koltuğu işaret etti. Kız yutkundu. Adam eline bir kıyafet verdi. Sonra da odadan çıktı.

KAIRA  [BNHA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin