26-Zor Koşullar

319 35 41
                                    

Medya: Yhaa Eiji ve Tomura'ya benzeyen bir fanart buldum, çıldırıyorum! Çok güzell... Sizce?

3. Şahıs

Midnight, Eraser'a doğru koşarken Kompres anında onu ceketindeki beyaz düğmeye sıkıştırdı.
"Tamam, sen gittin," dedi Kompres. Twice kendinden ardı ardına çok fazla klonlamıştı ve Kamui ise Edgeshot'u, Toga'dan koruyordu. Edgeshot da Twice'yi hallediyordu.
"Her şeyi mahfediyorsunuz!," dedi Toga. "Sevdiğim ne varsa elimden alıyorsunuz!,"
"Siz de insanların yaşam haklarını ellerinden almanız haddinize değil," dedi Kamui.
"Topluma zarar veriyorsunuz ve biz de bu uyumsuzluğa müdahale ediyoruz," dedi Kabuk.
"Adı üstünde, uyumsuzluk! Uyum sağlayamadık diye... Sırf farklıyız diye dışlandık," dedi Spinner, Toga'ya yardım ederken.

"Şiddet şiddeti doğurur, uyum mu? Her gün 'kötü' diye adlandırdığınız insanları binlerce insanın önünde döverek kendinizi kahraman diye tanıtıyorsunuz," dedi Eiji. "Hiç nedenini sordunuz mu onlara? Bu suçu neden işlediğini? Hayır! Değil mi?,"
"Eiji bunu neden şimdi söylüyorsun?," dedi Tsukauchi.
"Gerçekten yanlış, sistem yanlış! Evet, insanların canı tehlike altına giriyor ve sizde buna göz yumamıyorsuz ama onlar yani 'kötüler' neden bu hale geldi? Sizin koruyup kolladığınız toplum tarafından dışlanarak!,"
"Tamam yeter bu kadar, seninle sonra ilgileneceğiz," dedi Tsukauchi elindeki ilaçlı mendille Eiji'nın ağzını kapatırken. Eiji uyuyunca, Tsukauchi onu kucağına aldı.
"Snipe, ben gideceğim," dedi çıkışı göstererek.

Snipe kafasıyla onayladı, sonra da Tomura'nun olduğu yere baktı. Nicole,
"Çürütme yeteneğini kontrol edebiliyorsun değil mi?," diye sordu.
"Evet?"
"Şimdi, buradaaaan şurayaa kadar çürütmen lazım," dedi Nicole, elleriyle geniş bir alanı gösterek.
"Tamam," dedi Tomura. O anda bir ses duyuldu ki Nicole ve Tomura arkalarını döndüler. Snipe iki tabancasından da ardı ardına defelarca kurşun ateşlemişti. En az kurşun sayısı 56 olabilirdi.
____________________________________
Snipe'nin tuhaflığı: Mesela bir mermi ateşlendiğinde mermi düz gider ama Snipe o mermiyi gözüyle havada yönünü değiştirebilir veya bir top düşünün. Bu topu havaya fırlatıyorsunuz ve top dik bir şekilde yere düşmesi gerekirken Snipe gözüyle nereye düşeceğine karar verebilir.
____________________________________

Nicole o kadar hızlı Tomura'nın önüne atıldı ki Tomura daha ne olduğunu anlayamadı. Destek almadan yürüyemeyen kız, anında Tomura'yı korumak için atılmıştı. Nicole özgünlünü her ne kadar kullanmış ve mermileri eritmiş olsa da artık yoğun bir zehir kullanamadığı için mermiler yine de canını yakmıştı. Nicole anında yere yığıldı. Tomura ona doğru eğildi.
"Bunu neden yaptın?,"
"Ne yap...abilirdim ki?," dedi zorlukla. Sonra da devam etti, "Tomura tek bir parmak dokunuşun bütün bu binayı yok etmeye yeter de artar. Ama diğer birlik üyeleri de var ve önceliğimiz binadan onları çıkarmak. Sonrası çocuk oyuncağı," dedikten sonra acıyla inledi. Snipe'nin bacağına ateş ettiği yer daha çok acımaya başlamıştı.

"Daha fazla yürüyemezsin," dedi Tomura. Bacağındaki yaraya baktı, feleket görünüyordu.
"Yürüyebilirim, sen etrafı temizle. Toga ve Spinner'ın ekipmanları yanında yok. Zorlandıkları belli,"
Tomura sağdece derin bir nefes aldı.
"Pekâla ama buradan ayrılma," dedikten sonra koşarak uzaklaştı. Nicole belindeki kemeri çıkarttı, dişlerini sıktı ve bacağına doladıktan sonra kemeri hızlıca sıktı. Acıdan gözleri doldu,
"Kanamayı durdurur,"

Twice, klonları oluşturdukça Edgeshot yok ediyordu. Zaten Kamui de ağaçtan kafes şeklini vermiş, Toga ve Spinner'ı hapsetmişti.
"Hayatımda gerçekten bir daha kafes görmek istemiyorum," dedi Spinner bıkkınlıkla. Toga da kafasınya onayladı.
"Daha fazla klon oluşturma Twice! Oluşturdukça yok ediyor, enerjini harcama!," diye bağırdı Spinner.
"Kolay kolay pes mi edelim ha?!?" dedi Twice.
"Hayır, sağdece olacakları görmek için 'geleceği görme' yeteneğimizin olması gerekmiyor," dedi Spinner.
"Sen yorgun düşünce, işleri daha hafifleşir!," dedi Toga.
Twice bir an durdu. Sonra doğru söylediklerini fark etti.

KAIRA  [BNHA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin